Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxxer
322 posts member since 2016
Svbtwee wrote:Vind deze ook weer zo saai :/. Ik vind Wildstylez en P1 (HHZ zijn solo's zijn wel prima imo) wel het meest overrated van de hele scene op het moment >.<. Die 2 remixen van Vini Vici vond ik nog heerlijk :loving:, maar daarna is het pure middelmaat voor mij. Vind X-Bone releases nog een stuk spannender dan wat hij tegenwoordig maakt.
Staan mensen überhaupt nog te wachten op Sander zijn mening :x
Hardtraxxer
533 posts member since 2017
last seen Oct 2025
SimpleEffect wrote:
Svbtwee wrote:Vind deze ook weer zo saai :/. Ik vind Wildstylez en P1 (HHZ zijn solo's zijn wel prima imo) wel het meest overrated van de hele scene op het moment >.<. Die 2 remixen van Vini Vici vond ik nog heerlijk :loving:, maar daarna is het pure middelmaat voor mij. Vind X-Bone releases nog een stuk spannender dan wat hij tegenwoordig maakt.
Nee. Maar het is zijn goed recht :P.
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
SimpleEffect wrote:
Dit kan je over iedereen zeggen
Hardtraxxer
Zeker waar, alleen zie ik niemand hier met een mening die zo tegenstrijdig is met zijn andere meningen :lol:

P1/ HHZ/ WS platen middelmaat kwaliteit noemen en Rebelion de hemel in prijzen xd
Hardtraxx Addict
1510 posts member since 2017
last seen Mar 2024
Ik vind dat deze track nergens echt spannend wordt. Beetje saai. Ben nooit echt fan geweest van P1, zoals velen hier wel groot fan zijn. Vond die andere TBA wel vet, die ze draaiden tijdens hun set op Defqon.
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Heerlijke melodie zeg. Echt fan van dat dissonante inderdaad :drool:
Hardtraxxer
View on SoundCloud
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 7 hours ago
Deze plaat vind ik echt heel sterk. Doet mij wel iets meer dan die andere nieuwe P1 plaat.
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 9 days ago
Nee, dit is helaas niks voor mij. Die melodie gaat echt alle kanten op, maar zelden de goede. Vocalen vind ik verder niet heel sterk en ik heb bij onder meer de intro het idee dat ik naar Through The Night aan het luisteren ben.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Vind dit de beste track van de nieuwe P1 platen :)
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Heerlijk toch dit :)
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Pannenkoek wrote:Nee, dit is helaas niks voor mij. Die melodie gaat echt alle kanten op, maar zelden de goede.
Dit idd. Wat een kut melodie.
J
Hardtraxxer
514 posts member since 2013
last seen Nov 2024
View on YouTube
D
Hardtraxxer
311 posts member since 2017
last seen Jan 2026
View on SoundCloud
Hardtraxx Veteran
4805 posts member since 2014
last seen 10 hours ago
deze is nog wel te doen eigenlijk
Last edited by Jeffrey2107 on 11 Oct 2018 09:15, edited 1 time in total.
Hardtraxx Addict
1095 posts member since 2016
last seen Feb 2026
Lekker plaatje gewoon :P
G
Hardtraxx Newbie
28 posts member since 2017
last seen Jan 2020
View on YouTube
Hardtraxx Addict
1796 posts member since 2009
last seen Feb 2026
melodie is echt heerlijk, typisch P1 zelfs vind ik. Maar kan me voorstellen dat sommige de track saai vinden. Er gebeurd niet veel zeg maar. al met al wel fijn plaatje! :thumbup:
C
Hardtraxxer
106 posts member since 2017
last seen Jun 2023
Heerlijke sfeer in deze plaat en lekkere melodie. Full release is trouwens 11-10. Staat in de beschrijving van de video.
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Project One - Resurrection (AOC007)

Label: Art Of Creation
WEB release: 11/10/2018

Tracks:
Project One - Resurrection

Samples:
View on YouTube

Bron:
And so, they were reborn, for the project must live on. Here is the official video of @projectone_official - Resurrection!! Out this Thursday on @artofcreationofficial! #linkinbio
B
Hardtraxxer
171 posts member since 2017
last seen Dec 2020
Fijn plaatje. De sfeer vindt ik heel vet. Niet super bijzonder overal maar het zit weer wel allemaal goed inelkaar.
Hoop wel dat ze in de ziggo de versie met die nieuwe intro draaien, die is we rete dik!
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Van de drie platen van Defqon vond ik deze de minste, misschien omdat de eerste break me ietsjes minder ligt. De tweede break vind ik bijvoorbeeld al veel meer sfeer en mystiek brengen. Nog steeds wel een leuke plaat, maar minder "tijdloos" als de platen van de vorige EP bijvoorbeeld.
B_Bass wrote:Fijn plaatje. De sfeer vindt ik heel vet. Niet super bijzonder overal maar het zit weer wel allemaal goed inelkaar.
Hoop wel dat ze in de ziggo de versie met die nieuwe intro draaien, die is we rete dik!
Ik ken die intro niet? Ben wel benieuwd nu.
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 6 hours ago
Hmmm vind dit niet zo special. Melodie die nog niet echt blijft hangen. Geen spannende sound. Beetje op save spelen van de heren. Vond Project One eerder wat experimenteler. Maakten ze samen dingen die ze solo niet zo snel zouden maken.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Sfeer is leuk maar die synthesizer is echt filterdun en de melodie ook vrij leeg. Climax is ook behoorlijk slap.

Vrij saaie, lege plaat dit.
B
Hardtraxxer
171 posts member since 2017
last seen Dec 2020
Khadber wrote:Van de drie platen van Defqon vond ik deze de minste, misschien omdat de eerste break me ietsjes minder ligt. De tweede break vind ik bijvoorbeeld al veel meer sfeer en mystiek brengen. Nog steeds wel een leuke plaat, maar minder "tijdloos" als de platen van de vorige EP bijvoorbeeld.
B_Bass wrote:Fijn plaatje. De sfeer vindt ik heel vet. Niet super bijzonder overal maar het zit weer wel allemaal goed inelkaar.
Ik ken die intro niet? Ben wel benieuwd nu.
View on YouTube vanaf 8:00.