Rode Waas ben jij dat?SimpleEffect wrote:Op America, Until i Win, en de collab met KELTEK na. De rest was inspiratieloze meuk die je na 2 dagen vergeten bent
Het enige wat die vent groots maakt is zijn gigantische ego en narcisme. Ohja en alle Militant schaapjes met kleine breintjes die klaarkomen als hij met zijn rechter arm fistpumpt.
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
SHardtraxxer
- 557 posts member since 2016
- last seen 19 hours ago
Daar moet je wel een goede stem voor hebben anders wordt het misschien nog wel vervelender om naar te luisteren dan de vocalen van Nolz.SimpleEffect wrote:Of gewoon je eigen stem met een kwak filters erover a la Headhunterz.PEPii wrote:Crippled wrote:Ik snap echt helemaal niet waarom hij ineens zo'n popie jopie mc is geworden? Syndrome en Livid hoor ik veel liever.
Geeft een track veel meer gevoel vind ik.
Als je bij 7/10 nummers dezelfde mc hebt dan lijkt alles ook zo snel op elkaar imo
Al lijkt me engelse tekst met een tukkers accent niet echt geweldig
Ja dat zeker. Want naar de stem van RR luisteren in een plaat lijkt me echt vreselijk met dat Twents accent
Het zijn DJ's, geen zangers of MC's.
-
JHardtraxxer
- 51 posts member since 2016
Is dat niet wat hij bij Break Your Jaw heeft gedaan? Klinkt aardig steenkolen TwengelsPEPii wrote:Ja dat zeker. Want naar de stem van RR luisteren in een plaat lijkt me echt vreselijk met dat Twents accent![]()
Hahaha nu je het zegt, heeft er wel iets van weg. Zooitje filters erovergegooidJappie wrote:Is dat niet wat hij bij Break Your Jaw heeft gedaan? Klinkt aardig steenkolen TwengelsPEPii wrote:Ja dat zeker. Want naar de stem van RR luisteren in een plaat lijkt me echt vreselijk met dat Twents accent![]()
oh wauw, dan liever Nolz jaPEPii wrote:Hahaha nu je het zegt, heeft er wel iets van weg. Zooitje filters erovergegooidJappie wrote:Is dat niet wat hij bij Break Your Jaw heeft gedaan? Klinkt aardig steenkolen TwengelsPEPii wrote:Ja dat zeker. Want naar de stem van RR luisteren in een plaat lijkt me echt vreselijk met dat Twents accent![]()
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Ik moest hier wel echt om lachenExterkate wrote:Fucking hell, de argumenten bij HT lopen weer lekker hoorSimpleEffect wrote: Het enige wat die vent groots maakt is zijn gigantische ego en narcisme. Ohja en alle Militant schaapjes met kleine breintjes die klaarkomen als hij met zijn rechterarm fistpumpt.
Moet hem ook eerst even live horen, brutal tracks komen alleen live tot hun recht. Overigens moet je de brutal tracks ook niet te serieus te nemen.
-
JHardtraxxer
- 578 posts member since 2017
- last seen 9 days ago
Dit, kan radical niet gewoon stoppen met de brutals. Het is nu wel uitgemolken en echt ''bruut'' zijn ze ook niet meer.Trajanusch wrote:Jezus wat een saaie plaat
Geef mij maar plaatjes als America, The Darkest Moment, Out for Blood etc.
Live zal het vast lekker gaanmaar man wat klinkt dit idd saai zeg.
Kicks klinken wel snoeihard, maar dit is echt geen beste brutal. Geen melodie, geen leuke opbouw, niet eens iets van screeches.. Wel heel erg minimaal dit.
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Klinkt echt alsof ie er maar 10-15 minuten aan besteed heeft 
Erg saai inderdaad, die downpitchende bromkicks in de 2e climax halen de drive er compleet uit voor zover die er al was. Doe mij maar Brutal 3.0.
Radical Redemption - Brutal 7.0 (MINUS071)
Label: Minus Is More
WEB release: 22/08/2018
Tracks:
Radical Redemption - Brutal 7.0
Samples:
View on YouTube
Bron:

https://www.hardstyle-releases.com/radi ... -minus071/
Label: Minus Is More
WEB release: 22/08/2018
Tracks:
Radical Redemption - Brutal 7.0
Samples:
View on YouTube
Bron:

https://www.hardstyle-releases.com/radi ... -minus071/
Dan hou je 't nog hoog aan..MYTZE wrote:Klinkt echt alsof ie er maar 10-15 minuten aan besteed heeft
De kick verpest het hier voor me. Verder ook geen bijzondere plaat, maar met een andere kick had ik wss nog wel ok ok gevonden.
Het leuke is er wel behoorlijk van af. De eerste paar waren nog beetje computer/robot achtige lompe tracks. Nu is het rijmpjes met overdreven geforceerde kicks.
Ik heb even wat teksten geschreven voor de volgende delen:
"Work yourself in to the zweet, this is Brutal number eight!"
"Prepare yourself for death and destruction, this is the sign. Pump your fist to brutal nine!"
"My name is Joey, Chain Reaction is ben, this is brutal number ten."
"You will live in hell not in heaven, please be ready for brutal eleven!"
etc etc etc
Ik heb even wat teksten geschreven voor de volgende delen:
"Work yourself in to the zweet, this is Brutal number eight!"
"Prepare yourself for death and destruction, this is the sign. Pump your fist to brutal nine!"
"My name is Joey, Chain Reaction is ben, this is brutal number ten."
"You will live in hell not in heaven, please be ready for brutal eleven!"
etc etc etc
Last edited by Parvuz on 11 Jan 2021 15:45, edited 1 time in total.
Parvuz wrote: "My name is Joey, Chain Reaction is ben, this is brutal num-ber ten."
10/10 would koop
RAISE YOUR FIST, FOR ANGERFIST!Parvuz wrote:"Prepare yourself for death and destruction, this is the sign. Pump your fist to brutal nine!"
Mooi ook dat er op het einde van het filmpje al een aankondiging voor Brutal 8.0 in 2019 gedaan wordt. Kan de kwaliteit toch ook niet ten goede komen als je jezelf verplicht ieder jaar met een nieuwe Brutal te komen. Zoiets moet toch vanzelf komen. Maar goed, zijn fans vinden het toch vet want er staat de naam Radical Redemption voor.