Hier wel een serieuze poging:RTM93 wrote:Iemand die een kick edit kan maken van de promo remix met echte diepe kicks?
View on SoundCloud
Als je meer kick edits wilt, zeg het maar!
Hier wel een serieuze poging:RTM93 wrote:Iemand die een kick edit kan maken van de promo remix met echte diepe kicks?
Helicaze wrote:Delt-A
Hier hetzelfdewootum wrote:Ik kan er niks aan doen, maar ik vind die B-Front remix weer zo geweldigMet een smile van oor tot oor zitten luisteren.
Daveytl wrote:Vind de Save Me remix nog tegenvallen. Misschien een keer live horen.
Zoals eigenlijk altijd wordt een B-Front plaat weer beter naarmate ik hem vaker luister. 9/10.Daveytl wrote:Save Me 8/10
Had precies hetzelfde.Daveytl wrote:Daveytl wrote:Vind de Save Me remix nog tegenvallen. Misschien een keer live horen.Zoals eigenlijk altijd wordt een B-Front plaat weer beter naarmate ik hem vaker luister. 9/10.Daveytl wrote:Save Me 8/10
Fucking gruwelijk.
Delt-A wrote:Hier wel een serieuze poging:RTM93 wrote:Iemand die een kick edit kan maken van de promo remix met echte diepe kicks?
View on SoundCloud
Als je meer kick edits wilt, zeg het maar!
Had eerst niet zo veel met deze plaat, maar is nu toch uitgegroeid tot mijn favoriet van de EPSTVK wrote:Human Machinery rmx misschien nog wel de vetste