Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2021 09:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Op zich geen verkeerde plaat, maar echt Qlimax onwaardig. Zet Rise Of The Celestials maar weer eens op :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2021 09:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Fantazoo schreef:
we hoeven niet te verwachten dat hij opeens iets heel anders gaat doen voor z'n anthem.


Waarom niet? Kijk wat Coone heeft gedaan, totaal iets anders dan wat hij normaal maakte, en wat is het resultaat? Een erg dik qlimax anthem.

Een producer moet altijd zichzelf zijn, maar een feest als Defqon of een feest als Qlimax is toch groot genoeg om iets passends te maken? In mijn opinie heeft hij dar met z'n Defqon en beide Qlimax anthems totaal de plank misgeslagen.

Het is absoluut niet slecht, er is waarschijnlijk extreem lang aan gewerkt en geperfectioneerd, maar het heeft gewoon niks met Qlimax te maken.


Ik moet zeggen dat ik dat anthem van Coone erg kon waarderen, maar vond het niet enorm onderscheidend :P

Nog een aantal keer geluisterd en tot aan de tempo-versnelling vind ik het gewoon een goede plaat. Ik vind de sfeer die wordt neergezet ook echt wel Qlimax-waardig. Dat een groot deel hier het niets met Qlimax te maken vindt is omdat iedereen andere herinneringen/referenties hiervoor heeft. Maar het is uiteindelijk best wel een duistere plaat waarvan Q-Dance het ook Qlimax-waardig acht, dus heeft het voor mij wel met Qlimax te maken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2021 09:57 
 
Hardtraxxer

Het begin tot 1.00 vind ik best aardig. Melodie begint goed en die piano met de fluisterende stem brengt een duister sfeertje, maar daar had je waarschijnlijk veel meer mee kunnen doen. Maar daarna gaat de toonhoogte steeds meer omhoog en vind ik die synth ook te dun klinken. Melodie is best aardig, maar wel een klein beetje saai en het had het allemaal wel iets duisterder gemogen. Een dikke lead die er heerlijk doorheen jankt had hier niet misstaan i.m.o, het blijft nu allemaal vrij braaf. De klankkleur van de zangeres is ook niet passend niet bij het nummer. Met een beetje tweaken middels een aantal plug-ins had je hier waarschijnlijk wel iets aan kunnen doen. En daarna de tempoversnellingen. Daar is inmiddels al genoeg over gezegd. Nee, het is hem ook niet voor mij helaas.

Inderdaad op zo'n avond met een dikke lichtshow zal het best aardig zijn, maar daarna zal het nummer waarschijnlijk heel snel in de vergetelheid raken en niet de boeken in gaan als een van 'de' Qlimax anthems.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2021 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
op Ran-D setjes na dan.

Dan weet je in ieder geval dat hij hem de komende 5 jaar nog regelmatig gaat horen in het geval van Ran-D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2021 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat zijn die kicks op het einde weer gaar joh... En een opvoering van het tempo midden in een plaat heb ik ook nog nooit een toevoeging gevonden. Erg matig. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2021 16:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
RikxMusic schreef:
Jammer maar helaas, slechtste qlimax anthem op 2013 na. Tijd van Ran-D is ook wel een beetje voorbij toch..? Hij heeft er trouwens al veel te vaak gestaan. Volgend jaar maar aan de nieuwere artiesten beginnen ipv de laatste paar uit de oudere generatie pakken. :thumbdown:


Qlimax is voor de populairste artiesten. Ran-D is een van de populairste artiesten, de zelfde reden dat je Da Tweekaz de laatste twee keer ook zag. Dus Ran-D weglaten (een keer is niet erg) zou je kaartverkoop niet tegoed doen.

Je zag de laatste jaren ook al een trend dat Qlimax steeds trager of helemaal niet uitverkoopt. Dan gaat Q grijpen naar de populairste artiesten om de kaartverkoop op oud niveau te houden.


Ik had dit jaar het risico wel genomen. Mensen staan te trappelen om weer naar een groot (indoor)feest te mogen. Qlimax gaat hoe dan ook altijd wel uitverkocht, al had je dit jaar geen Ran-D gehad.

Wat betreft het anthem; paar keer geluisterd, maar waar ik bij de meeste anthems écht zin kreeg om naar dit feest te gaan is deze voor mij een beetje 13 in een dozijn. Sowieso met Ran-D heb ik al een paar jaar het idee dat zijn beste tijd voorbij is. Het zal ongetwijfeld cool zijn met een grote lichtshow, maar thuis zal ik de track niet luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2021 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste 1,5 minuut vind ik gaaf maar daarna verlies ik mijn interesse helaas. Melodie pakt mij niet en de kicks vanaf de tweede climax zijn al helemaal niet mijn ding. Minste Qlimax anthem na die van 2013 inderdaad, en laat hij daar nu ook een rol in gespeeld hebben... :P Ik mis ook een mid-intro overigens, echt jammer dat die zelfs in de anthems niet meer voorkomt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2021 11:09 
 
Hardtraxx Veteran

Revolting Against schreef:

Ik had dit jaar het risico wel genomen. Mensen staan te trappelen om weer naar een groot (indoor)feest te mogen. Qlimax gaat hoe dan ook altijd wel uitverkocht, al had je dit jaar geen Ran-D gehad.


Dat bewees dit jaar ook toch. Alsof het nu binnen 1 uur uitverkocht was omdat Ran-D in de trailer zat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2021 14:39 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Saai en vooral zo'n anti heeft echt 0,0 Qlimax vibe en/of toegevoegde waarde. Jammer want hij kan wel vette anthems maken (Twilight Zone :loving: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2021 13:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Typisch gevalletje sneller = beter
Man, word zo moe dat veel moderne tracks een uptempo of versnelde deel heeft.
Is echt nergens voor nodig.


.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2021 15:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Als Qlimax anthem is dit zwaar ondermaats en als losse Ran-D plaat ook ongelofelijk saai :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2021 16:50 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik heb hem nu al best een flink aantal keren geluisterd en in die tijd issie best wel gaan groeien bij me. Als Ran-D plaat vind ik het echt wel een geslaagde plaat (maar zeker niet z'n beste). Maar als Qlimax anthem vind ik hem dat bombastische/filmische missen wat zo goed past bij Qlimax. Niet dat dit een vereiste is voor een Qlimax anthem, maar dat is wat ik er zelf graag in zou willen zien.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle