Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2020 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Normaal ben ik redelijk grote fan van PN. Maar op de één of andere manier vind ik dit echt een irritante plaat, raar. Ik vind die break prachtig starten, tot die vocal overgaat in de laatste 2 zinnen. Stoort me echt mateloos hoe dat gezang overgaat in een flauw aftreksel. En ja, de melodie pakt me totaaaaal niet en is voor mij ook te "leeg". Zelfs de 'uithalen' in de 2e climax lijken me geen uithalen ook niet.

Geeft me echt een raar gevoel dit. :/ Kan wel eens zo die ene plaat van een artiest zijn die je normaal altijd kan boeien, die de plank helemaal mis slaat. Of misschien ligt het aan m'n gevoel op dit moment. Morgen nog eens beluisteren die plaat.. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2020 00:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb hem net ook voor het eerst geluisterd. Pakt me op het eerste gehoor ook nog totaal niet. Misschien had ik ook iets te hoge verwachtingen toen PN zelf begon over een vernieuwende sound te willen brengen. Ben normaal ook gewend om weg geblazen te worden als die voor het eerst iets van een nieuw project laat horen. Nog steeds wel heel benieuwd naar de rest van dit album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2020 09:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B_Bass schreef:
Zo die breaks/opbouw, echt geweldig. :love: .

Ja je kan horen dat het Phuture Noize is maar vindt dit toch echt wel fris klinken ten opzichte van zijn BMS platen.
Met name die Breaks/opbouw en de 2e climax.


Na 1000000x te hebben geluisterd sluit ik mij hierbij aan. Het is absoluut binnen zijn stijl nog, maar klinkt toch wel verfrissend. De breaks zijn geweldig. De zweverige synth in de eerste break en climax is geweldig. De bombastische tweede climax maakt het helemaal af :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2020 09:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qua emotie, voor mij, minder dan andere platen van Phuture Noize. Maar, man wat is dit goed. Zit ijzersterk in elkaar. Wat complexer, zweverig, prachtige sounds, mooie vocal en nog steeds hard. Dit is de hardstyle die ik aan mensen laat horen als ze het genre niet kennen.

Kom maar op met dat album! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2020 09:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toffe plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2020 10:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan hier op het eerste gehoor weinig mee, misschien moet ie nog een beetje groeien maar ik vind het net als bij andere Phuture Noize platen zo zeurderig klinken. Ik zou echt graag weer eens een plaat a la Hope willen zien, dat klinkt wat mij betreft een stuk energieker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2020 10:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Poeh die 2e climax zeg :surrender: Wat een bak drive zit daar in! Verder gewoon een vette plaat maar ik verwacht wel net iets meer van de rest van de platen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2020 10:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mega vette plaat! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2020 11:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hele vette plaat, het is er wel een die je meerdere keren moet luisteren om hem echt te waarderen! Vooral die tweede climax met opbouw is echt heel erg fijn! Kan niet wachten tot het album en om deze live te horen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2020 14:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vette plaat weer :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2020 14:32 
 
Hardtraxxer

na de eerste lage kwaliteit-previews was ik toch wel beetje sceptisch aangezien het nog best veel klonk als BMS en zijn laatste tracks. Maar na de HQ geluisterd te hebben :drool: :drool: stijl en melodie lijkenb nog wel op BMS, maar qua sounddesign klinkt het wel flink anders en kicks zijn een flinke verbetering ten opzichte van z'n laatste tracks. En natuurlijk weer die geweldige sfeer zoals alleen hij dat kan. Zelfs al lijkt dit nog veel op BMS, als het hele album weer zo goed is kan ik daar niet mee zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2020 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Break en sfeer is top, climaxen zijn teleurstellend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2020 15:37 
 
Hardtraxx Veteran

Fantazoo schreef:
Ik kan hier op het eerste gehoor weinig mee, misschien moet ie nog een beetje groeien maar ik vind het net als bij andere Phuture Noize platen zo zeurderig klinken. Ik zou echt graag weer eens een plaat a la Hope willen zien, dat klinkt wat mij betreft een stuk energieker.


Ik sluit me hierbij aan. Ik kan ook nooit iets met zijn kicks. Het is voor mij persoonlijk allemaal net niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2020 16:00 
 
Hardtraxxer

Fantazoo schreef:
Ik kan hier op het eerste gehoor weinig mee, misschien moet ie nog een beetje groeien maar ik vind het net als bij andere Phuture Noize platen zo zeurderig klinken.


Sluit me volledig hier bij aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2020 16:04 
 
Hardtraxx Addict

Goku schreef:
Fantazoo schreef:
Ik kan hier op het eerste gehoor weinig mee, misschien moet ie nog een beetje groeien maar ik vind het net als bij andere Phuture Noize platen zo zeurderig klinken.


Sluit me volledig hier bij aan

Idem. Had het niet beter kunnen verwoorden. Vind de kicks eerlijk gezegd ook ontzettend leeg klinken en de synth veel te schel, zoals wel vaker bij PN.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2020 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen fan meer van Phuture Noize, maar deze plaat is best heel vet! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2020 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon een degelijke plaat. Niks bijzonders maar zeker wel erg lekker om te luisteren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2020 18:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Break en sfeer is top, climaxen zijn teleurstellend.

Eens. Ik ben wel een beetje klaar met deze stijl wat ik ook al bij Black Mirror Society merkte. Het zit allemaal top in elkaar, maar het wordt mij wat teveel van hetzelfde.
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle