Hardtraxx Addict
1832 posts member since 2012
last seen Jun 2025
Deze plaat is echt een samenvatting van alles wat er mis is in de scene tegenwoordig. Wat een achterlijk misbaksel van een nummer. Meer kan en wil ik er niet over kwijt.
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Jonas wrote:Deze plaat is echt een samenvatting van alles wat er mis is in de scene tegenwoordig. Wat een achterlijk misbaksel van een nummer. Meer kan en wil ik er niet over kwijt.
Gelukkig gaat er ook veel goed in de huidige (raw) hardstyle scene ^^
Hardtraxx Addict
1832 posts member since 2012
last seen Jun 2025
TSFH wrote:
Jonas wrote:Deze plaat is echt een samenvatting van alles wat er mis is in de scene tegenwoordig. Wat een achterlijk misbaksel van een nummer. Meer kan en wil ik er niet over kwijt.
Gelukkig gaat er ook veel goed in de huidige (raw) hardstyle scene ^^
Ja ik weet het. Maar ik walg echt van dit nummer, best raar eigenlijk. Het meest frustrerende vind ik dat echt het merendeel dit soort rommel goed vindt en andere goeie producties niet eens een kans geeft.
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Dit is inderdaad niet best maar vind de huidige hardstyle scene juist weer vooruit gaan. Heerlijke zomerse plaatjes, lekkere kicks en leuke opbouw in de nummers. Dit is dan wel weer erg slecht, jammer.. >.<
Hardtraxxer
994 posts member since 2013
last seen Aug 2021
Er gaat wel iets mis wanneer je track een melodie bevat geheel bestaamde uit kickrolls.
T
Hardtraxx Addict
1542 posts member since 2016
last seen Oct 2023
hotymoty wrote:Ik word echt stront gestoord van die rawplaten met een anti waarin alleen een kick zit. Echt belachelijk dat mensen hier in blijven trappen, elke plaat is hetzelfde.

PS: Radical is helemaal de weg kwijt.... zo jammer..
Wacht maar op ze album in November, denk wel dat je dan van mening verandert.
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Ondanks dat dit een vrij saaie track is heb ik ook nog hoop in zijn nieuwe album.
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Verplaatst.

Door zoveel kickrolls is deze plaat niet eens 'dansbaar' naar mijn idee, niet echt een geslaagde collab om deze reden.
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Pandemonium wrote:
hotymoty wrote:Ik word echt stront gestoord van die rawplaten met een anti waarin alleen een kick zit. Echt belachelijk dat mensen hier in blijven trappen, elke plaat is hetzelfde.

Als hij met zulke platen komt, dan verandert mijn mening niet. Alleen America is een leuke plaat, derest is echt verschrikkelijk.
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 5 days ago
Melodie in de break is interessant, maar daar blijft het ook bij. Twee keer een zaaddodende anti vol met kickrolls. Sommige van die kickrolls klinken daarbij nog eens te lelijk voor woorden. Heel jammer, had hier best hoge verwachtingen van.
T
Hardtraxx Addict
last seen Oct 2023
hotymoty wrote:
Pandemonium wrote:

Als hij met zulke platen komt, dan verandert mijn mening niet. Alleen America is een leuke plaat, derest is echt verschrikkelijk.
Kdenk dat er miss een paar van zulke platen op ze album komen maar hij heeft ook genoeg andere tracks waar een melodie + dikke drive in zit, ben echt benieuwd naar de tracklist. :drool:
Last edited by TheUnnamed on 20 Jul 2017 12:33, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 11 hours ago
Teringvette plaat, hoop 'm snel live te horen :love:
Hardtraxx Veteran
5693 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Melodie is leuk maar daar is het wel mee gezegd. Lelijke distorted kicks met duizend kickrolls, nee bedankt.
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 4 days ago
Magnetron wrote:Door zoveel kickrolls is deze plaat niet eens 'dansbaar' naar mijn idee, niet echt een geslaagde collab om deze reden.
T
Hardtraxx Addict
last seen Oct 2023
Magnetron wrote:Verplaatst.

Door zoveel kickrolls is deze plaat niet eens 'dansbaar' naar mijn idee, niet echt een geslaagde collab om deze reden.
Ja dan kan je toch lekker die k1ck r0llz rammen.
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 6 hours ago
1 x live gehoord en vond hem toen echt gruwelijk :worship:. Voor thuis vind ik het opzich ook nog best te pruimen. En die "undercover" vocal blijft constant in mijn hoofd zitten xd. Mss is dit allemaal niet super innovatief maar vind het toch een geslaagde collab :)
Hardtraxxer
425 posts member since 2016
last seen Jan 2026
Rowanyt1309 wrote:Dit is inderdaad niet best maar vind de huidige hardstyle scene juist weer vooruit gaan. Heerlijke zomerse plaatjes, lekkere kicks en leuke opbouw in de nummers. Dit is dan wel weer erg slecht, jammer.. >.<
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Ik weet nog niet echt wat ik hier van wil vinden. Normaal heb ik het niet op tracks die puur om de kicks/kickrolls draaien, zonder andere noemenswaardige onderdelen. Toch vind ik dit niet vervelend om naar te luisteren.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Ik heb en kan hier niks mee helaas.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Daveytl wrote:Ik heb en kan hier niks mee helaas.
Ik ook niet. Met het absolute dieptepunt rond 2:00. Zou niet eens weten wat ik er live op zou moeten doen.

Snap ook niet goed waarom de hele kickroll rage hebben laten uitrazen om vervolgens nog met dit te komen. Had er nou nog een vernieuwend trucje in gezeten ofzo..
C
Hardtraxxer
550 posts member since 2016
last seen Apr 2023
Beetje leeg, had veel meer verwacht van deze collab.
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Chrypt0n wrote:Beetje leeg, had veel meer verwacht van deze collab.
Dit, kicks zijn vooral erg leeg idd! Kan hier ook weinig mee, gemiste kans wat had hier ook veel meer van verwacht!
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Had wel wat meer verwacht van de 2 grootste namen van de raw. Ze kunnen beiden wel leuke nummers maken, maar bii deze collab hebben ze juist de zwakkere elementen van beiden gebruikt...
Hardtraxxer
385 posts member since 2013
last seen 17 days ago
Pandemonium wrote:Wat een geweldige melodie maar neeeeeeeeeeeeeeeeeee we doen gewoon weer een anti.
Ik heb moeite om maar één vette RAW track te vinden tegenwoordig... Is er dan geen enkele inspiratie meer?
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 6 days ago
Die preview @ 1:59, wtf gebeurt daar nou weer :lol: veel willekeuriger kan het ook gewoon echt niet