Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2010 14:14 
 
Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:

Timmer schreef:
live is deze echt dik!! Psyko punkz vind ik gewoon echt dik,, freaky freaky, kiss my ashole echt heerlijk ^^


Waren ze live dan @ Eclipz?


Stefan dat heb ik nou al 100x verteld wat ik daarmee bedoel :P pikhoofd.. 2x live gehoord nu, en 2x volle bak gaan :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2010 14:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tel schreef:
B-side wordt waarschijnlijk die track die ze op euphoria hebben gedraaid :thumbup:
Its a crusade, and what will it be? waren volgens mij de lyrics...


Dat wou ik idd ook zeggen! denk dat dat de Bkant wordt

Top EP wordt het zowiezo xd

' Straight from the underground...! '
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2010 16:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hm.. dit is de eerste plaat van Psyko Punkz die ik "wel aardig" vind.. de rest kon me totaal niet boeien.
Deze kan ermee door, maar ik vind het zeker geen geweldige plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2010 16:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Psyko Punkz is echt één van de weinige fenomenen waarvan ik zowel de voor- als de tegenstanders helemaal begrijp.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2010 16:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

iSenSe` schreef:
Tel schreef:
B-side wordt waarschijnlijk die track die ze op euphoria hebben gedraaid :thumbup:
Its a crusade, and what will it be? waren volgens mij de lyrics...


Dat wou ik idd ook zeggen! denk dat dat de Bkant wordt

Top EP wordt het zowiezo xd

' Straight from the underground...! '
. Die track zal dan wel met ran-d zijn.. We wachten af:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2010 17:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pete schreef:
iSenSe` schreef:
Tel schreef:
B-side wordt waarschijnlijk die track die ze op euphoria hebben gedraaid :thumbup:
Its a crusade, and what will it be? waren volgens mij de lyrics...


Dat wou ik idd ook zeggen! denk dat dat de Bkant wordt

Top EP wordt het zowiezo xd

' Straight from the underground...! '
. Die track zal dan wel met ran-d zijn.. We wachten af:)

die is niet samen met ran-d, kan me nog goed herinneren dat op de site van psyko punkz stond dat ze vanavond (16 januari) hun nieuwe track gaan uitproberen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2010 19:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heb deze op reverze live van hun gehoord, knalde echt zo lekker los jonge.
Vind Psyko punkz eig veel goede platen hebben.
Ghostclass, 2 follow, After mf, ...
Jha ik vind het gwn heerlijke platen
Zaterdag op naar black, word deze zowizo ook gedraait:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2010 12:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
Psyko Punkz is echt één van de weinige fenomenen waarvan ik zowel de voor- als de tegenstanders helemaal begrijp.


Dit slaat voor mij de spijker op de kopt ;) Aan de ene kant catchy melodieën met lekkere kicks, gewoon een goede sound. Aan de andere kant vind ik het te simpel, te 13 in een dozijn. Ik kan me nog geen duidelijke mening vormen over dit duo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2010 22:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Straight from the underground, rebels from the deck.
Fuck what you heard about, hardstyle is whack!
With the rude lyric flow, we gonna bring you in the mood.
Yeah dude, we gonna rock your attitude

:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2010 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Amethist schreef:
Sunboom schreef:
Psyko Punkz is echt één van de weinige fenomenen waarvan ik zowel de voor- als de tegenstanders helemaal begrijp.


Dit slaat voor mij de spijker op de kopt ;) Aan de ene kant catchy melodieën met lekkere kicks, gewoon een goede sound. Aan de andere kant vind ik het te simpel, te 13 in een dozijn. Ik kan me nog geen duidelijke mening vormen over dit duo.

Hmm een beetje wel. Maar ik vind dit nog wel weer net wat beter dan de andere meldieuze tracks. Compliment voor hun :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2010 22:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jesper-HardBeatz schreef:
Straight from the underground, rebels On Ya deck.
Fuck what you heard about, hardstyle is whack!
With the rude lyric flow, we gonna bring you in the mood.
Yeah dude, we gonna rock your attitude

:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2010 22:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dit wordt de B-Side:


Bron:
In hun interview staat dat ze de b-side al lang klaar hebben liggen.
Deze werdt al gedraaid met Defqon 1
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2010 23:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

volgens mij gaat dit hem niet worden, had met q-base gesproken met sven. Die had het erover dat die niet gereased zou worden om kort termijn en dat hij over zou worden gezongen...
denk eerder dat nummertje dat ze op euphoria hadden gedraaid, maar die heb ik ook maar 1 keer gehoort, verder is geen enkele set van hun :/ wat ik wel raar vind...
we zullen het zien ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2010 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tel schreef:
volgens mij gaat dit hem niet worden, had met q-base gesproken met sven. Die had het erover dat die niet gereased zou worden om kort termijn en dat hij over zou worden gezongen...
denk eerder dat nummertje dat ze op euphoria hadden gedraaid, maar die heb ik ook maar 1 keer gehoort, verder is geen enkele set van hun :/ wat ik wel raar vind...
we zullen het zien ;)


Het is toch ook geen korte termijn meer, Q-base was 6 maanden geleden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2010 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tel schreef:
volgens mij gaat dit hem niet worden, had met q-base gesproken met sven. Die had het erover dat die niet gereased zou worden om kort termijn en dat hij over zou worden gezongen...
denk eerder dat nummertje dat ze op euphoria hadden gedraaid, maar die heb ik ook maar 1 keer gehoort, verder is geen enkele set van hun :/ wat ik wel raar vind...
we zullen het zien ;)


we zullen het zeker zien :D , is het gerucht trouwens dat de b-kant iets met ran-d wordt nog steeds in leven?? of word dat m niet??

maarja we zullen het zien & Not an Addict klinkt trouwens wel aardig. rock ya attitude is beter :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2010 23:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

6 maanden alweer, shit eeh... hahah gaat snel
uuhm we zullen het zien, denk zelf dat not an addict het hem niet wordt, alhoewel ik het niet erg zou vinden :$ nog steeds luister ik hem wel eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2010 23:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Tel schreef:
volgens mij gaat dit hem niet worden, had met q-base gesproken met sven. Die had het erover dat die niet gereased zou worden om kort termijn en dat hij over zou worden gezongen...
denk eerder dat nummertje dat ze op euphoria hadden gedraaid, maar die heb ik ook maar 1 keer gehoort, verder is geen enkele set van hun :/ wat ik wel raar vind...
we zullen het zien ;)


we zullen het zeker zien :D , is het gerucht trouwens dat de b-kant iets met ran-d wordt nog steeds in leven?? of word dat m niet??

maarja we zullen het zien & Not an Addict klinkt trouwens wel aardig. rock ya attitude is beter :innocent:



die nummers met ran-d gingen nog een hele poos duren stond in het interview
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2010 23:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Hardstyler-1994 schreef:
katamaran schreef:
Tel schreef:
volgens mij gaat dit hem niet worden, had met q-base gesproken met sven. Die had het erover dat die niet gereased zou worden om kort termijn en dat hij over zou worden gezongen...
denk eerder dat nummertje dat ze op euphoria hadden gedraaid, maar die heb ik ook maar 1 keer gehoort, verder is geen enkele set van hun :/ wat ik wel raar vind...
we zullen het zien ;)


we zullen het zeker zien :D , is het gerucht trouwens dat de b-kant iets met ran-d wordt nog steeds in leven?? of word dat m niet??

maarja we zullen het zien & Not an Addict klinkt trouwens wel aardig. rock ya attitude is beter :innocent:



die nummers met ran-d gingen nog een hele poos duren stond in het interview


Waar staat dat interview? zou t graag eens lezen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2010 23:42 
 

http://www.q-dance.nl/q/list_messages/10635

Ik heb iig gehoord dat Not an Addict nog een tijdje een DJ-Tool blijft. Dus wss komen ze met een nieuw nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2010 23:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
http://www.q-dance.nl/q/list_messages/10635

Ik heb iig gehoord dat Not an Addict nog een tijdje een DJ-Tool blijft. Dus wss komen ze met een nieuw nummer.

zoals ik al zei hadden ze hem gedraaid op euphoria... tenminste als ze deze er voor gaan gebreuken dan ;)
http://www.hardtraxx.nl/forum/hardstyle/psyko-punkz-euphoria-16-01-2010-t5575.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2010 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Opzich zeker niet verkeerd dit nummer, eerst maar eens wachten op de samenwerking met Ran-D
Vind dit nummer een beetje eentonig :/


Kom hier even op terug, na de plaat een paar keer geluisterd te hebben, valt dat eentonige eigenlijk nogal weg en past dat wel in het nummer hehe ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2010 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Hardstyler-1994 schreef:
katamaran schreef:
Tel schreef:
volgens mij gaat dit hem niet worden, had met q-base gesproken met sven. Die had het erover dat die niet gereased zou worden om kort termijn en dat hij over zou worden gezongen...
denk eerder dat nummertje dat ze op euphoria hadden gedraaid, maar die heb ik ook maar 1 keer gehoort, verder is geen enkele set van hun :/ wat ik wel raar vind...
we zullen het zien ;)


we zullen het zeker zien :D , is het gerucht trouwens dat de b-kant iets met ran-d wordt nog steeds in leven?? of word dat m niet??

maarja we zullen het zien & Not an Addict klinkt trouwens wel aardig. rock ya attitude is beter :innocent:



die nummers met ran-d gingen nog een hele poos duren stond in het interview


okee :) , ben benieuwd wat de samenwerking tussen ran-d & psyko punkz ons brengt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2010 00:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik ben ook benieuwd, die 2 stylen passen goed bij elkaar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2010 10:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop dat Doggystyle Remix er op komt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2010 10:48 
 
Hardtraxx Veteran

Josh-T schreef:
Ik hoop dat Doggystyle Remix er op komt!


Denk dat gewoon DJ-Tool gaat blijven :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle