B-Front remix 
Related topics
- View the latest post: Phuture Noize - Circles and Squares (Phuture Noize edit)
- View the latest post: Phuture Noize - Human Machinery (Aftershock Remix)
- View the latest post: Nuracore - Phuture Noize - Phuture Propaganda
- View the latest post: Sub Zero Project & Phuture Noize - We Are The Fallen (DWX-548)
- View the latest post: Hard Driver & Phuture Noize - Everywhere (DWX-254)
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Vind alle remixen eigenlijk tegenvallen. Jammer, want had er best wel wat van verwacht. Helemaal spijtig dat ze Robots To The System (Delete Remix) hier dan niet opzetten, daar zat ik juist op te wachten.
Dit!Pannenkoek wrote:Vind alle remixen eigenlijk tegenvallen. Jammer, want had er best wel wat van verwacht. Helemaal spijtig dat ze Robots To The System (Delete Remix) hier dan niet opzetten, daar zat ik juist op te wachten.
Solo platen zijn wel geweldig natuurlijk en moet die Aftershock Remix nog horenPannenkoek wrote:Vind alle remixen eigenlijk tegenvallen. Jammer, want had er best wel wat van verwacht.
Alle previews hier te horen http://www.djtunes.com/#/phuture-noize/ ... ershock-ep
Zo goedNickDB wrote:Die aftershock remix van Human Machinery
Vind de B-front remix het best geslaagd al heeft hij wel al beter werk afgeleverd, het was typisch B-front maar meer ook niet.
De Myst remix zeker ook niet slecht maar kan er niet naar luisteren zonder het origineel te horen, dat een van m'n favoriete platen van het album is.
Tenslotte de Promo remix, is totaal mijn ding niet ...
De Myst remix zeker ook niet slecht maar kan er niet naar luisteren zonder het origineel te horen, dat een van m'n favoriete platen van het album is.
Tenslotte de Promo remix, is totaal mijn ding niet ...
Wat een EP
. Strike You Down klinkt in deze kwaliteit nog fijner. Verreweg mijn TOTY
. Het bpm lijkt ook hoger te liggen bij de spotify versies. Aftershock Remix is ook prima gelukt!
Vind de Promo remix trouwens heel raar klinken zo met die kicks. De kicks lijken net een losstaand onderdeel van de plaat ofzo
. Klinkt voor geen meter.
De B-Front Remix gaat met de luisterbeurt beter worden. Echt een hele goede atmosferische plaat. Ik hoor toch ook voornamelijk in de breaks weer eens wat nieuwe sounds van B-Front. Top!
Vind de Promo remix trouwens heel raar klinken zo met die kicks. De kicks lijken net een losstaand onderdeel van de plaat ofzo
De B-Front Remix gaat met de luisterbeurt beter worden. Echt een hele goede atmosferische plaat. Ik hoor toch ook voornamelijk in de breaks weer eens wat nieuwe sounds van B-Front. Top!
Wat een gruwelijk dikke EP, lekker veel tracks ook
!
Vind de b-front en MYST remix ook erg dik geworden, wat een sfeer
Vind de b-front en MYST remix ook erg dik geworden, wat een sfeer
Nou ik vind die promo remix misschien nog wel het vetst van de remixen. Al kan ik nog wel inkomen dat de kick wat slap klinken.
Alle remixen kunnen mij helaas niet overtuigen. De originele versies zijn in mijn ogen veel beter. De remixen leuk om een keer op te zetten (ja ook de Aftershock remix van human machinery). Blij dat The Aftershock en Strike you Down nu eindelijk uit zijn.
The Aftershock en Strike You Down beide zeer fijne platen, waarbij ik The Aftershock vetter vind. Human Machinery Remix heeft wel een heel fijne melodie, alleen die intro en outro doen mij minder.
De overige remixen zijn niet slecht maar ik krijg bij alle 3 geen wauw gevoel.
De overige remixen zijn niet slecht maar ik krijg bij alle 3 geen wauw gevoel.
The Aftershock 8,5/10
Strike You Down 10/10
Chaos & Order 6,5/10
Breathin 6,5/10
Save Me 8/10
Human Machinery 7/10
Strike You Down 10/10
Chaos & Order 6,5/10
Breathin 6,5/10
Save Me 8/10
Human Machinery 7/10
Hele gave EP dit!
Alle platen zijn stuk voor stuk pareltjes, alleen met de Breathin' remix heb ik wat minder. Ook de Aftershock remix van Human Machinery vind ik goed gelukt, vette melo! 
Top EP. Human Machinery remix, Strike You Down

Gek dat iedereen Strike You Down noemt, die vind ik verruit de minste van de EP (alsnog geen slechte plaat natuulk)
Aftershock is voor mij de uitschieter
Aftershock is voor mij de uitschieter
Vind de Human Machinery Remix nog het best gelukt van de 4
Ohja en
Ohja en
Rickzel wrote:Aftershock is voor mij de uitschieter
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 11 days ago
Iemand die een kick edit kan maken van de promo remix met echte diepe kicks?
geen probleemRTM93 wrote:Iemand die een kick edit kan maken van de promo remix met echte diepe kicks?
View on SoundCloud