Hardtraxxer
364 posts member since 2017
last seen Aug 2018
Radical Redemption - Brutal 7.0 (MINUS071)

Label: Minus Is More
WEB release: 22/08/2018

Tracks:
Radical Redemption - Brutal 7.0

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
P
Hardtraxxer
626 posts member since 2012
last seen 22 days ago
RR heeft toch echt wel een paar gouden platen gemaakt. Tracks à la protest of indignation doen het bij mij het best. Maar dit is alles waar de hardstyle scène wat mij betreft de negatieve vooroordelen aan te danken heeft. :thumbdown:
Hardtraxxer
169 posts member since 2017
last seen Dec 2025
poekiepoes12 wrote:RR heeft toch echt wel een paar gouden platen gemaakt. Tracks à la protest of indignation doen het bij mij het best. Maar dit is alles waar de hardstyle scène wat mij betreft de negatieve vooroordelen aan te danken heeft. :thumbdown:
Gast, hij is gewoon een kick aan het maken voor zijn nieuwe Brutal, wat stel je je belachelijk aan.
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 1 day ago
En toch is al beetje te zien welke kant ie op wil gaan met deze track. Maar even afwachten ja
P
Hardtraxxer
last seen 22 days ago
Berenfiets wrote:
poekiepoes12 wrote:RR heeft toch echt wel een paar gouden platen gemaakt. Tracks à la protest of indignation doen het bij mij het best. Maar dit is alles waar de hardstyle scène wat mij betreft de negatieve vooroordelen aan te danken heeft. :thumbdown:
Gast, hij is gewoon een kick aan het maken voor zijn nieuwe Brutal, wat stel je je belachelijk aan.
Het zal wel niet veel anders gaan worden dan wat ik nu hoor toch? Brutals bestaan toch alleen maar uit lompe kicks, een hoop kickrolls en wat stoere lyrics als ik kijk naar de vorige. Begrijp me niet verkeerd, kan genoeg tracks van hem wel waarderen. Maar de creativiteit is ver te zoeken in dit soort nummers en met zo'n grote achterban stoort me dat wel.
T
Hardtraxx Addict
1542 posts member since 2016
last seen Oct 2023
:lol: :lol: :lol: :lol:

Altijd leuk om zo'n jongen te hebben op een forum.
Hardtraxx Addict
1122 posts member since 2009
last seen 15 days ago
Berenfiets wrote:
Wat een dramatische reactie op een tease van 10 sec :lol:
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
Nog erg kort natuurlijk, maar toch zeker wel weer benieuwd. Hij heeft me met zijn album ook positief verrast.
P
Hardtraxxer
last seen 22 days ago
Volgens mij heb ik een paar fanboys op hun teentjes getrapt. Allemachtig. Fijn dat de beargumentatie vanuit jullie kant wel in orde is.

Oké, mijn reactie op een korte teaser is lichtelijk overdreven. Laat ik hem bijstellen. Ik ben benieuwd of RR mij kan gaan verbazen met Brutal 7.0.
Hardtraxxer
215 posts member since 2016
last seen Jul 2021
Ik blijf het echt apart vinden hoe sommige mensen tekeer kunnen gaan als hun favo artiest/idool iets post. Ik bedoel, hij zet een lage kwaliteit video online en als je ziet hoeveel reacties de man krijgt haha. De meeste komen nog net niet klaar terwijl er nog helemaal niks te horen is op wat kicks na :lol:

Brutal tracks zijn sws snoeiplaten daar niet van. Maar de ‘halve’ scene reageert erop haha xd
Beetje overdreven. Toch benieuwd naar de uiteindelijke track :)
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Dat 'lompe' is toch juist precies waar alle Brutal tracks voor staan?
P
Hardtraxxer
last seen 22 days ago
Magnetron wrote:Dat 'lompe' is toch juist precies waar alle Brutal tracks voor staan?
Klopt. Wat dat betreft ben ik ook vreselijk hypocriet want ik sta daar net zo goed op te maaien. Maar ik verwacht gewoon meer van RR. Als je ziet wat hij geproduceerd heeft, een prima album, komt die weer met zo'n in mijn ogen 'simpele' 13/12 beukplaat waar zoals hierboven mooi beschreven wordt, de fanboys veelvuldig op klaarkomen. Dan kun je zeggen, daar is deze brutal reeks toch voor. Tja, dat klopt :surrender:
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Kick klinkt iig beter dan die overdistorted dingen die in Only Bass en dergelijke tracks zitten. Ik hoop dat hij me kan verrassen.
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 8 hours ago
Brutaltje op z'n tijd is toch prima, leuk voor Hard Bass afsluiting :)
Hardtraxx Addict
1048 posts member since 2013
last seen Mar 2026
Niets kan tippen aan Brutal 3.0 ^^
Hardtraxxer
364 posts member since 2017
last seen Aug 2018
Ik ben ook wel benieuwd, er is niet echt te oordelen op alleen een kick. En al helemaal niet als de video nogal LQ is. We gaan het zien ^^
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 8 hours ago
JeroenB93 wrote:Niets kan tippen aan Brutal 3.0 ^^
Eens, wat blijft die gruwelijk :drool:

Eerste keer dat ik hem hoorde, ooit op Xxlerator, Radical Redemption vs The Machine, wat een combi ook :lol:

Had nog nooit zoiets gehoord :oh:
Hardtraxxer
322 posts member since 2016
Ben benieuwd of hij eens een keer een track kan maken die wel langer dan 1 jaar in je hoofd blijft hangen. :oh:
#BringBack2013RR
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Mees-89 wrote:Ik blijf het echt apart vinden hoe sommige mensen tekeer kunnen gaan als hun favo artiest/idool iets post. Ik bedoel, hij zet een lage kwaliteit video online en als je ziet hoeveel reacties de man krijgt haha. De meeste komen nog net niet klaar terwijl er nog helemaal niks te horen is op wat kicks na :lol:
Tja, als je hier objectief naar kijkt zijn veel mensen op HT precies zo maar dan met B-Front en PN.
Hardtraxxer
215 posts member since 2016
last seen Jul 2021
Joey wrote:
Mees-89 wrote:Ik blijf het echt apart vinden hoe sommige mensen tekeer kunnen gaan als hun favo artiest/idool iets post. Ik bedoel, hij zet een lage kwaliteit video online en als je ziet hoeveel reacties de man krijgt haha. De meeste komen nog net niet klaar terwijl er nog helemaal niks te horen is op wat kicks na :lol:
Tja, als je hier objectief naar kijkt zijn veel mensen op HT precies zo maar dan met B-Front en PN.
Haha snap je punt maar ben het niet helemaal met je eens. Bij video’s/preview/teasers van Phuture Noize krijg je toch al vaak meer te horen (gedeeltes) van een track. Muziek blijft natuurlijk altijd subjectief maar wat een paar seconden aan reacties kan opleveren zeg. Haha wel grappig
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Ik wil dit niet echt lomp noemen, meer overdistorted, maar dan niet op de goede manier.

Blijf er bij dat Brutal 2.0 de enige goede was.

Er zal ook, gezien vorige Brutals, amper wat aan dit veranderen. Ligt gewoon in de zelfde lijn als de troep van zijn album dit.
T
Hardtraxx Addict
1542 posts member since 2016
last seen Oct 2023
Broken Balance wrote:Ik wil dit niet echt lomp noemen, meer overdistorted, maar dan niet op de goede manier.

Er zal ook, gezien vorige Brutals, amper wat aan dit veranderen. Ligt gewoon in de zelfde lijn als de troep van zijn album dit.
The Road To Redemption album troep? :lol: :lol: :lol:

Gekke man.
Hardtraxx Addict
1832 posts member since 2012
last seen Jun 2025
TheUnnamed wrote:
Broken Balance wrote:Ik wil dit niet echt lomp noemen, meer overdistorted, maar dan niet op de goede manier.

Ja.
Hardtraxxer
TheUnnamed wrote:

Gekke man.
Op America, Until i Win, en de collab met KELTEK na. De rest was inspiratieloze meuk die je na 2 dagen vergeten bent
Het enige wat die vent groots maakt is zijn gigantische ego en narcisme. Ohja en alle Militant schaapjes met kleine breintjes die klaarkomen als hij met zijn rechter arm fistpumpt.
Hardtraxxer
Exterkate wrote:
SimpleEffect wrote: Het enige wat die vent groots maakt is zijn gigantische ego en narcisme. Ohja en alle Militant schaapjes met kleine breintjes die klaarkomen als hij met zijn rechterarm fistpumpt.
Fucking hell, de argumenten bij HT lopen weer lekker hoor
Tja wat moet je anders. Als je iets van kritiek plaatst dan wordt je onder gekakt door 100.000 mensen met MM shirtjes :whistle:
Dan kan je beter all-in gaan toch?