Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 16:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Inderdaad. Daar zijn er genoeg van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 18:09 
 
Hardtraxx Addict

ThaBomba. schreef:
Joey schreef:
Vind het wel apart dat mensen hem of kut vinden, of echt fijn. Lijkt niet echt een middenweg tussen te zitten.


De mensen die het wel een prima plaat vinden maar niet Anthem waardig lijken me een aardige middenweg.

Dit. Rare opmerking Joey :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind hem als plaat zelf behoorlijk sterk. Qua Anthem feeling moet het nog groeien denk ik. Maar meestal naarmate het festival dichterbij komt komt dat vanzelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2018 19:21 
 
Hardtraxxer

Ben het wel eens met bovenstaande, dat het nog niet echt die anthem 'feeling' opwekt.
Daarnaast vind ik de (mid) intro te kort, deze had ik liever qua lengte als No Time To Waste of Scrap Attack willen zien.
Dat zou de track meer die epische op bouw geven die het imo nog nodig heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2018 23:53 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind hem saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2018 09:09 
 
Hardtraxxer

Naar een aantal keer luisteren, valt hij wel beter alleen het wordt nergens echt spannend.
Het mist voor mij net even dat losgaan gehalte op het einde. Maar zal het prima doen op Defqon denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2018 11:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

B_Bass schreef:
Naar een aantal keer luisteren, valt hij wel beter alleen het wordt nergens echt spannend.
Het mist voor mij net even dat losgaan gehalte op het einde. Maar zal het prima doen op Defqon denk ik.


Dit, ik doe zelfs mijn best om hem leuk te vinden maar er mist echt wat drive. Word puur en alleen hyped van dit nummer omdat Defqon.1 eraan komt. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2018 11:31 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Bij mij begint ie ook iets meer te leven, simpel doch effectief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2018 21:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Bij mij begint ie ook iets meer te leven, simpel doch effectief.


Na een paar keer luisteren kom ik ook hier op uit. Wel bloeit er nog steeds totaal geen Defqon anthem feeling bij deze track en ik vind dat er totaal geen pit in zit. Enkel een leuk deuntje dat gedurende de track terug blijft komen...

Al met al een prima track maar imo zó geen Defqon anthem :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2018 12:38 
 
Hardtraxx Veteran

Hoe vaker ik hem beluister hoe vetter ik de track ga vinden. Ik vind dit dus echt een een top plaat! Een stuk beter dan die van Freqz of Ran-D. Zo hoort een Defqon anthem gewoon te zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2018 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B_Bass schreef:
Naar een aantal keer luisteren, valt hij wel beter alleen het wordt nergens echt spannend.
Het mist voor mij net even dat losgaan gehalte op het einde. Maar zal het prima doen op Defqon denk ik.

Dit. Blijf wel bij mijn mening dat ik dit het slechtste Defqon anthem ooit vind, maar dat heeft puur te maken met het feit dat ik hier totaal geen anthem feeling van krijg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2018 07:19 
 
Hardtraxxer

Doet me ook vrij weinig dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2018 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
B_Bass schreef:
Naar een aantal keer luisteren, valt hij wel beter alleen het wordt nergens echt spannend.
Het mist voor mij net even dat losgaan gehalte op het einde. Maar zal het prima doen op Defqon denk ik.

Dit. Blijf wel bij mijn mening dat ik dit het slechtste Defqon anthem ooit vind, maar dat heeft puur te maken met het feit dat ik hier totaal geen anthem feeling van krijg.


Zoals met elke hedendaagse lead van Headhunterz vind ik het zo zeurend klinken. Totaal niet mijn favoriet dit, denk zelfs dat ik hem niet gauw meer zou draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2018 19:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als je wil lachen check dan ff de pak 'm beet eerste 40 comments onder de Youtube video :lol:

Geen positief woord over te vinden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 11:54 
 
Hardtraxx Veteran

Ook mij pakt ie totaal niet, nog steeds niet :(

Als ik dan de nieuwe EP luister en dat dit kan ik alleen maar denken: Heeft Wildstylez uberhaupt wel inbreng gehad op die vrouwengil na?

De euforie van DefQon is er weer mist volledig in de melodie, het klinkt niet vol en een zeurderige synth

Vrijdagavond in de Blue om 20:00 zal het me vast kippenvel geven maar die heb ik liever weken van te voren al
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 12:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

In mijn ogen een anthem dat alles heeft ^^ heerlijke intro met de stijl van nu en een melodie die me direct pakt.

ErikZ schreef:
Heeft Wildstylez uberhaupt wel inbreng gehad op die vrouwengil na?


Sound en kicks misschien? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 13:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

STVK schreef:
Als je wil lachen check dan ff de pak 'm beet eerste 40 comments onder de Youtube video :lol:

Geen positief woord over te vinden..


Haha ja is echt niet normaal zeg xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 14:41 
 
Hardtraxx Veteran

Nog een irritatie puntje: die triplet kicks in de climax vind ik toch zo irritant, net alsof er een nieuwe plaat wordt ingemixt maar er totaal naast ligt :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 16:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Grappig hoe ik met alles wat je zegt het oneens kan zijn ErikZ :P

Die "kickrolls" geven echt een stuk drive mee aan de simpel doch effectieve melodie. Ik vind de gehele track echt vol met sfeer, best wel episch.

Bovendien vind ik de plaat een stuk voller en dikker klinken dan de laatste releases van Headhunterz, denk gewoon dat Wildstylez dat een stuk beter beheerst. Vooral de intro is superdik, sounds doen me aan een paar jaar geleden denken en ook daar vind ik de subtiele huppeltjes érg vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 16:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Erg dik anthem :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 17:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Faalhaas schreef:
Grappig hoe ik met alles wat je zegt het oneens kan zijn ErikZ :P

Die "kickrolls" geven echt een stuk drive mee aan de simpel doch effectieve melodie. Ik vind de gehele track echt vol met sfeer, best wel episch.

Bovendien vind ik de plaat een stuk voller en dikker klinken dan de laatste releases van Headhunterz, denk gewoon dat Wildstylez dat een stuk beter beheerst. Vooral de intro is superdik, sounds doen me aan een paar jaar geleden denken en ook daar vind ik de subtiele huppeltjes érg vet.


Volledig met dit eens.
Lekker nummer :D , Behoort niet tot de beste defqon anthems, maar zeker ook niet tot de slechtste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 13:01 
 
Hardtraxx Addict

ErikZ schreef:
Nog een irritatie puntje: die triplet kicks in de climax vind ik toch zo irritant, net alsof er een nieuwe plaat wordt ingemixt maar er totaal naast ligt :mad:

Vriend het enige dat er hier naast ligt ben jij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 13:05 
 
Hardtraxx Veteran

InfinI schreef:
ErikZ schreef:
Nog een irritatie puntje: die triplet kicks in de climax vind ik toch zo irritant, net alsof er een nieuwe plaat wordt ingemixt maar er totaal naast ligt :mad:

Vriend het enige dat er hier naast ligt ben jij :P


Want?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 13:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
InfinI schreef:
ErikZ schreef:
Nog een irritatie puntje: die triplet kicks in de climax vind ik toch zo irritant, net alsof er een nieuwe plaat wordt ingemixt maar er totaal naast ligt :mad:

Vriend het enige dat er hier naast ligt ben jij :P


Want?


Omdat hij bepaalt hoe jij iets vindt klinken, niet jijzelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 13:22 
 
Hardtraxx Veteran

Ah zoiets dacht ik al, volkomen gelijk natuurlijk, wie zijn wij nou
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle