Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Inderdaad. Daar zijn er genoeg van.
I
Hardtraxx Addict
1147 posts member since 2016
last seen Nov 2025
ThaBomba. wrote:
Joey wrote:Vind het wel apart dat mensen hem of kut vinden, of echt fijn. Lijkt niet echt een middenweg tussen te zitten.
De mensen die het wel een prima plaat vinden maar niet Anthem waardig lijken me een aardige middenweg.
Dit. Rare opmerking Joey :/
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 17 minutes ago
Ik vind hem als plaat zelf behoorlijk sterk. Qua Anthem feeling moet het nog groeien denk ik. Maar meestal naarmate het festival dichterbij komt komt dat vanzelf.
Hardtraxxer
512 posts member since 2017
last seen 13 days ago
Ben het wel eens met bovenstaande, dat het nog niet echt die anthem 'feeling' opwekt.
Daarnaast vind ik de (mid) intro te kort, deze had ik liever qua lengte als No Time To Waste of Scrap Attack willen zien.
Dat zou de track meer die epische op bouw geven die het imo nog nodig heeft.
Last edited by Mystic on 22 Feb 2024 01:36, edited 1 time in total.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 12 days ago
Ik vind hem saai.
B
Hardtraxxer
171 posts member since 2017
last seen Dec 2020
Naar een aantal keer luisteren, valt hij wel beter alleen het wordt nergens echt spannend.
Het mist voor mij net even dat losgaan gehalte op het einde. Maar zal het prima doen op Defqon denk ik.
Hardtraxxer
62 posts member since 2018
last seen Mar 2022
B_Bass wrote:Naar een aantal keer luisteren, valt hij wel beter alleen het wordt nergens echt spannend.
Het mist voor mij net even dat losgaan gehalte op het einde. Maar zal het prima doen op Defqon denk ik.
Dit, ik doe zelfs mijn best om hem leuk te vinden maar er mist echt wat drive. Word puur en alleen hyped van dit nummer omdat Defqon.1 eraan komt. :thumbsup:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 19 days ago
Bij mij begint ie ook iets meer te leven, simpel doch effectief.
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Pommer wrote:Bij mij begint ie ook iets meer te leven, simpel doch effectief.
Na een paar keer luisteren kom ik ook hier op uit. Wel bloeit er nog steeds totaal geen Defqon anthem feeling bij deze track en ik vind dat er totaal geen pit in zit. Enkel een leuk deuntje dat gedurende de track terug blijft komen...

Al met al een prima track maar imo zó geen Defqon anthem :)
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 14 hours ago
Hoe vaker ik hem beluister hoe vetter ik de track ga vinden. Ik vind dit dus echt een een top plaat! Een stuk beter dan die van Freqz of Ran-D. Zo hoort een Defqon anthem gewoon te zijn
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
B_Bass wrote:Naar een aantal keer luisteren, valt hij wel beter alleen het wordt nergens echt spannend.
Dit. Blijf wel bij mijn mening dat ik dit het slechtste Defqon anthem ooit vind, maar dat heeft puur te maken met het feit dat ik hier totaal geen anthem feeling van krijg.
S
Hardtraxxer
156 posts member since 2017
last seen Jan 2026
Doet me ook vrij weinig dit.
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Fuzzylogic wrote:
Dit. Blijf wel bij mijn mening dat ik dit het slechtste Defqon anthem ooit vind, maar dat heeft puur te maken met het feit dat ik hier totaal geen anthem feeling van krijg.
Zoals met elke hedendaagse lead van Headhunterz vind ik het zo zeurend klinken. Totaal niet mijn favoriet dit, denk zelfs dat ik hem niet gauw meer zou draaien.
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Als je wil lachen check dan ff de pak 'm beet eerste 40 comments onder de Youtube video :lol:

Geen positief woord over te vinden..
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 14 days ago
Ook mij pakt ie totaal niet, nog steeds niet :(

Als ik dan de nieuwe EP luister en dat dit kan ik alleen maar denken: Heeft Wildstylez uberhaupt wel inbreng gehad op die vrouwengil na?

De euforie van DefQon is er weer mist volledig in de melodie, het klinkt niet vol en een zeurderige synth

Vrijdagavond in de Blue om 20:00 zal het me vast kippenvel geven maar die heb ik liever weken van te voren al
Hardtraxx Addict
1339 posts member since 2015
last seen Mar 2025
In mijn ogen een anthem dat alles heeft ^^ heerlijke intro met de stijl van nu en een melodie die me direct pakt.
ErikZ wrote:Heeft Wildstylez uberhaupt wel inbreng gehad op die vrouwengil na?
Sound en kicks misschien? :huh:
Hardtraxx Elite
2620 posts member since 2015
last seen 19 hours ago
STVK wrote:Als je wil lachen check dan ff de pak 'm beet eerste 40 comments onder de Youtube video :lol:

Geen positief woord over te vinden..
Haha ja is echt niet normaal zeg xd
Hardtraxx Veteran
last seen 14 days ago
Nog een irritatie puntje: die triplet kicks in de climax vind ik toch zo irritant, net alsof er een nieuwe plaat wordt ingemixt maar er totaal naast ligt :mad:
Hardtraxx Addict
1422 posts member since 2010
Grappig hoe ik met alles wat je zegt het oneens kan zijn ErikZ :P

Die "kickrolls" geven echt een stuk drive mee aan de simpel doch effectieve melodie. Ik vind de gehele track echt vol met sfeer, best wel episch.

Bovendien vind ik de plaat een stuk voller en dikker klinken dan de laatste releases van Headhunterz, denk gewoon dat Wildstylez dat een stuk beter beheerst. Vooral de intro is superdik, sounds doen me aan een paar jaar geleden denken en ook daar vind ik de subtiele huppeltjes érg vet.
Hardtraxx Elite
2318 posts member since 2010
last seen Dec 2020
Erg dik anthem :thumbup:
Hardtraxxer
425 posts member since 2016
last seen Jan 2026
Faalhaas wrote:Grappig hoe ik met alles wat je zegt het oneens kan zijn ErikZ :P

Die "kickrolls" geven echt een stuk drive mee aan de simpel doch effectieve melodie. Ik vind de gehele track echt vol met sfeer, best wel episch.

Bovendien vind ik de plaat een stuk voller en dikker klinken dan de laatste releases van Headhunterz, denk gewoon dat Wildstylez dat een stuk beter beheerst. Vooral de intro is superdik, sounds doen me aan een paar jaar geleden denken en ook daar vind ik de subtiele huppeltjes érg vet.
Volledig met dit eens.
Lekker nummer :D , Behoort niet tot de beste defqon anthems, maar zeker ook niet tot de slechtste.
I
Hardtraxx Addict
1147 posts member since 2016
last seen Nov 2025
ErikZ wrote:Nog een irritatie puntje: die triplet kicks in de climax vind ik toch zo irritant, net alsof er een nieuwe plaat wordt ingemixt maar er totaal naast ligt :mad:
Vriend het enige dat er hier naast ligt ben jij :P
Hardtraxx Veteran
last seen 14 days ago
InfinI wrote:
ErikZ wrote:Nog een irritatie puntje: die triplet kicks in de climax vind ik toch zo irritant, net alsof er een nieuwe plaat wordt ingemixt maar er totaal naast ligt :mad:
Want?
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
ErikZ wrote:
InfinI wrote:
Want?
Omdat hij bepaalt hoe jij iets vindt klinken, niet jijzelf.
Hardtraxx Veteran
last seen 14 days ago
Ah zoiets dacht ik al, volkomen gelijk natuurlijk, wie zijn wij nou