Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 23:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet verkeerd, maar gewoon een standaard plaatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De comeback van Heady is inderdaad wel erg overdreven door Q, maar vind zijn tracks echt gewoon steengoed in elkaar zitten. Heady word natuurlijk ook vele malen meer bekritiseerd als bijvoorbeeld een Devin Wild, terwijl dat zelfs al een heel groot talent is en goede platen maakt. Het is moeilijk om als DJ constant een steengoede plaat uit te brengen & dat geld hetzelfde met anthems. Smaken verschillen zo in deze scene, speel daar maar eens op in. Dat lijkt mij vrij moeilijk als DJ zijnde. ^^

De reacties op YT heb ik eventjes kort gelezen, maar het komt overal telkens op hetzelfde neer. Dit geld ook voor RSU. Dat niveau ligt niet heel hoog en word niet echt over inhoud gesproken.

Ik ben zeker tevreden met het eindresultaat! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2018 08:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
makrooy schreef:
Dan schat jij dat verkeerd in. Zijn album wordt echt rete goed beluisterd op spotify. Het is niet zijn muziek waar die yt mensen kritiek op hebben, maar dat q-dance volgens hen nog steeds bezig is met uitmelken van heady.


Ja en waarom? Puur omdat de naam Headhunterz er bij staat, niet omdat de muziek nou zo geweldig is.. Zo gaat dat tegenwoordig ^^


Wat kun jij je mening toch altijd heerlijk als feit neerzetten :lol:

OT: leuke track, misschien moet ie nog groeien maar voor nu niet meer dan dat
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2018 09:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Niet verkeerd, maar gewoon een standaard plaatje.

Vind er ook weinig spannends aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2018 11:21 
 
Hardtraxxer

Lekker zomers plaatje.
Maar van de combinatie P1 en Defqon Anthem had ik wel meer verwacht..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2018 12:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Misschien kan Zany nog een 2018 vocal edit maken van zijn Maximum Force anthem uit 2009 ;)
Die klinkt wat mij betreft nog steeds fantastisch :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2018 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind dit een heerlijk anthem, de melodie brengt een gevoel van euforie met zich mee, precies wat voor mijn gevoel nodig is voor een weekendje Defqon :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2018 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit doet me echt helemaal niks. Erg slappe en saaie plaat. Melodie is totaal niet spannend en erg eentonig en ik krijg hier totaal geen anthem gevoel bij. Slechtste Defqon anthem so far voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2018 13:31 
 
Hardtraxx Addict

Net op HQ geluisterd. De mid komt er toch wel ontzettend sterk uit hoor. Ben het er helaas wel mee eens dat de melodie in de climax wel echt te saai is voor een anthem. Overduidelijk het werk van hhz, want precies dezelfde riedeltjes hoor je in zijn laatste paar releases ook. Niet dat dat erg is, maar daarbij vond ik ze ook al niet 'af'. En om dan heel goedkoop in een tweede climax exact dezelfde melodie neer te zetten maar dan wat toonhoogtes hoger, tja...

Prima plaat, ware het niet dat het het DQ anthem moet voorstellen. Had meer verwacht; we kunnen wel stellen dat beide heren beschikken over gouden handjes. Gebruik ze dan ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2018 14:26 
 
Hardtraxx Addict

Zeker, alleen werd dat gedaan met een eerste climax die op zichzelf nergens tekort kwam. Hier is dat wel zo (imo), waardoor het heel goedkoop en simpel overkomt. Dat was meer m'n punt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2018 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Vind ‘m best saai eigenlijk.

Blijf hier toch bij na het beluisteren van de HQ preview. Had veel meer verwacht van Project One.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2018 18:31 
 
Hardtraxxer

Vind hem echt super vet, instant kippenvel bij de vrouwenstem :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2018 18:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Die sounds in de intro, dat vrouwelijk gezang en de melodie, wat ontzettend mooi!

