Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2020 15:02 
 
Hardtraxx Veteran

Jordi schreef:
kunnen we aub eens kappen met die hoeren discussie over vernieuwend of niet godverrrrrrrrrdomme zeg.


Vernieuwende opmerking dit, graag meer van dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2020 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Jordi schreef:
kunnen we aub eens kappen met die hoeren discussie over vernieuwend of niet godverrrrrrrrrdomme zeg.


Vernieuwende opmerking dit, graag meer van dit


LV1 schreef:
NotMegalodon schreef:
Als het allemaal zo kut is, waarom luisteren jullie het dan?


Als je denkt dat je het beter kan, doe het dan lekker zelf!!!1!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2020 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Broken Balance schreef:
Vind het een vette plaat.

Maar vernieuwend is dit niet in de zin van het is voor PN niet nieuw. Dit klinkt niet heel veel anders dan alles vanaf BMS tot dit moment. Paul zegt dan wel een combo tussen Porter en PN, dat hoor ik wel maar dat kan ik in BMS ook al horen.

Uniek? Ja, dit is gewoon PN zijn stijl. Vernieuwend? Nee, dit deed hij 2 jaar terug ook al.


Maakt voor mij niet echt uit, DBSTF hebben ook twee jaar al de zelfde stijl en met zoals hen verveeld mij dit nog steeds niet.


Hier ben ik het helemaal mee eens. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2020 21:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Val vast in herhaling, maar wat is dit een een vermoeiend topic om te lezen zeg. Wacht gewoon eerst dat hele album is af voordat je gaat oordelen of het wel of niet vernieuwend is. Het gaat hier om een preview van 58 seconden ..

Na het beluisteren van de Music Made Addictz podcast heb ik wel vertrouwen in een ander soort album dan zijn voorgaande albums. Dus ik wacht het gewoon rustig af :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2020 21:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Val vast in herhaling, maar wat is dit een een vermoeiend topic om te lezen zeg. Wacht gewoon eerst dat hele album is af voordat je gaat oordelen of het wel of niet vernieuwend is. Het gaat hier om een preview van 58 seconden ..

Na het beluisteren van de Music Made Addictz podcast heb ik wel vertrouwen in een ander soort album dan zijn voorgaande albums. Dus ik wacht het gewoon rustig af :thumbsup:


Hoezo? Moet je een album luisteren voordat je iets over een snippet kunt zeggen? Je kunt prima bepalen of een snippet wel of niet vernieuwend klinkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2020 21:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DisAster schreef:
PEPii schreef:
Val vast in herhaling, maar wat is dit een een vermoeiend topic om te lezen zeg. Wacht gewoon eerst dat hele album is af voordat je gaat oordelen of het wel of niet vernieuwend is. Het gaat hier om een preview van 58 seconden ..

Na het beluisteren van de Music Made Addictz podcast heb ik wel vertrouwen in een ander soort album dan zijn voorgaande albums. Dus ik wacht het gewoon rustig af :thumbsup:


Hoezo? Moet je een album luisteren voordat je iets over een snippet kunt zeggen? Je kunt prima bepalen of een snippet wel of niet vernieuwend klinkt.


Nee tuurlijk niet, maar het komt hier al meteen een beetje over van ''Daar heb je PN weer met hetzelfde trucje''. Hoop, net als velen hier, dat het gewoon een ander stijltje wordt dan wat het eerst is. Dus snap de reactie wel op deze snippet, maar de lading is meteen al erg negatief vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2020 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou issie hoor

https://clyp.it/adwvuqhc
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2020 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poehh lekker zeg :D Heel benieuwd naar de rest van het album.

Edit: De glitch sound in het 2e gedeelte van de 2e climax (zoals in The Beginning Of Something New) valt me nu pas op, erg leuk gedaan :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2020 14:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sfeer is echt geweldig :love: Dikke plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2020 14:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jaja plaatje hoor :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2020 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:

:worship: :worship:

Sfeer is fantastisch, opbouw van die plaat groots, meeslepend. Kicks passen er goed bij, niet zo blieperig zoals momenteel de trend meer en meer is. Ja, topplaat! Meer van dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2020 15:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jaaa, top dit! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2020 15:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sfeertje hoor :loving: 2e climax :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2020 16:42 
 
Hardtraxxer

Zo die breaks/opbouw, echt geweldig. :love: .

Ja je kan horen dat het Phuture Noize is maar vindt dit toch echt wel fris klinken ten opzichte van zijn BMS platen.
Met name die Breaks/opbouw en de 2e climax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2020 17:24 
 
Hardtraxx Veteran

PWOAHHHHH :love:

En,

Citaat:
kunnen we aub eens kappen met die hoeren discussie over vernieuwend of niet godverrrrrrrrrdomme zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2020 17:25 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Doet me op het eerste gehoor echt helemaal niks :/ Ik vind de sounds veel te vlak klinken ofzo. Melodie in de tweede climax vind ik nog wel oke, maar ook hier klinkt de lead ook erg droog en vlak for my likings.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2020 17:47 
 
Hardtraxx Crew

Vind m vrij weinig aan,
The Venator schreef:
Ik vind de sounds veel te vlak klinken ofzo.

dit idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2020 17:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

B_Bass schreef:
Zo die breaks/opbouw, echt geweldig. :love: .

Ja je kan horen dat het Phuture Noize is maar vindt dit toch echt wel fris klinken ten opzichte van zijn BMS platen.
Met name die Breaks/opbouw en de 2e climax.


Kan me hier heel goed in terug vinden, 2e climax is kneiters dik :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2020 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fijne plaat. Leuke melodie en fijne vocals. De break in deze plaat is echt heerlijk en de lange uithalen in de 2e climax doen het hem. Prachtig! Hoe kun je dit nou niet goed vinden? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2020 18:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die eerste climax vind ik maar dunnetjes klinken hoor. Die 2e climax daarentegen is wel weer dik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2020 19:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leuke PN. Niks nieuws.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2020 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De sfeer met name in de break is echt ijzersterk neergezet. Maar ik vind de climaxen inderdaad wat dun overkomen, vooral die eerste. Jammer! Desalniettemin een fijne plaat. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2020 20:06 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik vind de climaxen eigenlijk onderdoen voor de rest van de plaat. Begrijp me niet verkeerd, die climaxen klinken heerlijk. Maar de rest is echt uitmuntend :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2020 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
PN klinkt ook allemaal het zelfde


Hier blijf ik bij, klinkt voor mij altijd dunnetjes en de kicks vind ik nooit fijn van PN
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2020 23:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Meesterlijk, en toch nog best een rauwdouwer die PN. :bomb:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle