Ga je nou ook Defqon nakbeer?TiMOTHYb wrote:Dennis, paardelulBroken Balance wrote:Mwoa, heb met dit anthem meer dan die van vorig jaar.Pommer wrote:Idd maarja, die van vorig jaar is toch moeilijk om te overtreffen
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Ik heb het idee dat veel mensen hem gewoon leuk "willen" vinden, omdat het moet, want het is het Defqon Anthem...
Ik blijf het niks vinden.
Ik blijf het niks vinden.
Nu hoor je het anthem natuurlijk gewoon in de eindshows, de desbetreffende sets van de makers en op de main vooral en sowieso tijdens de eindshows.
Als je daar niet heen gaat, dan heb je ook niet veel aan het anthem.
Als je daar niet heen gaat, dan heb je ook niet veel aan het anthem.
Of mensen vinden het oprecht een leuke plaat.Helicaze wrote:Ik heb het idee dat veel mensen hem gewoon leuk "willen" vinden, omdat het moet, want het is het Defqon Anthem...
Of ik heb het over de personen die eerst riepen dat het een slecht anthem is, maar na een paar keer luisteren het plots wel goed vinden.patrickjeb wrote:Of mensen vinden het oprecht een leuke plaat.Helicaze wrote:Ik heb het idee dat veel mensen hem gewoon leuk "willen" vinden, omdat het moet, want het is het Defqon Anthem...
Het kan toch dat ze hem eerst niks vonden en na een paar keer luisteren juist wel? Daar is bijv. dit topic voor Nummers die je eerst niet tof vond maar waar je nu helemaal weg van bent.Helicaze wrote:Of ik heb het over de personen die eerst riepen dat het een slecht anthem is, maar na een paar keer luisteren het plots wel goed vinden.
Dat kan heel zeker. Heb ik ook wel eens. Alleen werd er hier wel heel snel van mening veranderd. Kan moeilijk begrijpen dat je zo snel helemaal om bent.patrickjeb wrote:Het kan toch dat ze hem eerst niks vonden en na een paar keer luisteren juist wel? Daar is bijv. dit topic voor Nummers die je eerst niet tof vond maar waar je nu helemaal weg van bent.Helicaze wrote:Of ik heb het over de personen die eerst riepen dat het een slecht anthem is, maar na een paar keer luisteren het plots wel goed vinden.
-
HHardtraxxer
- 807 posts member since 2012
- last seen 8 days ago
Whaha die curve is wel echt mooi

-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Seneeq wauw 
Gast je moet de curve volgenBroken Balance wrote:Mwoa, heb met dit anthem meer dan die van vorig jaar.Pommer wrote:Idd maarja, die van vorig jaar is toch moeilijk om te overtreffen
Ik ook de dinsdag erna, echt hoe krijgen ze het gvd elke keer weer voor elkaar. Maarja ik ga wel gewoon want yolo enzoTiMOTHYb wrote:Nee ik heb gvd weer tentamens
Gister op Emporium eindelijk eens mogen horen op een degelijke geluidsinstallatie en dan ben ik wel van mening dat het een dik anthem is hoor
Die 2e climax is dan ook erg lekker 
Nu ik hem een paar keer gehoord heb, begin ik hem wel te waarderen...kan misschien ook wel het gevoel zijn richting Defqon
Vooral benieuwd hoe hij zal klinken over festivalspeakers i.p.v. de auto/in huis
Vooral benieuwd hoe hij zal klinken over festivalspeakers i.p.v. de auto/in huis
Je bent voorbij het 'wilsbesluit'-punt gekomen en staat nu ergens tussen berusting en acceptatie. Dat gaat helemaal goedkomenStuiterbal wrote:Nu ik hem een paar keer gehoord heb, begin ik hem wel te waarderen...kan misschien ook wel het gevoel zijn richting Defqon
Seneeq wrote:Standaard rouwcurve in full effect hier.
waarheidzeke wrote:Seneeq wrote:Standaard rouwcurve in full effect hier.
al moet ik zeggen dat dit anthem me meteen al pakte
Heb het nu al gehad met deze track.. Totaal niet aanstekelijk, sloom en best eentonig. Live vind ik 'm ook niet denderend
Ben toch benieuwd of we uit dat dalletje komen.
Track blijft bij mij ook nog steeds niet hangen.
Heb 'm 15 minuten geleden nog geluisterd, maar kan niet op de melodie komen.
Welke wel blijven hangen zijn oa Victory Forever, Dragonblood van Bass Modulators en NCBM - Destination Decibel
Track blijft bij mij ook nog steeds niet hangen.
Heb 'm 15 minuten geleden nog geluisterd, maar kan niet op de melodie komen.
Welke wel blijven hangen zijn oa Victory Forever, Dragonblood van Bass Modulators en NCBM - Destination Decibel
Ik blijf bij mijn eerdere mening, ook na hem een aantal keer geluisterd te hebben. Het is niet heel slecht, maar ik vind het maar een saai anthem/nummer.
Kan op een of andere manier maar niet onthouden hoe de melodie gaat. 
Drugs is a hell of a drug.SimpleEffect wrote:Kan op een of andere manier maar niet onthouden hoe de melodie gaat.
SimpleEffect wrote:Kan op een of andere manier maar niet onthouden hoe de melodie gaat.
Gewoon aan Killer Clown - Silentium denken en dan versimpelen, dat werkt bij mij