Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2010 22:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Soms kan het wel wat leger overkomen ja, maar hun tracks hebben gewoon iets aanstekelijks. After MF is live misschien wel een van de vetste platen om live te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2010 22:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Psyko Punkz vernieuwend, haha... dat is ongeveer het meest grappige wat ik deze week heb gelezen.

Als iemand hardstyle volgens alle standaardschema's van de afgelopen jaren maakt, dan zijn het die Psyko Punkz wel. Juist dat maakt ze imo zo ongelofelijk saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2010 23:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Psyko Punkz doen mij helemaal niks...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2010 23:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

lekkere track! deze jongens gaan nog veeel meer vette shit maken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2010 00:18 
 
Hardtraxxer

Dit nummert rolt echt zo lekker!! (L) :bomb: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2010 02:15 
 

Hmm.. mss komt op de B kant die van Psyko Punkz en Ran-D waar ze het over hadden in hun interview.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2010 04:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Psyko Punkz vernieuwend, haha... dat is ongeveer het meest grappige wat ik deze week heb gelezen.

Als iemand hardstyle volgens alle standaardschema's van de afgelopen jaren maakt, dan zijn het die Psyko Punkz wel. Juist dat maakt ze imo zo ongelofelijk saai.

Ze zijn in die zin vernieuwend, dat ze niet de neiging hebben om de meest uberprachtigeemotionelesymfonischesupermelodieen te maken, maar gewoon normale, enigszins duistere melodieën. Ze hebben een wat somberdere stijl. Doet mij denken aan de tracks die in 2006 werden gemaakt, maar dan met de sounds van nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2010 13:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
dawasiknie schreef:
Psyko Punkz vernieuwend, haha... dat is ongeveer het meest grappige wat ik deze week heb gelezen.

Als iemand hardstyle volgens alle standaardschema's van de afgelopen jaren maakt, dan zijn het die Psyko Punkz wel. Juist dat maakt ze imo zo ongelofelijk saai.

Ze zijn in die zin vernieuwend, dat ze niet de neiging hebben om de meest uberprachtigeemotionelesymfonischesupermelodieen te maken, maar gewoon normale, enigszins duistere melodieën. Ze hebben een wat somberdere stijl. Doet mij denken aan de tracks die in 2006 werden gemaakt, maar dan met de sounds van nu.


imo zijn ze dan nog niet echt vernieuwend...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2010 13:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
Ze zijn in die zin vernieuwend, dat ze niet de neiging hebben om de meest uberprachtigeemotionelesymfonischesupermelodieen te maken, maar gewoon normale, enigszins duistere melodieën. Ze hebben een wat somberdere stijl. Doet mij denken aan de tracks die in 2006 werden gemaakt, maar dan met de sounds van nu.

Ik heb dat idee bij Psyko Punkz juist wel. Ze proberen maar het klinkt enorm matig. "We drukken een paar random keyboard-toetsen in en dat is onze melodie"... zo werkt het niet bij mij.
Zatox, Crypsis, B-Front of Frontliner zijn meer van wat somberere en simpele melodieën, en daar zijn ze verrekte goed in. Dit is in mijn ogen ook voor geen meter vergelijkbaar met hardstyle uit 2006. De tracks die toen werden gemaakt hadden stuk voor stuk melodieën, sounds en basslines waar ik nog steeds kippenvel van krijg en laat bijna alles wat vandaag de dag wordt gemaakt verbleken tot 2e-rangs troep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2010 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Sunboom schreef:
Ze zijn in die zin vernieuwend, dat ze niet de neiging hebben om de meest uberprachtigeemotionelesymfonischesupermelodieen te maken, maar gewoon normale, enigszins duistere melodieën. Ze hebben een wat somberdere stijl. Doet mij denken aan de tracks die in 2006 werden gemaakt, maar dan met de sounds van nu.

Ik heb dat idee bij Psyko Punkz juist wel. Ze proberen maar het klinkt enorm matig. "We drukken een paar random keyboard-toetsen in en dat is onze melodie"... zo werkt het niet bij mij.
Zatox, Crypsis, B-Front of Frontliner zijn meer van wat somberere en simpele melodieën, en daar zijn ze verrekte goed in. Dit is in mijn ogen ook voor geen meter vergelijkbaar met hardstyle uit 2006. De tracks die toen werden gemaakt hadden stuk voor stuk melodieën, sounds en basslines waar ik nog steeds kippenvel van krijg en laat bijna alles wat vandaag de dag wordt gemaakt verbleken tot 2e-rangs troep.


:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2010 14:39 
 
Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Sunboom schreef:
Ze zijn in die zin vernieuwend, dat ze niet de neiging hebben om de meest uberprachtigeemotionelesymfonischesupermelodieen te maken, maar gewoon normale, enigszins duistere melodieën. Ze hebben een wat somberdere stijl. Doet mij denken aan de tracks die in 2006 werden gemaakt, maar dan met de sounds van nu.

Ik heb dat idee bij Psyko Punkz juist wel. Ze proberen maar het klinkt enorm matig. "We drukken een paar random keyboard-toetsen in en dat is onze melodie"... zo werkt het niet bij mij.
Zatox, Crypsis, B-Front of Frontliner zijn meer van wat somberere en simpele melodieën, en daar zijn ze verrekte goed in. Dit is in mijn ogen ook voor geen meter vergelijkbaar met hardstyle uit 2006. De tracks die toen werden gemaakt hadden stuk voor stuk melodieën, sounds en basslines waar ik nog steeds kippenvel van krijg en laat bijna alles wat vandaag de dag wordt gemaakt verbleken tot 2e-rangs troep.


Laatste zin :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2010 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
ze zijn in die zin vernieuwend, dat ze niet de neiging hebben om de meest uberprachtigeemotionelesymfonischesupermelodieen te maken, maar gewoon normale, enigszins duistere melodieën. Ze hebben een wat somberdere stijl. Doet mij denken aan de tracks die in 2006 werden gemaakt, maar dan met de sounds van nu.



mee eens ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2010 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opzich zeker niet verkeerd dit nummer, eerst maar eens wachten op de samenwerking met Ran-D
Vind dit nummer een beetje eentonig :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2010 16:30 
 
Hardtraxx Veteran

Opbouw is wel goed maar die Climax = niks, gewoon laten doorklappen dan was dit nummer STUKKEN beter geweest! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2010 13:17 
 
Hardtraxx Veteran

live is deze echt dik!! Psyko punkz vind ik gewoon echt dik,, freaky freaky, kiss my ashole echt heerlijk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2010 15:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Love this track!!

PSYKO PUNKZZZZZ :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2010 16:26 
 
Hardtraxxer

Psyko Punkz zijn heel erg goed bezig :thumbsup: !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2010 19:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vet filmpje, lekker plaatje!
Opzich vind ik die vocals altijd wel wat hebben van hun :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2010 20:00 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Holly shit! de :bomb:! Dit zou maar zo de hardstyle zomerhit kunnen worden.. Ik zie het wel gebeuren ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2010 21:30 
 

Showey schreef:
Vet filmpje, lekker plaatje!
Opzich vind ik die vocals altijd wel wat hebben van hun :D


Die rappen ze d'r zelf in xD.

Timmer schreef:
live is deze echt dik!! Psyko punkz vind ik gewoon echt dik,, freaky freaky, kiss my ashole echt heerlijk ^^


Waren ze live dan @ Eclipz?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2010 22:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2010 22:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:

Timmer schreef:
live is deze echt dik!! Psyko punkz vind ik gewoon echt dik,, freaky freaky, kiss my ashole echt heerlijk ^^


Waren ze live dan @ Eclipz?

nah hij bedoelt denk ik gewoon op een feest zeg maar ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2010 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een helden zijn dit toch. Stelletje after motherfuckers. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2010 22:58 
 
Hardtraxx Veteran

Timmer schreef:
live is deze echt dik!! Psyko punkz vind ik gewoon echt dik,, freaky freaky, kiss my ashole echt heerlijk ^^

Heb hem al eens live gehoord hoor :D maargoed, hoor hem zaterdag wel weer voorbij komen maar tot nu toe blijf Ik erbij dat als die Climax gewoon lekker doorknalde het een Prima trackje was geweest! :D

Versta me niet verkeerd, Climax steekt goed in elkaar, maar die melodie die daar tussen staat vind ik er niet zo echt tussenpassen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2010 23:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

RobertV schreef:
stefaneke schreef:

Timmer schreef:
live is deze echt dik!! Psyko punkz vind ik gewoon echt dik,, freaky freaky, kiss my ashole echt heerlijk ^^


Waren ze live dan @ Eclipz?

nah hij bedoelt denk ik gewoon op een feest zeg maar ;)

Hij werd bijvoorbeeld gedraaid op hardbass team blue op 1 uur 2 minuten en 6 seconden van die set
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle