P
Hardtraxxer
302 posts member since 2011
last seen Jun 2024
Radical Redemption & Warface – Undercover (MINUS052)

Label: Minus Is More
WEB release: 25/07/2017

Tracks:
Radical Redemption & Warface – Undercover

Samples:
View on YouTube

Bron: YT
Hardtraxxer
606 posts member since 2014
last seen 10 days ago
Bij die melo dacht ik: dit kan nog wel eens wat worden, maar het stuitert toch weer alle kanten op...
Hardtraxx Addict
1018 posts member since 2013
last seen Apr 2024
Dit was te zo te verwachten helaas
T
Hardtraxx Addict
1542 posts member since 2016
last seen Oct 2023
Wat een geweldige melodie maar neeeeeeeeeeeeeeeeeee we doen gewoon weer een anti.
T
Hardtraxx Addict
1171 posts member since 2012
last seen Nov 2023
Heeft aardig wat drive zo te horen! + een warface en radical kick gecombineerd? :D
Dat is wel iets waar ik op hoopte. Ik ben benieuwd naar de HQ in de toekomst.

Waarschijnlijk heeft deze plaat nog wel wat meer in petto dan wat we nu horen!
J
Hardtraxxer
155 posts member since 2013
last seen Nov 2016
Dit is precies wat ik ervan verwachte en hoopte, wat een onmenselijk zieke kick! :thumbsup: En als
je had gehoopt op geen anti.. sorry maar wat verwacht je van een collab tussen radical en Warface
Hardtraxxer
836 posts member since 2014
last seen Aug 2020
Dit klinkt echt heel vet. Melodie is geweldig, dus hopelijk wordt deze doorgetrokken in een climax.
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 4 days ago
Klinkt veelbelovend, maar wel hopen dat deze melodie terug komt.
T
Hardtraxx Addict
last seen Oct 2023
Jellev1 wrote:Dit is precies wat ik ervan verwachte en hoopte, wat een onmenselijk zieke kick! :thumbsup: En als
je had gehoopt op geen anti.. sorry maar wat verwacht je van een collab tussen radical en Warface
ik verwachte op een anti met climax.
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Dat stuiteren van de kicks is echt super lelijk. Voor de rest vind ik het ook maar erg simpel.
Hardtraxxer
311 posts member since 2015
last seen Apr 2019
Heel jammer dat er ( zoals ik nu kan oordelen) helemaal niets met een melodie wordt gedaan. Ik vind Radical zijn melodieën vaak goud, net als Warface zijn simpele melodietjes vol drive. Ik hoopte zo veel van deze collab, maar geen van mijn verwachtingen lijken uit te komen. Jammer!
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
ik irriteer me ook echt aan dat overdreve gestuiter met die kicks. klinkt verder niet heel bijzonder imo, betere qualiteit afwachten.
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 16 days ago
Dat eerste gedeelte vind ik echt niet best klinken, al die kicks op verschillende hoogtes. Tweede gedeelte dan weer wel heeeeel erg vet. Pakket drive :drool: . Ook een erg leuke sfeervolle melodie :)
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Pandemonium wrote:Wat een geweldige melodie maar neeeeeeeeeeeeeeeeeee we doen gewoon weer een anti.
Wat een geweldige anti, maar neeeeeeeeeeeeeeeeeee er moet weer zo'n kutmelodie in de break :cool:
Hardtraxx Veteran
5693 posts member since 2015
last seen Feb 2026
'OOOOOOOOOOOOH' gaan ze dit nu echt bij elke raw plaat die gemaakt wordt roepen? :x
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
Indyy wrote:'OOOOOOOOOOOOH' gaan ze dit nu echt bij elke raw plaat die gemaakt wordt roepen? :x
Gaan mensen hier over blijven zeuren?
Hardtraxx Veteran
5693 posts member since 2015
last seen Feb 2026
DL22 wrote:
Indyy wrote:'OOOOOOOOOOOOH' gaan ze dit nu echt bij elke raw plaat die gemaakt wordt roepen? :x
Gaan mensen hier over blijven zeuren?
Ik bedoel het dus meer in de zin van dat het nu ook al overwaait naar RR & Warface
T
Hardtraxx Addict
last seen Oct 2023
PNXRMX wrote:
Pandemonium wrote:Wat een geweldige melodie maar neeeeeeeeeeeeeeeeeee we doen gewoon weer een anti.
Wat een geweldige anti, maar neeeeeeeeeeeeeeeeeee er moet weer zo'n kutmelodie in de break :cool:
Mod edit: weg
J
Hardtraxxer
324 posts member since 2014
last seen Apr 2017
Die laatste lijn kickrolls vind ik op het eerste gezicht vreselijk. Net een beetje too much, terwijl ik de rest wel heel vet vind. Melodie is tof, midintro met de kicks ook en de anti vind ik echt heel baas. Heerlijk. Jammer van die laatste lijn kickrolls en van die springende 'cups', maar wellicht valt het mee in de HQ. Dat is natuurlijk altijd even afwachten :)

Vaak vind ik die pitchkicks van Radical heel lekker, omdat die basslijn heel erg aanwezig is en soms, lijkt het, net even uit de maat loopt. Hoor je ook in het filmpje en als dat in HQ ook zo naar voren komt, ben ik een blij mens.
Hardtraxxer
809 posts member since 2014
last seen Jul 2026
Vind die drive best lekker en verwacht ook wel dat deze live keihard gaat, maar de kickroll op 1:53 is wel echt eventjes ontzettend kut zeg.
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 1 day ago
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Kut plaat.
Hardtraxxer
819 posts member since 2014
last seen Aug 2023
Jammer dat die melo niet door wordt gezet. Nu weer zo'n standaard kickrollzzzz plaat :yawn:
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Ik word echt stront gestoord van die rawplaten met een anti waarin alleen een kick zit. Echt belachelijk dat mensen hier in blijven trappen, elke plaat is hetzelfde.

PS: Radical is helemaal de weg kwijt.... zo jammer..