TiMOTHYb wrote:Of aan Marco Botsauto
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
SL8492 wrote:TiMOTHYb wrote:Of aan Marco Sorbato
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Henk-Jan wrote:SL8492 wrote:TiMOTHYb wrote:Of aan Marco Spronk
Pedaalemre wrote:Henk-Jan wrote:SL8492 wrote:Of aan André Pronk
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Die André liep een paar weken geleden nog langs me heen in Deventer. Had zo'n mooi propellorpetje op
-
F
- 5 posts member since 2018
- last seen Sep 2018
Wat een anthem! Voor de gene die um saai vinden, er is een versnelde versie!
View on YouTube Love them both!
HeeeeerlijkFestivalertje wrote:Wat een anthem! Voor de gene die um saai vinden, er is een versnelde versie!
Zo dan, dat is nog best tof gedaanFestivalertje wrote:Voor de gene die um saai vinden, er is een versnelde versie!
-
SHardtraxxer
- 557 posts member since 2016
- last seen 21 hours ago
Klinkt best prima, op het festival zelf is het toch altijd wel episch dus dan krijgt ik vanzelf die speciale lading die velen (waaronder ik) nu missen.
Klinkt ook best lekker eigenlijk, al is die kick een beetje vreemd.Festivalertje wrote:Wat een anthem! Voor de gene die um saai vinden, er is een versnelde versie!
Ik zit inmiddels bij 'loslaten', wat jullie?Seneeq wrote:Standaard rouwcurve in full effect hier.
Ik bij zingeving. Eigenlijk de hele tijd daar al gezetenPommer wrote:Ik zit inmiddels bij 'loslaten', wat jullie?
SameDonnyD wrote:Ik bij zingeving. Eigenlijk de hele tijd daar al gezetenPommer wrote:Ik zit inmiddels bij 'loslaten', wat jullie?![]()
Ik zit bij acceptatie, denk dat het in de week van Defqon nog wel naar uitdaging kan schieten.
Zit inmiddels bij uitdaging, tijdens Defqon sta ik er toch wel weer met meters kippenvel.
Ik ben wel bij zingeving begonnen, maar na de HQ teruggevallen naar berusting en nu weer langzaam aan het opkrabbelen naar zingeving. Wauw wat een proces.
Zorg!! Al vind ik de Hardcore Bootleg van Access One beter dan het origineelPommer wrote:Ik ben wel bij zingeving begonnen, maar na de HQ teruggevallen naar berusting en nu weer langzaam aan het opkrabbelen naar zingeving. Wauw wat een proces.
Iemand het anthem nog geluisterd zo vlak voor het Defqon weekend?
-
IHardtraxx Addict
- 1147 posts member since 2016
- last seen Nov 2025
Haha inderdaad bizar dood dit topiczeke wrote:Iemand het anthem nog geluisterd zo vlak voor het Defqon weekend?
Ah joh stemmingsmakerij dit, vorige anthems waren net zo 'dood' dan.InfinI wrote:Haha inderdaad bizar dood dit topiczeke wrote:Iemand het anthem nog geluisterd zo vlak voor het Defqon weekend?
-
BHardtraxxer
- 478 posts member since 2017
- last seen Jun 2026
Nu begint het defqon gevoel er toch wel te komen voor mij hoor... Zin in!
Ik had een beetje mixed feelings bij deze anthem, maar wat deed deze het weer steengoed op de Red zeg! Is toch altijd mooi hoe een bepaalde anthem pas tot zijn recht komt met een show er bij. Ook een kunst.