Beste Defqon anthem in jaren! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2018 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het ook echt een vrij sterk anthem. Ik heb alleen een beetje het idee dat veel mensen veel meer hadden verwacht bij de naam project one, ik misschien ook wel.
Plus daar komt bij dat veel van die groep mensen ook de hele hype rondom Headhunterz te groot vinden worden en hem (na 3 jaar afwezigheid) direct weer (wellicht samen met Wildstylez) een anthem geven vinden veel mensen overdreven.

Ook denk ik dat het in deze tijd onwijs moeilijk is om een Defqon anthem te maken (net zoals voor een Qlimax anthem. Er zit direct een vergrootglas bovenop je.
En hoe vaak is het wel niet voorgekomen dat er direct gebashed werd op een anthem en een paar weken later, na meerdere keren luisteren, valt het kwartje ineens en zijn we met z'n allen verliefd op deze plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2018 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
En hoe vaak is het wel niet voorgekomen dat er direct gebashed werd op een anthem en een paar weken later, na meerdere keren luisteren, valt het kwartje ineens en zijn we met z'n allen verliefd op deze plaat.

Dit heb ik bij zoveel platen die ik afkraak. Best kans dat ik over een tijdje nog terug kom op mijn reactie eerder dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2018 20:01 
 
Hardtraxx Veteran

Vorig was precies hetzelfde gejank. Dat Frequencerz anthem was toch ook aangepast na de eerste kritieken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2018 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nummer weet me zo na een eerste luisterbeurt ook niet echt te overtuigen. Wordt niet echt heel spannend, en er zit ook wat weinig kracht achter. Had wat mij betreft wel wat energieker gemogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2018 21:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Vorig was precies hetzelfde gejank. Dat Frequencerz anthem was toch ook aangepast na de eerste kritieken?


Oja, is dat zo?
Lijkt me sterk.

Dit anthem is inmiddels al gereleased. Dan gaan ze m echt niet meer aanpassen lijkt me
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2018 21:27 
 
Hardtraxxer

Die kick in de eerste trailer van Frequencerz vloog echt alle kanten op en pitchte veel te hoog dacht ik. Volgensmij hebben ze toen die trailer verwijderd en hadden ze de track voor de officiele release aangepast. En later is er weer opnieuw een trailer geupload met de nieuwe versie
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2018 21:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Die sounds in de intro, dat vrouwelijk gezang en de melodie, wat ontzettend mooi!

Beste Defqon anthem in jaren! :loving:

Hier ben ik het helemaal mee eens!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2018 22:02 
 
Hardtraxx Addict

Lekker nummer, dat zeker. Maar het mist iets voor mijn gevoel. Had iets zomerse melodie verwacht en mocht wel iets meer 'Maximum Force' zoals ergens al is gezegd. Lekker anthem hoor, maar krijg van Victory Forever of Unite veel meer een anthem gevoel dan deze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 13:35 
 
Hardtraxxer

Na een paar keer luisteren vind ik dit toch echt wel een heerlijk nummer!
Anthem gevoel zeker al aanwezig, maar net zoals voorgaande jaren vind ik het anthem na het weekend waarschijnlijk nog veel beter xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 13:50 
 
Hardtraxx Veteran

zeke schreef:
Spobbertiet schreef:
Vorig was precies hetzelfde gejank. Dat Frequencerz anthem was toch ook aangepast na de eerste kritieken?


Oja, is dat zo?
Lijkt me sterk.

Dit anthem is inmiddels al gereleased. Dan gaan ze m echt niet meer aanpassen lijkt me


Ja toen gingen ze met Pollen de studio nog in volgens mij voor de tweede climax
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het wel apart dat mensen hem of kut vinden, of echt fijn. Lijkt niet echt een middenweg tussen te zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Vind het wel apart dat mensen hem of kut vinden, of echt fijn. Lijkt niet echt een middenweg tussen te zitten.


De mensen die het wel een prima plaat vinden maar niet Anthem waardig lijken me een aardige middenweg.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle