Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 00:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deze plaat is echt een samenvatting van alles wat er mis is in de scene tegenwoordig. Wat een achterlijk misbaksel van een nummer. Meer kan en wil ik er niet over kwijt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 00:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
Deze plaat is echt een samenvatting van alles wat er mis is in de scene tegenwoordig. Wat een achterlijk misbaksel van een nummer. Meer kan en wil ik er niet over kwijt.


Gelukkig gaat er ook veel goed in de huidige (raw) hardstyle scene ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 00:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Jonas schreef:
Deze plaat is echt een samenvatting van alles wat er mis is in de scene tegenwoordig. Wat een achterlijk misbaksel van een nummer. Meer kan en wil ik er niet over kwijt.


Gelukkig gaat er ook veel goed in de huidige (raw) hardstyle scene ^^


Ja ik weet het. Maar ik walg echt van dit nummer, best raar eigenlijk. Het meest frustrerende vind ik dat echt het merendeel dit soort rommel goed vindt en andere goeie producties niet eens een kans geeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 02:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is inderdaad niet best maar vind de huidige hardstyle scene juist weer vooruit gaan. Heerlijke zomerse plaatjes, lekkere kicks en leuke opbouw in de nummers. Dit is dan wel weer erg slecht, jammer.. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 09:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Er gaat wel iets mis wanneer je track een melodie bevat geheel bestaamde uit kickrolls.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 09:51 
 
Hardtraxx Addict

hotymoty schreef:
Ik word echt stront gestoord van die rawplaten met een anti waarin alleen een kick zit. Echt belachelijk dat mensen hier in blijven trappen, elke plaat is hetzelfde.

PS: Radical is helemaal de weg kwijt.... zo jammer..


Wacht maar op ze album in November, denk wel dat je dan van mening verandert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ondanks dat dit een vrij saaie track is heb ik ook nog hoop in zijn nieuwe album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 10:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst.

Door zoveel kickrolls is deze plaat niet eens 'dansbaar' naar mijn idee, niet echt een geslaagde collab om deze reden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 11:09 
 
Hardtraxx Elite

Pandemonium schreef:
hotymoty schreef:
Ik word echt stront gestoord van die rawplaten met een anti waarin alleen een kick zit. Echt belachelijk dat mensen hier in blijven trappen, elke plaat is hetzelfde.

PS: Radical is helemaal de weg kwijt.... zo jammer..


Wacht maar op ze album in November, denk wel dat je dan van mening verandert.

Als hij met zulke platen komt, dan verandert mijn mening niet. Alleen America is een leuke plaat, derest is echt verschrikkelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 11:35 
 
Hardtraxx Veteran

Melodie in de break is interessant, maar daar blijft het ook bij. Twee keer een zaaddodende anti vol met kickrolls. Sommige van die kickrolls klinken daarbij nog eens te lelijk voor woorden. Heel jammer, had hier best hoge verwachtingen van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 12:19 
 
Hardtraxx Addict

hotymoty schreef:
Pandemonium schreef:
hotymoty schreef:
Ik word echt stront gestoord van die rawplaten met een anti waarin alleen een kick zit. Echt belachelijk dat mensen hier in blijven trappen, elke plaat is hetzelfde.

PS: Radical is helemaal de weg kwijt.... zo jammer..


Wacht maar op ze album in November, denk wel dat je dan van mening verandert.

Als hij met zulke platen komt, dan verandert mijn mening niet. Alleen America is een leuke plaat, derest is echt verschrikkelijk.


Kdenk dat er miss een paar van zulke platen op ze album komen maar hij heeft ook genoeg andere tracks waar een melodie + dikke drive in zit, ben echt benieuwd naar de tracklist. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teringvette plaat, hoop 'm snel live te horen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melodie is leuk maar daar is het wel mee gezegd. Lelijke distorted kicks met duizend kickrolls, nee bedankt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Door zoveel kickrolls is deze plaat niet eens 'dansbaar' naar mijn idee, niet echt een geslaagde collab om deze reden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 13:17 
 
Hardtraxx Addict

Magnetron schreef:
Verplaatst.

Door zoveel kickrolls is deze plaat niet eens 'dansbaar' naar mijn idee, niet echt een geslaagde collab om deze reden.


Ja dan kan je toch lekker die k1ck r0llz rammen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1 x live gehoord en vond hem toen echt gruwelijk :worship:. Voor thuis vind ik het opzich ook nog best te pruimen. En die "undercover" vocal blijft constant in mijn hoofd zitten xd. Mss is dit allemaal niet super innovatief maar vind het toch een geslaagde collab :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 17:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Dit is inderdaad niet best maar vind de huidige hardstyle scene juist weer vooruit gaan. Heerlijke zomerse plaatjes, lekkere kicks en leuke opbouw in de nummers. Dit is dan wel weer erg slecht, jammer.. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 17:55 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik weet nog niet echt wat ik hier van wil vinden. Normaal heb ik het niet op tracks die puur om de kicks/kickrolls draaien, zonder andere noemenswaardige onderdelen. Toch vind ik dit niet vervelend om naar te luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb en kan hier niks mee helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 20:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ik heb en kan hier niks mee helaas.

Ik ook niet. Met het absolute dieptepunt rond 2:00. Zou niet eens weten wat ik er live op zou moeten doen.

Snap ook niet goed waarom de hele kickroll rage hebben laten uitrazen om vervolgens nog met dit te komen. Had er nou nog een vernieuwend trucje in gezeten ofzo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2017 02:21 
 
Hardtraxxer

Beetje leeg, had veel meer verwacht van deze collab.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2017 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chrypt0n schreef:
Beetje leeg, had veel meer verwacht van deze collab.


Dit, kicks zijn vooral erg leeg idd! Kan hier ook weinig mee, gemiste kans wat had hier ook veel meer van verwacht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2017 01:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had wel wat meer verwacht van de 2 grootste namen van de raw. Ze kunnen beiden wel leuke nummers maken, maar bii deze collab hebben ze juist de zwakkere elementen van beiden gebruikt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2017 17:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pandemonium schreef:
Wat een geweldige melodie maar neeeeeeeeeeeeeeeeeee we doen gewoon weer een anti.


hotymoty schreef:
Ik word echt stront gestoord van die rawplaten met een anti waarin alleen een kick zit. Echt belachelijk dat mensen hier in blijven trappen, elke plaat is hetzelfde.


Ik heb moeite om maar één vette RAW track te vinden tegenwoordig... Is er dan geen enkele inspiratie meer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die preview @ 1:59, wtf gebeurt daar nou weer :lol: veel willekeuriger kan het ook gewoon echt niet
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle