Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 14 days ago
Jordi wrote:kunnen we aub eens kappen met die hoeren discussie over vernieuwend of niet godverrrrrrrrrdomme zeg.
Vernieuwende opmerking dit, graag meer van dit
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 5 hours ago
ErikZ wrote:
Jordi wrote:kunnen we aub eens kappen met die hoeren discussie over vernieuwend of niet godverrrrrrrrrdomme zeg.
Vernieuwende opmerking dit, graag meer van dit
LV1 wrote:
NotMegalodon wrote: Als het allemaal zo kut is, waarom luisteren jullie het dan?
Als je denkt dat je het beter kan, doe het dan lekker zelf!!!1!!
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Nuracore wrote:
Broken Balance wrote:Vind het een vette plaat.

Maar vernieuwend is dit niet in de zin van het is voor PN niet nieuw. Dit klinkt niet heel veel anders dan alles vanaf BMS tot dit moment. Paul zegt dan wel een combo tussen Porter en PN, dat hoor ik wel maar dat kan ik in BMS ook al horen.

Uniek? Ja, dit is gewoon PN zijn stijl. Vernieuwend? Nee, dit deed hij 2 jaar terug ook al.
Maakt voor mij niet echt uit, DBSTF hebben ook twee jaar al de zelfde stijl en met zoals hen verveeld mij dit nog steeds niet.
Hier ben ik het helemaal mee eens. :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1510 posts member since 2017
last seen Mar 2024
Val vast in herhaling, maar wat is dit een een vermoeiend topic om te lezen zeg. Wacht gewoon eerst dat hele album is af voordat je gaat oordelen of het wel of niet vernieuwend is. Het gaat hier om een preview van 58 seconden ..

Na het beluisteren van de Music Made Addictz podcast heb ik wel vertrouwen in een ander soort album dan zijn voorgaande albums. Dus ik wacht het gewoon rustig af :thumbsup:
Hardtraxxer
533 posts member since 2017
last seen Oct 2025
PEPii wrote:Val vast in herhaling, maar wat is dit een een vermoeiend topic om te lezen zeg. Wacht gewoon eerst dat hele album is af voordat je gaat oordelen of het wel of niet vernieuwend is. Het gaat hier om een preview van 58 seconden ..

Na het beluisteren van de Music Made Addictz podcast heb ik wel vertrouwen in een ander soort album dan zijn voorgaande albums. Dus ik wacht het gewoon rustig af :thumbsup:
Hoezo? Moet je een album luisteren voordat je iets over een snippet kunt zeggen? Je kunt prima bepalen of een snippet wel of niet vernieuwend klinkt.
Hardtraxx Addict
1510 posts member since 2017
last seen Mar 2024
DisAster wrote:
PEPii wrote:Val vast in herhaling, maar wat is dit een een vermoeiend topic om te lezen zeg. Wacht gewoon eerst dat hele album is af voordat je gaat oordelen of het wel of niet vernieuwend is. Het gaat hier om een preview van 58 seconden ..

Hoezo? Moet je een album luisteren voordat je iets over een snippet kunt zeggen? Je kunt prima bepalen of een snippet wel of niet vernieuwend klinkt.
Nee tuurlijk niet, maar het komt hier al meteen een beetje over van ''Daar heb je PN weer met hetzelfde trucje''. Hoop, net als velen hier, dat het gewoon een ander stijltje wordt dan wat het eerst is. Dus snap de reactie wel op deze snippet, maar de lading is meteen al erg negatief vind ik.
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Poehh lekker zeg :D Heel benieuwd naar de rest van het album.

Edit: De glitch sound in het 2e gedeelte van de 2e climax (zoals in The Beginning Of Something New) valt me nu pas op, erg leuk gedaan :drool:
Last edited by makrooy on 19 May 2020 14:48, edited 2 times in total.
Hardtraxx Addict
1108 posts member since 2017
last seen Jul 2024
Sfeer is echt geweldig :love: Dikke plaat!
Hardtraxxer
292 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Jaja plaatje hoor :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Paultheone wrote:Nou issie hoor

https://clyp.it/adwvuqhc
:worship: :worship:

Sfeer is fantastisch, opbouw van die plaat groots, meeslepend. Kicks passen er goed bij, niet zo blieperig zoals momenteel de trend meer en meer is. Ja, topplaat! Meer van dit!
Hardtraxxer
214 posts member since 2017
last seen Nov 2025
Jaaa, top dit! :clap:
Hardtraxx Addict
1339 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Sfeertje hoor :loving: 2e climax :yay:
B
Hardtraxxer
171 posts member since 2017
last seen Dec 2020
Zo die breaks/opbouw, echt geweldig. :love: .

Ja je kan horen dat het Phuture Noize is maar vindt dit toch echt wel fris klinken ten opzichte van zijn BMS platen.
Met name die Breaks/opbouw en de 2e climax.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
PWOAHHHHH :love:

En,
kunnen we aub eens kappen met die hoeren discussie over vernieuwend of niet godverrrrrrrrrdomme zeg
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Doet me op het eerste gehoor echt helemaal niks :/ Ik vind de sounds veel te vlak klinken ofzo. Melodie in de tweede climax vind ik nog wel oke, maar ook hier klinkt de lead ook erg droog en vlak for my likings.
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Vind m vrij weinig aan,
The Venator wrote:Ik vind de sounds veel te vlak klinken ofzo.
dit idd.
Hardtraxx Elite
2620 posts member since 2015
last seen 9 hours ago
B_Bass wrote:Zo die breaks/opbouw, echt geweldig. :love: .

Ja je kan horen dat het Phuture Noize is maar vindt dit toch echt wel fris klinken ten opzichte van zijn BMS platen.
Met name die Breaks/opbouw en de 2e climax.
Kan me hier heel goed in terug vinden, 2e climax is kneiters dik :love:
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Fijne plaat. Leuke melodie en fijne vocals. De break in deze plaat is echt heerlijk en de lange uithalen in de 2e climax doen het hem. Prachtig! Hoe kun je dit nou niet goed vinden? :$
Hardtraxxer
516 posts member since 2019
last seen Jul 2025
Die eerste climax vind ik maar dunnetjes klinken hoor. Die 2e climax daarentegen is wel weer dik.
Hardtraxx Addict
1845 posts member since 2014
last seen Aug 2025
Leuke PN. Niks nieuws.
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 6 hours ago
De sfeer met name in de break is echt ijzersterk neergezet. Maar ik vind de climaxen inderdaad wat dun overkomen, vooral die eerste. Jammer! Desalniettemin een fijne plaat. :)
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Ik vind de climaxen eigenlijk onderdoen voor de rest van de plaat. Begrijp me niet verkeerd, die climaxen klinken heerlijk. Maar de rest is echt uitmuntend :D
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Martin Waus wrote:PN klinkt ook allemaal het zelfde
Hier blijf ik bij, klinkt voor mij altijd dunnetjes en de kicks vind ik nooit fijn van PN
Hardtraxx Elite
2613 posts member since 2015
last seen Jun 2026
Meesterlijk, en toch nog best een rauwdouwer die PN. :bomb: