Staan mensen überhaupt nog te wachten op Sander zijn meningSvbtwee wrote:Vind deze ook weer zo saai. Ik vind Wildstylez en P1 (HHZ zijn solo's zijn wel prima imo) wel het meest overrated van de hele scene op het moment
. Die 2 remixen van Vini Vici vond ik nog heerlijk
, maar daarna is het pure middelmaat voor mij. Vind X-Bone releases nog een stuk spannender dan wat hij tegenwoordig maakt.
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Nee. Maar het is zijn goed rechtSimpleEffect wrote:Staan mensen überhaupt nog te wachten op Sander zijn meningSvbtwee wrote:Vind deze ook weer zo saai. Ik vind Wildstylez en P1 (HHZ zijn solo's zijn wel prima imo) wel het meest overrated van de hele scene op het moment
, maar daarna is het pure middelmaat voor mij. Vind X-Bone releases nog een stuk spannender dan wat hij tegenwoordig maakt.
Dit kan je over iedereen zeggenSimpleEffect wrote:Staan mensen überhaupt nog te wachten op Sander zijn meningSvbtwee wrote:Vind deze ook weer zo saai. Ik vind Wildstylez en P1 (HHZ zijn solo's zijn wel prima imo) wel het meest overrated van de hele scene op het moment
Zeker waar, alleen zie ik niemand hier met een mening die zo tegenstrijdig is met zijn andere meningen 
P1/ HHZ/ WS platen middelmaat kwaliteit noemen en Rebelion de hemel in prijzen
P1/ HHZ/ WS platen middelmaat kwaliteit noemen en Rebelion de hemel in prijzen
Ik vind dat deze track nergens echt spannend wordt. Beetje saai. Ben nooit echt fan geweest van P1, zoals velen hier wel groot fan zijn. Vond die andere TBA wel vet, die ze draaiden tijdens hun set op Defqon.
Heerlijke melodie zeg. Echt fan van dat dissonante inderdaad 
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 7 hours ago
Deze plaat vind ik echt heel sterk. Doet mij wel iets meer dan die andere nieuwe P1 plaat.
Nee, dit is helaas niks voor mij. Die melodie gaat echt alle kanten op, maar zelden de goede. Vocalen vind ik verder niet heel sterk en ik heb bij onder meer de intro het idee dat ik naar Through The Night aan het luisteren ben.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Vind dit de beste track van de nieuwe P1 platen 
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Dit idd. Wat een kut melodie.Pannenkoek wrote:Nee, dit is helaas niks voor mij. Die melodie gaat echt alle kanten op, maar zelden de goede.
-
JHardtraxxer
- 514 posts member since 2013
- last seen Nov 2024
-
DHardtraxxer
- 311 posts member since 2017
- last seen Jan 2026
deze is nog wel te doen eigenlijk
Last edited by Jeffrey2107 on 11 Oct 2018 09:15, edited 1 time in total.
-
GHardtraxx Newbie
- 28 posts member since 2017
- last seen Jan 2020
melodie is echt heerlijk, typisch P1 zelfs vind ik. Maar kan me voorstellen dat sommige de track saai vinden. Er gebeurd niet veel zeg maar. al met al wel fijn plaatje! 
-
CHardtraxxer
- 106 posts member since 2017
- last seen Jun 2023
Heerlijke sfeer in deze plaat en lekkere melodie. Full release is trouwens 11-10. Staat in de beschrijving van de video.
Project One - Resurrection (AOC007)
Label: Art Of Creation
WEB release: 11/10/2018
Tracks:
Project One - Resurrection
Samples:
View on YouTube
Bron:
Label: Art Of Creation
WEB release: 11/10/2018
Tracks:
Project One - Resurrection
Samples:
View on YouTube
Bron:
And so, they were reborn, for the project must live on. Here is the official video of @projectone_official - Resurrection!! Out this Thursday on @artofcreationofficial! #linkinbio
-
BHardtraxxer
- 171 posts member since 2017
- last seen Dec 2020
Fijn plaatje. De sfeer vindt ik heel vet. Niet super bijzonder overal maar het zit weer wel allemaal goed inelkaar.
Hoop wel dat ze in de ziggo de versie met die nieuwe intro draaien, die is we rete dik!
Hoop wel dat ze in de ziggo de versie met die nieuwe intro draaien, die is we rete dik!
Van de drie platen van Defqon vond ik deze de minste, misschien omdat de eerste break me ietsjes minder ligt. De tweede break vind ik bijvoorbeeld al veel meer sfeer en mystiek brengen. Nog steeds wel een leuke plaat, maar minder "tijdloos" als de platen van de vorige EP bijvoorbeeld.
Ik ken die intro niet? Ben wel benieuwd nu.B_Bass wrote:Fijn plaatje. De sfeer vindt ik heel vet. Niet super bijzonder overal maar het zit weer wel allemaal goed inelkaar.
Hmmm vind dit niet zo special. Melodie die nog niet echt blijft hangen. Geen spannende sound. Beetje op save spelen van de heren. Vond Project One eerder wat experimenteler. Maakten ze samen dingen die ze solo niet zo snel zouden maken.
Sfeer is leuk maar die synthesizer is echt filterdun en de melodie ook vrij leeg. Climax is ook behoorlijk slap.
Vrij saaie, lege plaat dit.
Vrij saaie, lege plaat dit.
-
BHardtraxxer
- 171 posts member since 2017
- last seen Dec 2020
View on YouTube vanaf 8:00.Khadber wrote:Van de drie platen van Defqon vond ik deze de minste, misschien omdat de eerste break me ietsjes minder ligt. De tweede break vind ik bijvoorbeeld al veel meer sfeer en mystiek brengen. Nog steeds wel een leuke plaat, maar minder "tijdloos" als de platen van de vorige EP bijvoorbeeld.
Ik ken die intro niet? Ben wel benieuwd nu.B_Bass wrote:Fijn plaatje. De sfeer vindt ik heel vet. Niet super bijzonder overal maar het zit weer wel allemaal goed inelkaar.