Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 11:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Vind deze ook weer zo saai :/. Ik vind Wildstylez en P1 (HHZ zijn solo's zijn wel prima imo) wel het meest overrated van de hele scene op het moment >.<. Die 2 remixen van Vini Vici vond ik nog heerlijk :loving:, maar daarna is het pure middelmaat voor mij. Vind X-Bone releases nog een stuk spannender dan wat hij tegenwoordig maakt.


Staan mensen überhaupt nog te wachten op Sander zijn mening :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 11:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SimpleEffect schreef:
Svbtwee schreef:
Vind deze ook weer zo saai :/. Ik vind Wildstylez en P1 (HHZ zijn solo's zijn wel prima imo) wel het meest overrated van de hele scene op het moment >.<. Die 2 remixen van Vini Vici vond ik nog heerlijk :loving:, maar daarna is het pure middelmaat voor mij. Vind X-Bone releases nog een stuk spannender dan wat hij tegenwoordig maakt.


Staan mensen überhaupt nog te wachten op Sander zijn mening :x


Nee. Maar het is zijn goed recht :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SimpleEffect schreef:
Svbtwee schreef:
Vind deze ook weer zo saai :/. Ik vind Wildstylez en P1 (HHZ zijn solo's zijn wel prima imo) wel het meest overrated van de hele scene op het moment >.<. Die 2 remixen van Vini Vici vond ik nog heerlijk :loving:, maar daarna is het pure middelmaat voor mij. Vind X-Bone releases nog een stuk spannender dan wat hij tegenwoordig maakt.


Staan mensen überhaupt nog te wachten op Sander zijn mening :x


Dit kan je over iedereen zeggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 12:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zeker waar, alleen zie ik niemand hier met een mening die zo tegenstrijdig is met zijn andere meningen :lol:

P1/ HHZ/ WS platen middelmaat kwaliteit noemen en Rebelion de hemel in prijzen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 12:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind dat deze track nergens echt spannend wordt. Beetje saai. Ben nooit echt fan geweest van P1, zoals velen hier wel groot fan zijn. Vond die andere TBA wel vet, die ze draaiden tijdens hun set op Defqon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 20:13 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Heerlijke melodie zeg. Echt fan van dat dissonante inderdaad :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2018 16:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2018 18:14 
 
Hardtraxx Veteran

Deze plaat vind ik echt heel sterk. Doet mij wel iets meer dan die andere nieuwe P1 plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2018 20:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nee, dit is helaas niks voor mij. Die melodie gaat echt alle kanten op, maar zelden de goede. Vocalen vind ik verder niet heel sterk en ik heb bij onder meer de intro het idee dat ik naar Through The Night aan het luisteren ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2018 20:25 
 
Hardtraxx Veteran

Vind dit de beste track van de nieuwe P1 platen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2018 14:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heerlijk toch dit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2018 19:34 
 
Hardtraxx Crew

Pannenkoek schreef:
Nee, dit is helaas niks voor mij. Die melodie gaat echt alle kanten op, maar zelden de goede.

Dit idd. Wat een kut melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 17:20 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2018 20:14 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2018 20:58 
 

deze is nog wel te doen eigenlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2018 00:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekker plaatje gewoon :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2018 17:43 
 
Hardtraxx Newbie

https://m.youtube.com/watch?v=Q3XYeaWc1L0
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2018 17:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

melodie is echt heerlijk, typisch P1 zelfs vind ik. Maar kan me voorstellen dat sommige de track saai vinden. Er gebeurd niet veel zeg maar. al met al wel fijn plaatje! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2018 18:32 
 
Hardtraxxer

Heerlijke sfeer in deze plaat en lekkere melodie. Full release is trouwens 11-10. Staat in de beschrijving van de video.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2018 19:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Project One - Resurrection (AOC007)

Label: Art Of Creation
WEB release: 11/10/2018

Tracks:
Project One - Resurrection

Samples:


Bron:
Citaat:
And so, they were reborn, for the project must live on. Here is the official video of @projectone_official - Resurrection!! Out this Thursday on @artofcreationofficial! #linkinbio
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2018 23:33 
 
Hardtraxxer

Fijn plaatje. De sfeer vindt ik heel vet. Niet super bijzonder overal maar het zit weer wel allemaal goed inelkaar.
Hoop wel dat ze in de ziggo de versie met die nieuwe intro draaien, die is we rete dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2018 09:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van de drie platen van Defqon vond ik deze de minste, misschien omdat de eerste break me ietsjes minder ligt. De tweede break vind ik bijvoorbeeld al veel meer sfeer en mystiek brengen. Nog steeds wel een leuke plaat, maar minder "tijdloos" als de platen van de vorige EP bijvoorbeeld.

B_Bass schreef:
Fijn plaatje. De sfeer vindt ik heel vet. Niet super bijzonder overal maar het zit weer wel allemaal goed inelkaar.
Hoop wel dat ze in de ziggo de versie met die nieuwe intro draaien, die is we rete dik!

Ik ken die intro niet? Ben wel benieuwd nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2018 09:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmmm vind dit niet zo special. Melodie die nog niet echt blijft hangen. Geen spannende sound. Beetje op save spelen van de heren. Vond Project One eerder wat experimenteler. Maakten ze samen dingen die ze solo niet zo snel zouden maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2018 11:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Sfeer is leuk maar die synthesizer is echt filterdun en de melodie ook vrij leeg. Climax is ook behoorlijk slap.

Vrij saaie, lege plaat dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2018 16:39 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
Van de drie platen van Defqon vond ik deze de minste, misschien omdat de eerste break me ietsjes minder ligt. De tweede break vind ik bijvoorbeeld al veel meer sfeer en mystiek brengen. Nog steeds wel een leuke plaat, maar minder "tijdloos" als de platen van de vorige EP bijvoorbeeld.

B_Bass schreef:
Fijn plaatje. De sfeer vindt ik heel vet. Niet super bijzonder overal maar het zit weer wel allemaal goed inelkaar.
Hoop wel dat ze in de ziggo de versie met die nieuwe intro draaien, die is we rete dik!

Ik ken die intro niet? Ben wel benieuwd nu.


https://youtu.be/P8yj54xW4Y4 vanaf 8:00.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle