Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2018 18:43 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2018 19:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllssssssssssss te lange breaks in het nummer :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2018 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In een tijd waar heerlijke tracks een extended mix van 2:49 hebben, krijgt uitgerekend een van de meest saaie platen van het jaar een full van meer dan 6 minuten :lol:. Het zou andersom moeten zijn. Deze plaat zou ook al een eeuwigheid lijken te duren als die 2:30 was, laat staan meer dan 6 minuten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2018 23:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Op de midintro na is dit zo’n fijne plaat! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 09:16 
 

vind er nu niet zoveel meer aan, er gebeurd gewoon te weinig in de track om het spannend te houden
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 12:47 
 
Hardtraxxer

Melodie is oké, hij klinkt wel lekker maar je kan echt na de eerste paar noten al voorspellen hoe die gaat. Kicks vind ik niet heel fijn, en de buildup is ook niet speciaal. Dan nu het grote pluspunt: de breaks. Heerlijke typische ouderwetse duistere hardstyle breaks, alleen jammer dat de melodie dan een beetje 'blij' klinkt.

Al met al een goeie plaat, maar heb liever bijvoorbeeld Wildstylez solo platen

Edit: na het luisteren van de extended mix kom ik erachter dat er nog een heerlijke intro + outtro aan zit met zo'n Wildstylez reverse, dat maakt de plaat nog weer wat beter :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 14:01 
 
Hardtraxx Crew

Het enige interessante is de mid intro, de rest doet me echt niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 16:13 
 
Hardtraxxer

Heeeeeeerlijke plaat! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 16:22 
 
Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
Geweldige plaat dit! Ik kijk zo uit naar hun set volgende week zaterdag :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 16:57 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Meh, ben nog niet echt overtuigd. Productietechnisch heel sterk, maar de melodie zelf doet me niet zoveel. Al kan het maar zo dat ik volgende week zaterdag toch een meter kippenvel heb als ie gedraaid wordt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 17:09 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:
Productietechnisch heel sterk


Ik vind juist de synth schel en dun klinken en ik denk dat ze (zeker Wildstylez) kwalitatief beter kunnen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 18:14 
 
Hardtraxx Addict

Sommige mensen hebben echt geen geduld meer als ik bepaalde reacties hier lees. Geniet eens van een stuk muziek in plaats van meteen zeiken als iets te lang duurt, tering zeg wat een huilerts >.<

Vroeger waren de original mixes vaak 6-7-8 minuten. tegenwoordig moet dat voor mensen zoals jullie "extended mix" heten en die duren tegenwoordig zelfs maar amper de helft daarvan. Tuurlijk kan deze plaat te lang zijn voor de inhoud omdat de inhoud an sich je niet bevalt, maar dat is niet wat er wordt gezegd (voordat de dyslecten de smaak-kaart weer gaan spelen). Om te kotsen dit, echt...

Fucking vette plaat :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2018 10:09 
 
Hardtraxxer

Svbtwee schreef:
In een tijd waar heerlijke tracks een extended mix van 2:49 hebben, krijgt uitgerekend een van de meest saaie platen van het jaar een full van meer dan 6 minuten :lol:. Het zou andersom moeten zijn. Deze plaat zou ook al een eeuwigheid lijken te duren als die 2:30 was, laat staan meer dan 6 minuten.


Jij bent saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2018 10:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja dat P1 wel de moeite neemt om een track fatsoenlijk vorm te geven en af te maken i.t.t. die kwantiteit>kwaliteit lutsers van Gearcocks kun je hun niet aanrekenen natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2018 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Tja dat P1 wel de moeite neemt om een track fatsoenlijk vorm te geven en af te maken i.t.t. die kwantiteit>kwaliteit lutsers van Gearcocks kun je hun niet aanrekenen natuurlijk.

Jezus, wat een frustratie op de vrijdag. Ik mis alleen nog de ;) smiley.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2018 10:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
THArdstyler schreef:
Tja dat P1 wel de moeite neemt om een track fatsoenlijk vorm te geven en af te maken i.t.t. die kwantiteit>kwaliteit lutsers van Gearcocks kun je hun niet aanrekenen natuurlijk.

Jezus, wat een frustratie op de vrijdag. Ik mis alleen nog de ;) smiley.

Die mag je er bij denken :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2018 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt wel heel erg geïnspireerd door Sub Zero Project.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle