Volledig mee eenskriek4 wrote:Na een paar keer luisteren vind ik dit toch echt wel een heerlijk nummer!
Anthem gevoel zeker al aanwezig, maar net zoals voorgaande jaren vind ik het anthem na het weekend waarschijnlijk nog veel beter
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
GHardtraxx Newbie
- 28 posts member since 2017
- last seen Jan 2020
-
IHardtraxx Addict
- 1147 posts member since 2016
- last seen Nov 2025
Want er ligt niks naast... Dat is geen mening, dus ik snap niet waarom jullie weer zo uit de hoogte doenErikZ wrote:Want?InfinI wrote:Vriend het enige dat er hier naast ligt ben jijErikZ wrote:Nog een irritatie puntje: die triplet kicks in de climax vind ik toch zo irritant, net alsof er een nieuwe plaat wordt ingemixt maar er totaal naast ligt
Hij zegt toch dat het in zijn oren zo lijkt.

Daar zegt hij toch niet dat het zo is of dat hij vindt dat het er naast ligtnet alsof
Geen probleem jongen, iedereen maakt wel een fouten.InfinI wrote:Sorry Erik ik had je niet uit de hoogte moeten noemen, zelf had ik het niet goed gelezen en dus verkeerd begrepen
OT: Nee nog steeds geen kriebels
KloptErikZ wrote:Geen probleem jongen, iedereen maakt wel een fouten.InfinI wrote:Sorry Erik ik had je niet uit de hoogte moeten noemen, zelf had ik het niet goed gelezen en dus verkeerd begrepen
OT: Nee nog steeds geen kriebels
-
IHardtraxx Addict
- 1147 posts member since 2016
- last seen Nov 2025
Wauw. Zelf quotes maken
En nee. Ook niet net alsof. Gewoon überhaupt niet. Leer het verschil en denk eens na voordat je wat zegt.
En nee. Ook niet net alsof. Gewoon überhaupt niet. Leer het verschil en denk eens na voordat je wat zegt.
Hahahaha, the salt is realInfinI wrote:En nee. Ook niet net alsof. Gewoon überhaupt niet. Leer het verschil en denk eens na voordat je wat zegt.
Maar goed, je verontschuldiging was genoeg, lief dat je ook nog inziet wat je fout deed.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 11 days ago
Ik heb hem nu voor de 2e keer geluisterd.
Conclusie: Nog steeds kut.
Ik zou overigens ook graag een rauwcurve zien, waarin de Hardtraxx mening over tijd omtrent raw hardstyle wordt uiteengezet.
Zoiets probably:Joey wrote:Ik zou overigens ook graag een rauwcurve zien, waarin de Hardtraxx mening over tijd omtrent raw hardstyle wordt uiteengezet.

Hahaha die curve is wel echt on point 
"Zal deze plaat ooit nog bij me groeien"RTM93 wrote:Ik heb hem nu voor de 2e keer geluisterd.
Idd maarja, die van vorig jaar is toch moeilijk om te overtreffen
Mwoa, heb met dit anthem meer dan die van vorig jaar.Pommer wrote:Idd maarja, die van vorig jaar is toch moeilijk om te overtreffen
Na vaker te hebben geluisterd blijf ik er wel bij dat het wel een leuke plaat is, maar toch nog te simpel voor P1 hun doen.
HahahaSeneeq wrote:Standaard rouwcurve in full effect hier.
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
Ik moest hier weer veel te hard om lachen, en het klopt in veel gevallen nog ookSeneeq wrote:Standaard rouwcurve in full effect hier.
Ik denk dat het vooral de sfeer en de herinnering van het moment is dat een anthem zo goed maakt. Ik vond zelf de eindshow uit 2011 waanzinnig goed, en in die eindshow video met het anthem als begin en eind van de show geven een heerlijke herinnering.
Dit anthem pakt me nog niet echt, héle hoge verwachtingen van P1 die ze dit keer niet kunnen waarmaken, vooralsnog. Misschien dat ik er op zondag tijdens Defqon Legends weer anders over denk
Last edited by Darknezz on 25 May 2018 12:15, edited 1 time in total.