Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 12:57 
 
Hardtraxx Veteran

R_vd schreef:
Geslaagd anthem voor mij. Lekker vrolijk nummer met een heerlijke melodie die positief goed blijft hangen.

Kloof tussen 'soft' en 'raw' wordt wel erg groot de laatste tijd zeg. Denk dat er menig mondkapjes verveeld om zich heen staan te kijken op defqon tijdens het anthem.


Gaan die inteelt mondkapjes toch lekker ergens anders heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spotify link:

https://open.spotify.com/album/1v7knb61KIZKaGuuoEQAv1
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 13:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het een heerlijke plaatje. De mid is een beetje in de style van wildstylez qlimax anthem, en daar ging toch wel lekker op. Melodie vind ik erg goed, en dat is zeker nodig bij een goed anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 13:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
R_vd schreef:
Geslaagd anthem voor mij. Lekker vrolijk nummer met een heerlijke melodie die positief goed blijft hangen.

Kloof tussen 'soft' en 'raw' wordt wel erg groot de laatste tijd zeg. Denk dat er menig mondkapjes verveeld om zich heen staan te kijken op defqon tijdens het anthem.


Gaan die inteelt mondkapjes toch lekker ergens anders heen.


Zou mooi zijn maar ziet het niet zo snel gebeuren

@zeke nog een term? Stel je niet zo aan. Ik gebruik gewoon een woord om iets duidelijk te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmmm.. beetje half goed en matig. Beetje simpel allemaal, had van Project One toch wel een wat complexere track verwacht (bijv. een langere mid-intro bij een Defqon anthem en niet dit saaie riedeltje).

Melodie blijft wel lekker hangen en kicks klinken daar ook prima.

Ik denk dat dit anthem een stuk beter was geweest als dit een Wildstylez solo was (nu vergelijk ik 'm even met het Qlimax anthem, waar in mijn ogen veeeeeeeeeel meer werk in zit).

Track is dus redelijk, maar had veel meer uit gehaald kunnen worden naar mijn mening. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 17:03 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 17:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zie flink wat negatieve comments do :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Zie flink wat negatieve comments do :/


Ja joh, hoe kan het dat hardtraxx zoveel positiever is dan andere platforms over dit anthem :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 17:25 
 
Hardtraxxer

Leuke plaat, maar het wordt eigenlijk nergens echt heel spannend. Had van deze heren iets beters verwacht. De plaat mist iets, wat bijvoorbeeld het anthem van Ran-D wel had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 17:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Goldenstyle schreef:
Zie flink wat negatieve comments do :/


Ja joh, hoe kan het dat hardtraxx zoveel positiever is dan andere platforms over dit anthem :P


Haha ja is waar. Ik vind hem ook nog beetje net niet, moet nog groeien bij mij denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 17:43 
 

de melodie is op zich wel leuk al word ie wat snel saai, vind de kicks niet bijster spannend of lekker klinken en had in de intro een andere kick gebruikt
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 18:07 
 
Hardtraxx Elite

Vind het oprecht een hele goede plaat al verwacht ik van deze twee heren toch net even wat meer. En zeker bij een Defqon anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 18:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind het echt een pauper anthem. Dat je met een thema als 'Maximum Force', zo'n anthem creƫert wat totaal geen 'Force' uitstraalt. :sleep: Kan wel weer komen met mis het anthem gevoel, geen raw invloeden, te soft etc. maar deze plaat is het gewoon niet voor mij. En gezien de reacties onder de YT video ben ik gelukkig niet de enige die er zo over denkt!

Daarnaast vond ik dat andere artiesten het meer verdienen dan een Headhunterz (en in mindere mate Wildstylez). Maja Heady en Q-Dance :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 18:11 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Heel vet :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 18:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De youtube comment section is weer maximaal cringe hoor >.<

OT: Dik anthem! Krijg er gelijk zomerkriebels van! Defqon gevoel is nog niet helemaal aanwezig alleen dat komt net als altijd nog wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 18:51 
 
Hardtraxx Crew

Wat een kut reacties op youtube zeg :lol:


Prima defqon anthem dit imo. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 19:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima anthem, alleen had ik eerlijk gezegd iets meer verwacht van Wildstylez & Headhunterz.

Vooral na Wildstylez z'n Qlimax anthem :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 19:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Irritante comments op youtube inderdaad :P.
Vind het anthem echt wel vet, en zoals elk anthem wordt zal die alleen maar vetter en vetter worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 19:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lol wtf happy hardstylez dit waar is het harde gedeelte net house dit :list:

Nee maar serieus heerlijk anthem, aanstekelijke 'simpele' melodie die zeker blijft hangen en een heerlijk zomers sfeertje wat ik verwacht bij defqon. Enige kritiek waar ik me enigszins in kan vinden is dat het thema maximum force niet echt hij het nummer past maar goed een festival draait toch niet op 1 nummer en iedereen zal zich gewoon vermaken
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 19:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hij moet wat aan me groeien denk ik.

Word er niet warm van en maakt me ook niet echt hyped voor Defqon.

Had er inderdaad wat meer van verwacht. Ik snap wel dat het Defqon anthem gewoon een simpel deuntje moet zijn wat iedereen mee kan jammeren, maar ik vind het inderdaad wat te simpel en niet echt Project One achtig. Had er Bass Modulators, Audiotricz, Cyber oid voor gezet en ik had het ook geloofd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Leuke plaat, maar het wordt eigenlijk nergens echt heel spannend. Had van deze heren iets beters verwacht. De plaat mist iets, wat bijvoorbeeld het anthem van Ran-D wel had.


Ik heb letterlijk het tegenovergestelde :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 19:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind de melo nergens echt spannend worden, maar voor de rest een prima plaatje. Die comments op YouTube en RSU zijn weer om te janken natuurlijk, kan ze maar beter niet gaan lezen voortaan >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 20:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoezo kan een anthem niet gewoon een keer bekritiseerd worden? Omdat het van P1 is? De reacties op dit forum zijn alleen maar positief, terwijl zoals hier al aangegeven werd, op Facebook en YT vooral teleurstellende en verontwaardigde reacties te lezen zijn. Maja iedereen moet het maar lekker zelf weten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind m ook maar matig. Gewoon te simpel. Het wordt nergens echt spannend. Tweede climax pakt me het meest maar de rest is gewoon mwah. Verwacht wel wat meer van Project One en zeker als ze al voor de derde keer het Defqon anthem hebben. Snap de negativiteit dus best goed, alleen mensen die raw erbij halen is dan wel weer maximaal cringen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 20:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Hoezo kan een anthem niet gewoon een keer bekritiseerd worden? Omdat het van P1 is? De reacties op dit forum zijn alleen maar positief, terwijl zoals hier al aangegeven werd, op Facebook en YT vooral teleurstellende en verontwaardigde reacties te lezen zijn. Maja iedereen moet het maar lekker zelf weten :D


Normaal is het andersom :innocent:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle