Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 20:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Best dik eigenlijk, goede intro. Alleen melodie is repetitief en hadden ze in de 2e climax meer mee kunnen doen. Maar met biertje in de hand in de zon is deze wel gruwelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 20:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Vind m ook maar matig. Gewoon te simpel. Het wordt nergens echt spannend. Tweede climax pakt me het meest maar de rest is gewoon mwah. Verwacht wel wat meer van Project One en zeker als ze al voor de derde keer het Defqon anthem hebben. Snap de negativiteit dus best goed, alleen mensen die raw erbij halen is dan wel weer maximaal cringen.


Precies, maar Defqon hoort ook geen 'raw' anthem te hebben. Een anthem moet een heel festival dekken, ik vind het altijd lekker als een anthem een mix is van melodieus en dat het een beetje drive bevat. Daar is dit anthem gewoon niet in geslaagd.

Danny Phantom schreef:
PEPii schreef:
Hoezo kan een anthem niet gewoon een keer bekritiseerd worden? Omdat het van P1 is? De reacties op dit forum zijn alleen maar positief, terwijl zoals hier al aangegeven werd, op Facebook en YT vooral teleurstellende en verontwaardigde reacties te lezen zijn. Maja iedereen moet het maar lekker zelf weten :D


Normaal is het andersom :innocent:


Jaa snap er dit keer serieus niks van..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Hoezo kan een anthem niet gewoon een keer bekritiseerd worden? Omdat het van P1 is? De reacties op dit forum zijn alleen maar positief, terwijl zoals hier al aangegeven werd, op Facebook en YT vooral teleurstellende en verontwaardigde reacties te lezen zijn. Maja iedereen moet het maar lekker zelf weten :D


Mag wel, maar hoe het daar gebeurt is wel gewoon kut. Helft jankt omdat het hhz uitmelkerij is, en andere helft jankt omdat het het niet bij thema past. Ik zie maar weinig 'onderbouwend' kritiek op het anthem in de yt comments, terwijl dat hier wel gebeurt (lekker elitair).
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 20:40 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hmm in die LQ klonk ie echt veelbelovend, maar vind hem nu toch iets tegenvallen. Op zich prima, maar ik mis idd ook wat pit ofzo. De melodie zal het wel goed doen op een festival.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 20:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Even op een goeie geluidsinstallatie beluisterd. Prima plaatje.
En ik denk dat als die als een normale track was uitgebracht dat iedereen wel enthousiast zou zijn geweest. En als Defqon. 1anthem mist het gewoon net dat beetje extra.

Verwachting zijn natuurlijk ook torenhoog.

Anyway. zonnetje, biertje, mainstage, en het wordt gewoon weer knallen met deze track
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 20:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
PEPii schreef:
Hoezo kan een anthem niet gewoon een keer bekritiseerd worden? Omdat het van P1 is? De reacties op dit forum zijn alleen maar positief, terwijl zoals hier al aangegeven werd, op Facebook en YT vooral teleurstellende en verontwaardigde reacties te lezen zijn. Maja iedereen moet het maar lekker zelf weten :D


Mag wel, maar hoe het daar gebeurt is wel gewoon kut. Helft jankt omdat het hhz uitmelkerij is, en andere helft jankt omdat het het niet bij thema past. Ik zie maar weinig 'onderbouwend' kritiek op het anthem in de yt comments, terwijl dat hier wel gebeurt (lekker elitair).


Kan ik me wel in vinden wat je zegt, maar de redenen die je hierboven noemt zijn denk ik ook wel de redenen die bij de meeste mensen spelen. En wij gaan hier vaker wat dieper in op de muziek dan dat dat gebeurd op YT op FB denk ik (gelukkig) :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
Wat een kut reacties op youtube zeg :lol:


Als 't zelfs op Youtube voor een groot deel niet goed ontvangen wordt zegt dat wel iets :P .

Zie wel vaker reacties als ''Heady & Q-Dance, please stop it'' etc. Headhunterz is een grote faal tot nu toe, ben ik toch niet de enige die 't ziet en hoort. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Hoezo kan een anthem niet gewoon een keer bekritiseerd worden? Omdat het van P1 is? De reacties op dit forum zijn alleen maar positief, terwijl zoals hier al aangegeven werd, op Facebook en YT vooral teleurstellende en verontwaardigde reacties te lezen zijn. Maja iedereen moet het maar lekker zelf weten :D

Gewoon tegen ze zeggen "Beter kunnen is zelf doen". Dan houden ze wel op, hoe durven ze!!!1
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 20:59 
 
Hardtraxx Veteran

IK vind het echt een heerlijk anthem. Eentje die lekker mee te schreeuwen is en hij blijft goed hangen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 21:02 
 
Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
MYTZE schreef:
Wat een kut reacties op youtube zeg :lol:


Als 't zelfs op Youtube voor een groot deel niet goed ontvangen wordt zegt dat wel iets :P .

