Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 02:00 
 
Hardtraxxer

Phuture Noize - The Aftershock EP (DWX-460)

Label: Dirty Workz
WEB release: 07/11/2017

Tracks:
01. Phuture Noize - The Aftershock
02. Phuture Noize - Strike You Down
03. Phuture Noize - Chaos & Order (MYST Remix)
04. Phuture Noize - Breathin’ (Promo Remix)
05. Phuture Noize - Save Me (B-Front Remix)
06. Phuture Noize - Human Machinery (Aftershock Remix)

Samples:






Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 02:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Komt Save Me (B-Front RMX) hier ook op? En die Human Machinery remix?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 10:02 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Citaat:
It's coming! The Aftershock EP by Phuture Noize! 6 massive tracks and remixes including this one! MYST's remix of "Chaos & Order". #TheAftershock


Ik zet de Human Machinery wel in de OP, maar zou dus nog een andere plaat kunnen zijn zoals die Delete Remix?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 10:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Citaat:
It's coming! The Aftershock EP by Phuture Noize! 6 massive tracks and remixes including this one! MYST's remix of "Chaos & Order". #TheAftershock


Ik zet de Human Machinery wel in de OP, maar zou dus nog een andere plaat kunnen zijn zoals die Delete Remix?

Denk het niet, die mocht gratis weg van PN, maar Delete reageerde er niet op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is er weer eentje hoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MYST remix :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit werd ook wel eens tijd zeg, maar eindelijk! Heel benieuwd naar save me remix
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavond preview B-Front remix. Wat klinkt dit stukje al vet zeg! Al heb ik wel t idee dat het weer een voorspelbare track gaat worden

https://www.facebook.com/dirtyworkz/vid ... 210449264/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach heel verrassend was MYST zijn plaat ook niet toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 14:13 
 
Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Vanavond preview B-Front remix. Wat klinkt dit stukje al vet zeg! Al heb ik wel t idee dat het weer een voorspelbare track gaat worden

https://www.facebook.com/dirtyworkz/vid ... 210449264/


Klinkt al heel vet idd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De remix van MYST is ook echt genieten.. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een geweldige E.P van wat ik gehoord heb, erg benieuwd naar de overige platen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na zijn album zijn The Aftershock en Strike You Down ook gewoon weer heerlijke platen :loving:
Normaal erg fan van MYST maar ik voel deze remix toch niet. Steekt allemaal erg fijn in elkaar maar ik mis het gevoel dat het origineel mij wel gaf. Nu was dit voor mij ook de beste plaat van het album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Na zijn album zijn The Aftershock en Strike You Down ook gewoon weer heerlijke platen :loving:
Normaal erg fan van MYST maar ik voel deze remix toch niet. Steekt allemaal erg fijn in elkaar maar ik mis het gevoel dat het origineel mij wel gaf. Nu was dit voor mij ook de beste plaat van het album.


Voor mij geeft die ook niet helemaal het gevoel wat de originele plaat wel geeft, maar toch vind ik het een erg fijne plaat als je hem 'clean' luistert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind uiteindelijk het origineel ook nog beter. De break en opbouw in de remix mist gewoon wat gevoel en spanning wat het origineel wel had. Desalniettemin heeft MYST er wel gewoon een vette eigen draai aangegeven!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 18:32 
 
Hardtraxx Veteran

https://www.facebook.com/djbfront/video ... 078866782/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 18:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Yes! Eindelijk Strike You Down :loving: Vind die misschien nog wel vetter dan elk van zijn album platen, of in ieder geval op gelijke hoogte met The Temple en Chaos & Order.

C&O Remix klinkt wel aardig maar haalt wel een beetje dat epische uit het origineel weg, tweede climax heeft wel een leuke twist.

The Aftershock is vet, maar de kicks vallen me tegen.

Ben erg benieuwd naar de rest :)

Edit: Save Me Remix net online, maar die vind ik niet zo bijzonder. Beetje standaard B-Front melodie die me wel een beetje gaat vervelen en ook hier vallen de kicks me wat tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien te hoge verwachtingen van save me remix, maar inderdaad niet heel bijzonder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van de Save Me Remix vind ik de 2e climax nog wel erg vet. De rest eromheen is wel prima, maar niet bijzonder inderdaad, ben beter gewend van B-Front. The Aftershock is top en Strike You Down is voor mij na The Temple beste PN plaat van dit jaar. Chaos & Order remix zit iets onder het origineel maar alsnog erg vet!

Al met al tot nu toe toch wel weer een erg sterke EP hoor. Benieuwd naar de andere 2 platen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 18:52 
 
Hardtraxx Veteran

Deze gaat legaal aangeschaft worden. :yay: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 18:52 
 
Hardtraxx Addict

Ben best wel een redelijke fan van B-Front maar ik vind deze track niet heel bijzonder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 18:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind die B-Front remix wel echt goed hoor! Ik vind de kicks alleen wel wat aan de slappe kant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pooh die tweede climax van Save Me remix! :drool: Niet B-Front's sterkste plaat van dit jaar, maar toch weer erg fijn. Kickrolls ook heel dik! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:love:

FB kwaliteit is zoals altijd wel weer om te janken, maar kan al horen dat dit weer grandioos is
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 18:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Origineel is veel beter imo.

Het is een leuke plaat de remix, dat wel, maar ik heb het idee dat dit meer een rehash is van zijn remix van Of Verona - Zero Gravity (B-Front Remix) is dan een remix van Save Me, ik hoor vrij weinig van het origineel terug. Dit klinkt net zoals Infinite en Dark Moon gewoon te veel als een kopie.
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle