Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2010 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De enige track van ze die ik leuk vind is After MF, de rest spreekt me niet aan al is de B kant van deze wel grappig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2010 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JolleNL schreef:
De enige track van ze die ik leuk vind is After MF, de rest spreekt me niet aan al is de B kant van deze wel grappig.



dus vind je er eigenlijk 2 leuk xd

ik vind al hun tracks wel leuk

vooral: the capital of the harder styles :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2010 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind Psyko Punkz over het algemeen wel nice. Rock Ya Attitude is wat minder maar de b kant is weer dik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2010 21:07 
 
Hardtraxx Addict

Rock ya attitude had ik al via iTunes en vond hem al snel vervelen! Diggin for the truth klinkt wel dik. Alleen het is een typische psyko punkz track, zoals eerder gezegt deze vervelen mij snel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2010 09:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap ook niet dat hun al op Q feesten staan, terwijl Degos & Re-Done of Sultio & The I's ofzo het van mij betreft meer verdienen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2010 09:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Ik snap ook niet dat hun al op Q feesten staan, terwijl Degos & Re-Done of Sultio & The I's ofzo het van mij betreft meer verdienen..


+1

Of andere DJ's die nooit op Q-feesten staan zoals Zatox.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2010 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja, maar Zatox is een verhaal apart. Dat hij niet op Q feesten staat: onbegrijpelijk. Maar ja, zo blijft zijn muziek meer voor de liefhebber en wordt het geen mainstream hardstyle. Je kan het ook positief bekijken. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2010 13:32 
 
Hardtraxx Elite

geen mainstream?
scantraxx crew draait vet veel zatox
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2010 15:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Klopt, Iedereen draait af en toe wel eens zatox plaatjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2010 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Ik snap ook niet dat hun al op Q feesten staan, terwijl Degos & Re-Done of Sultio & The I's ofzo het van mij betreft meer verdienen..



misschien omdat psyko punkz al wat langer mee gaan dan degos re done solutio en the i's

die jongens zijn er net en nu word ze het al niet meer gegund

beetje jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2010 15:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
Edwinn schreef:
Ik snap ook niet dat hun al op Q feesten staan, terwijl Degos & Re-Done of Sultio & The I's ofzo het van mij betreft meer verdienen..



misschien omdat psyko punkz al wat langer mee gaan dan degos re done solutio en the i's

die jongens zijn er net en nu word ze het al niet meer gegund

beetje jammer


Helemaal mee eens!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2010 15:56 
 
Hardtraxx Addict

djpatt schreef:
Edwinn schreef:
Ik snap ook niet dat hun al op Q feesten staan, terwijl Degos & Re-Done of Sultio & The I's ofzo het van mij betreft meer verdienen..



misschien omdat psyko punkz al wat langer mee gaan dan degos re done solutio en the i's

die jongens zijn er net en nu word ze het al niet meer gegund

beetje jammer


scheelt ook maar 1 jaartje hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2010 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke plaatjes. Maar de vocals trekken echt op niks..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2010 15:59 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Nou wow, psyko punkz hebben hun eerste plaatje in november 2008 uitgebracht en degos & re-done in januari 2009.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2010 16:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

degos and re-done komen er echt wel jongen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2010 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoezo zou zatox nooit op qdance feesten staan dan? Hij heeft vorig jaar nog inqontrol afgesloten en bij defqon de blue. En op qbase 2 uur in de bunker gedraaid!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2010 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Hoezo zou zatox nooit op qdance feesten staan dan? Hij heeft vorig jaar nog inqontrol afgesloten en bij defqon de blue. En op qbase 2 uur in de bunker gedraaid!

Volg het gesprek. Het feit dat hij veel platen maakt die ontzettend goed aanslaan bij het publiek, maar vervolgens niet geboekt was voor In Qontrol (die was nog enigzins begrijpelijk) en Defqon. Daar zitten mensen mee hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2010 05:56 
 
Hardtraxxer

Zatox is gewoon een held, deze man moet ( vind ik ) op alle Q feesten geboekt worden.
Het is gewoon altijd keihard raggen en daarvoor komen de meesten ook.
Wildstylez, DBSTF ook altijd goed maar op het eind wil iedereen raggen en wie kan dat beter dan deze Italiaanse held
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2010 09:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Hoezo zou zatox nooit op qdance feesten staan dan? Hij heeft vorig jaar nog inqontrol afgesloten en bij defqon de blue. En op qbase 2 uur in de bunker gedraaid!

Volg het gesprek. Het feit dat hij veel platen maakt die ontzettend goed aanslaan bij het publiek, maar vervolgens niet geboekt was voor In Qontrol (die was nog enigzins begrijpelijk) en Defqon. Daar zitten mensen mee hier.

ik snap het punt natuurlijk wel maar mensen overdrijven het gelijk zo. als hij ook op qbase, qlimax en de rest gaat ontbreken dan sluit ik me erbij aan maar 2 feesten is geen ramp. hij is op genoeg andere feesten te zien in Nederland dus ik klaag niet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2010 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

+ feest fabriek.

Waar bijvoorbeeld wel een Beat Providers en B-Front & Digital Punk staan.

BF & DP vind ik erg vet hoor, maar wat hebben deze acts nou voor grote bijdrages gehad aan het succes van q-dance. Zeker in verhouding tot Zatox. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2010 15:55 
 
Hardtraxx Addict

Nja je weet ook niet of zatox dan al geboekt is voor andere feesten die man is druk pff (facebook)

Ontopic: Diggin' for the truth is echt een lekker nummer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2010 17:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

@ dance-tunes :thumbup:
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle