Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 17  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 10:37 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

En hier een interview met het muzikale brein achter dit dikke album: https://www.thisisourhouse.nl/features/ ... f-thunder/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net sms'je gekregen dat album tussen 17:00 en 18:00 binnen komt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wist niet dat deze man pas 22 jaar was joh, wat een genialiteit. Nog genoeg potentie om door te groeien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tussen 13.41 en 14.41 is de bezorger hier. :loving:
Bezorger heeft nog 43 stops voor hij je pakket bezorgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 11:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Inmiddels een paar keer geluisterd en wat een ongekend vet album is dit. :loving: Favorieten zijn The Temple, I Got Noize en Chaos & Order. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 11:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een geniaal album. Stuk voor stuk unieke en kwalitatief sterke tracks. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 12:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zojuist even heel het album geluisterd via spotify, had daarvoor alleen nog maar Fire gehoord. Ben sowieso niet zo'n grote Phuture Noize fan als de meesten hier.

Moet zeggen, zitten wel verfrissende sounds in en over het algemeen prima kwaliteit. Moet het nog wat vaker luisteren, maar zitten 2-3 platen bij die me niet zoveel doen. I Got Noize en Fire zijn voor mij op het eerste gehoor de uitschieters :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Bezorger heeft nog 6 stops voor hij je pakket bezorgt.


Bijna
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 13:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bizar goed dit album :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardcopy binnen! To the fapcave!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 13:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik hoop hem vandaag ook binnen te krijgen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 13:56 
 
Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Citaat:
Bezorger heeft nog 6 stops voor hij je pakket bezorgt.


Bijna

Nog 9 bij mij :drool: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb hem binnen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 14:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nevermind, gevonden. De mijne is nog niet eens op het sorteercentrum :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 15:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mijnes ligt nog in Turnhout (België, vlakbij Hoogstraaten/DWX). Hopelijk nog vandaag naar PostNL
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Ik heb hem binnen :love:


Veel plezier en geniet ervan! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2 uurtjes geleden binnengekomen. Maar nog eens een aantal keer luisteren vandaag :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan hier wel gaan aangeven welke nummers het vetst zijn, maar het is gewoon aan één stuk door genieten. Mooie verhaallijn door het album heen, waardoor het in één keer lekker weg luistert. Platen die ik nog niet gehoord had zijn ook stuk voor stuk geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 16:21 
 
Hardtraxxer

Jezus Christus. Ik heb nog nooit een hardstyle album besteld, vanaf nu wil ik ieder album dat ik vet vind pre orderen voor een leuke verzameling later. Maar man man man, betaal je €25,- voor een zo'n pauper kartonnen hoesje. Ik weet niet hoe dit normaal is maar voor dit geldt had ik een op zijn minst een plastic hoesje verwacht.

Over de cd zelf: :woot: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naar mijn weten zijn de meeste hardstyle albums tegenwoordig met een kartonnen hoes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 16:25 
 
Hardtraxxer

Thommy schreef:
Naar mijn weten zijn de meeste hardstyle albums tegenwoordig met een kartonnen hoes.

Heeft dat dan echt met de kosten te maken? Vind het vrij bizar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 16:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Ik vind de kicks ook een beetje van karton door de afwezigheid van een goede sublaag. Zal wel een kwestie van smaak zijn, maar PN tracks liggen bij mij nooit echt lekker in het gehoor.


Tracks, of kicks? Of beide?

Kicks kan ik me (nog wel een heel klein beetje) in vinden. Alhoewel die op dit album wat mij betreft wel steengoed zijn, was dit in het verleden niet altijd het geval. Maar daar heeft hij zich uitstekend in verbeterd vind ik. Tracks kan ik werkelijk met m'n gezonde verstand niet bij dat dat niet lekker ligt?! De kwaliteit spat er imo vanaf :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

poekiepoes12 schreef:
Jezus Christus. Ik heb nog nooit een hardstyle album besteld, vanaf nu wil ik ieder album dat ik vet vind pre orderen voor een leuke verzameling later. Maar man man man, betaal je €25,- voor een zo'n pauper kartonnen hoesje. Ik weet niet hoe dit normaal is maar voor dit geldt had ik een op zijn minst een plastic hoesje verwacht.

Over de cd zelf: :woot: :drool:


Ik was juist blij met deze soort hoes, heb 1 of 2 keer gehad dat de plastic kapot gedrukt was tijdens de bezorging. Ook vind ik dit een stuk mooier.

Als ik zo naar mijn CD verzameling kijk, zie ik ruim meer dan de helft in een kartonnen hoesje zitten, en die collectie gaat terug tot de 2e Hard Bass en de 1ste Decibel compilatie, dus het is niet iets van de laatste tijd.
Ook bij artiesten albums het geval, eerste albums Showtek, Brennan Heart, Activator en Coone bvb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 17:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hallo wat is een sublaag

OT: paar leuke nummers die ik vast nog wel een paar keer op zet maar geen échte topper gevonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat gemierenneuk om kicks zal ik nooit begrijpen haha. Heb ook weinig verstand van de technische aspecten maar ik vind het alsnog van een mug een olifant maken bij zo'n album waar het niet om de kicks gaat maar om sfeer, melodie en emotie. Maarja ik ben dan ook niet zo'n erge kick fanaat en geef alleen een vermelding als ik een bepaalde kick echt dik vind klinken :P
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 17  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle