Paultheone wrote:Hoe kan je dit nou niet vernieuwend noemen![]()
Soort Porter Robinson meets Phuture Noize, echt bizar dik gedaan al dit![]()
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 8 days ago
Volgens mij maakt het weinig uit wat Phuture Noize in elkaar zet, wordt toch wel de hemel in geprezen.
De climax is nou niet echt iets 'vernieuwends' als je dit vergelijkt met BMS tracks.
De climax is nou niet echt iets 'vernieuwends' als je dit vergelijkt met BMS tracks.
Mij doet het ook echt helemaal niets zo op het eerste gehoor, is natuurlijk ook maar een klein stukje. Maar er zit zo direct niet veel vernieuwends in.
Wat een onzin, als ie piep kicks zou maken out of nowhere zou ht als eerste erbij zijn om er wat van te zeggen. Zijn sound ligt gewoon erg goed bij zijn fans, niet zo gek dat ie wordt geprezen dus.Basshunterzz wrote:Volgens mij maakt het weinig uit wat Phuture Noize in elkaar zet, wordt toch wel de hemel in geprezen.
Wat is hier vernieuwend aan dan? Ik ben wel PN fan maar vind dit niet bijzonder of vernieuwend.Paultheone wrote:Hoe kan je dit nou niet vernieuwend noemen![]()
De tweede zin van mijn comment.YWalen wrote:Wat is hier vernieuwend aan dan? Ik ben wel PN fan maar vind dit niet bijzonder of vernieuwend.Paultheone wrote:Hoe kan je dit nou niet vernieuwend noemen![]()
-
A
Je kan blijkbaar alleen vernieuwend zijn als je xxx aantal kicks door elkaar doet
Denk trouwens dat die z'n spannende dingen voor de release houdt
Denk trouwens dat die z'n spannende dingen voor de release houdt
Last edited by Anonymous on 09 May 2020 12:26, edited 3 times in total.
Klinkt al leuk. Om even aan te haken; vernieuwend lijkt het mij niet echt. Dit had prima op een van zijn vorige albums gepast.
Een climax met dezelfde synths en dezelfde kickrolls als in zijn vorige platen maakt dit idd niet erg vernieuwend m.i.
Eens. Ben er persoonlijk al even op uitgekeken.roy_ wrote:Vind dit idd ook niet heel vernieuwend klinken, wat ik wel had verwacht op een of andere manier.Martin Waus wrote:PN klinkt ook allemaal het zelfde
Niet vernieuwend, maar ik vind de melodie wel erg lekker 
-
DHardtraxxer
- 116 posts member since 2014
- last seen May 2020
Classic Hardtraxx-PN-hype
Vind er zelf weer helemaal niks aan. Zelfde trucjes als altijd. Zonde, het is namelijk wel een goede producer voor de rest.
Vind er zelf weer helemaal niks aan. Zelfde trucjes als altijd. Zonde, het is namelijk wel een goede producer voor de rest.
Blijft toch echt makkelijk om dit te roepen hè (ook in B-Front topics)Dopaminer wrote:Classic Hardtraxx-PN-hype![]()
Ja er zitten hier nou eenmaal veel PN fans, deal with it. Tevens, als je meent dat je die opmerking moet maken doe het dan niet in een topic waar meer 'kritiek' dan 'hype' staat
Zelfs ik vind deze plaat niet zo bijzonderDopaminer wrote:Classic Hardtraxx-PN-hype![]()
Vind het ook niet heel vernieuwend klinken maar wel weer gewoon de hoge kwaliteit die we van phuture noize kennen.
Natuurlijk gewoon super hyped voor het album. Hij gaat echt niet als eerste korte teaser het beste werk of al het vernieuwende uit het album laten horen.
Natuurlijk gewoon super hyped voor het album. Hij gaat echt niet als eerste korte teaser het beste werk of al het vernieuwende uit het album laten horen.
Kan naar releases, komt 20 mei uit.
https://www.instagram.com/p/CALKC7ypEQX ... _copy_link
Bizar hoe enthousiast ik kan worden van 15 seconden.
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Ja snap ik ook helemaal niets van.Denkeleda wrote:https://www.instagram.com/p/CALKC7ypEQX ... _copy_link
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
HYPE A NIFFO

Erg benieuwd, maar zeker hype! Stijltje klinkt tof!Pedaalemre wrote:HYPE A NIFFO![]()
![]()
Vind het een vette plaat.
Maar vernieuwend is dit niet in de zin van het is voor PN niet nieuw. Dit klinkt niet heel veel anders dan alles vanaf BMS tot dit moment. Paul zegt dan wel een combo tussen Porter en PN, dat hoor ik wel maar dat kan ik in BMS ook al horen.
Uniek? Ja, dit is gewoon PN zijn stijl. Vernieuwend? Nee, dit deed hij 2 jaar terug ook al.
Maar vernieuwend is dit niet in de zin van het is voor PN niet nieuw. Dit klinkt niet heel veel anders dan alles vanaf BMS tot dit moment. Paul zegt dan wel een combo tussen Porter en PN, dat hoor ik wel maar dat kan ik in BMS ook al horen.
Uniek? Ja, dit is gewoon PN zijn stijl. Vernieuwend? Nee, dit deed hij 2 jaar terug ook al.
Maakt voor mij niet echt uit, DBSTF hebben ook twee jaar al de zelfde stijl en met zoals hen verveeld mij dit nog steeds niet.Broken Balance wrote:Vind het een vette plaat.