Zie wel vaker reacties als ''Heady & Q-Dance, please stop it'' etc. Headhunterz is een grote faal tot nu toe, ben ik toch niet de enige die 't ziet en hoort. xd


Die mensen willen alleen maar raw
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 21:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
G1LL schreef:
MYTZE schreef:
Wat een kut reacties op youtube zeg :lol:


Als 't zelfs op Youtube voor een groot deel niet goed ontvangen wordt zegt dat wel iets :P .

Zie wel vaker reacties als ''Heady & Q-Dance, please stop it'' etc. Headhunterz is een grote faal tot nu toe, ben ik toch niet de enige die 't ziet en hoort. xd


Die mensen willen alleen maar raw


Stop toch een keer met dat gezeik over raw, mensen die raw luisteren hebben niet per definitie een plaat voor hun hoofd. Als je een beetje objectief kijkt zit er gewoon een kern van waarheid in dat verhaal over Qdance en HHZ, die combinatie is gewoon erg commercieel bezig sinds de terugkomst van HHZ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe vaker ik hem luister hoe fijner ik hem vind. Voor mij denk ik wel het beste anthem sinds World of Madness. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 21:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Spobbertiet schreef:

Die mensen willen alleen maar raw


Stop toch een keer met dat gezeik over raw, mensen die raw luisteren hebben niet per definitie een plaat voor hun hoofd. Als je een beetje objectief kijkt zit er gewoon een kern van waarheid in dat verhaal over Qdance en HHZ, die combinatie is gewoon erg commercieel bezig sinds de terugkomst van HHZ.


Dat zegt hij ook niet. Hij zegt dat die mensen een plaat voor hun hoofd hebben omdat ze alleen maar raw willen. Raar verdraaien van woorden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 21:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sluit me hier ook aan best een prima anthem al mist hij net dat tikkeltje extra vooral omdat het over P1 gaat.
Maar lang geleden dat een DQ anthem me direct aanspreekt en dit gaat enkel nog maar groeien!
Vooral die intro vind ik supervet, melodie net iets te simpel wat mij betreft.

En wat HHZ en Q-Dance betreft: ik ben ook nog niet zo overtuigd van HHZ sinds zijn comeback maar dit is een andere discussie natuurlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 21:34 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Een RAW liefhebber hier. Sorry ik kan echt weinig met dit anthem en dat heeft niks te maken met dat het ‘harder’ zou moeten. Deze melodie wordt nergens ergens spannend en het geeft mij geen echt anthem gevoel. Had echt wel beter verwacht van Project One, zeker na Wildstylez’ anthem van Qlimax afgelopen jaar. Dat was gewoon goud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 21:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DisAster schreef:
PEPii schreef:
Spobbertiet schreef:

Die mensen willen alleen maar raw


Stop toch een keer met dat gezeik over raw, mensen die raw luisteren hebben niet per definitie een plaat voor hun hoofd. Als je een beetje objectief kijkt zit er gewoon een kern van waarheid in dat verhaal over Qdance en HHZ, die combinatie is gewoon erg commercieel bezig sinds de terugkomst van HHZ.


Dat zegt hij ook niet. Hij zegt dat die mensen een plaat voor hun hoofd hebben omdat ze alleen maar raw willen. Raar verdraaien van woorden.


Misschien ook te makkelijk om te zeggen dat ze alleen maar raw willen dan hé
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel mooi dat men hier over P1 spreekt en vervolgens alleen de naam HHZ word genoemd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
MYTZE schreef:
Wat een kut reacties op youtube zeg :lol:


Als 't zelfs op Youtube voor een groot deel niet goed ontvangen wordt zegt dat wel iets :P .

Zie wel vaker reacties als ''Heady & Q-Dance, please stop it'' etc. Headhunterz is een grote faal tot nu toe, ben ik toch niet de enige die 't ziet en hoort. xd


Dan schat jij dat verkeerd in. Zijn album wordt echt rete goed beluisterd op spotify. Het is niet zijn muziek waar die yt mensen kritiek op hebben, maar dat q-dance volgens hen nog steeds bezig is met uitmelken van heady.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 22:01 
 
Hardtraxxer

Tsja, lekker melodietje, maar nogal een beetje kleurloos. Het zal vast nog wel groeien en zal bij de eindshow wel weer met kippenvel staan, maar voorlopig doet het het nog niet echt.
Ik mis vooral het epische, drive, een krachtige mid/climax en het vocaltje doet het ook niet echt.
Als ik er als voorbeeld dan een P1 plaat bij moet pakken: een beetje het gevoel van "the art of creation"
edit: luminosity heeft trouwens ook wel behoorlijk het gevoel, maar iets in de stijl van "it's an edit" had op zich ook wel heel gruwelijk geweest.
edit2: ach fuck it! eigenlijk heeft bijna iedere andere p1 track meer anthem gevoel dan deze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
G1LL schreef:
MYTZE schreef:
Wat een kut reacties op youtube zeg :lol:


Als 't zelfs op Youtube voor een groot deel niet goed ontvangen wordt zegt dat wel iets :P .

Zie wel vaker reacties als ''Heady & Q-Dance, please stop it'' etc. Headhunterz is een grote faal tot nu toe, ben ik toch niet de enige die 't ziet en hoort. xd


Dan schat jij dat verkeerd in. Zijn album wordt echt rete goed beluisterd op spotify. Het is niet zijn muziek waar die yt mensen kritiek op hebben, maar dat q-dance volgens hen nog steeds bezig is met uitmelken van heady.

Mwah, er zijn ook kritieken op de track zelf waaruit blijkt dat het uitmelken van Heady de enige reden is om de track af te kraken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Hmm in die LQ klonk ie echt veelbelovend, maar vind hem nu toch iets tegenvallen. Op zich prima, maar ik mis idd ook wat pit ofzo. De melodie zal het wel goed doen op een festival.


Lekker verwoord, neem mijn retweet. Heb exact dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Dan schat jij dat verkeerd in. Zijn album wordt echt rete goed beluisterd op spotify. Het is niet zijn muziek waar die yt mensen kritiek op hebben, maar dat q-dance volgens hen nog steeds bezig is met uitmelken van heady.


Ja en waarom? Puur omdat de naam Headhunterz er bij staat, niet omdat de muziek nou zo geweldig is.. Zo gaat dat tegenwoordig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 22:46 
 
Hardtraxxer

Heb hetzelfde gevoel als hierboven benoemd wordt, is het net niet, ook kwa drive idd, pirma plaat verder hoor.

Maar om op zijn album uit te komen, ik vind het een ijzersterk album, en ik ben blij dat die terug is, oke niet al zijn platen zullen top zijn als die af en toe maar een plaat ala Path of the Hunter uitbrengt vind ik het oke :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 22:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
makrooy schreef:
Dan schat jij dat verkeerd in. Zijn album wordt echt rete goed beluisterd op spotify. Het is niet zijn muziek waar die yt mensen kritiek op hebben, maar dat q-dance volgens hen nog steeds bezig is met uitmelken van heady.


Ja en waarom? Puur omdat de naam Headhunterz er bij staat, niet omdat de muziek nou zo geweldig is.. Zo gaat dat tegenwoordig ^^


Een aantal personen hier kunnen er gewoon niet tegen dat HHZ bekritiseerd wordt. Ben altijd fan geweest van HHZ, maar vind zijn terugkeer overhyped, daar is dit anthem een voorbeeld van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
makrooy schreef:
Dan schat jij dat verkeerd in. Zijn album wordt echt rete goed beluisterd op spotify. Het is niet zijn muziek waar die yt mensen kritiek op hebben, maar dat q-dance volgens hen nog steeds bezig is met uitmelken van heady.


Ja en waarom? Puur omdat de naam Headhunterz er bij staat, niet omdat de muziek nou zo geweldig is.. Zo gaat dat tegenwoordig ^^


Dat is mijn punt helemaal niet. Ging er mij meer om dat mensen kritiek hebben op uitmelkerij van Q-Dance en niet perse op hhz zijn tracks/comeback zelf.

En als zijn muziek nou echt zo slecht was zou het niet samen al miljoenen views hebben :p Ik vind zijn nieuwe muziek prima. Kan er prima naar luisteren en live vond ik het ook goed doen. Dat zijn comeback overhyped is ben ik mee eens, maar daar trek ik mij gewoon niet veel van aan. Ga me daar niet druk om maken. Vind niet dat zoiets je mening op muziek moet beïnvloeden. Wat voor mijn gevoel soms wel het geval is.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle