Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 17  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen zin om tot morgen te wachten, luister 'm nu wel digitaal, wel jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 14:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kende al veel platen, maar van degenen die ik nog niet kende steekt Chaos & Order er voor mij wel bovenuit zeg :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 14:15 
 
Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Geen zin om tot morgen te wachten, luister 'm nu wel digitaal, wel jammer.

Is het al zeker dat hardcopy morgen wel komt in Nederland dan.. ik ben er bang voor..
Ik heb hem digitaal maar ergens anders weggetrokken, kon niet wachten na al die lovende reacties. En terecht.
:loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 14:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chaos and Order is gewoon filmmuziek; wat een sfeer zit er in die plaat! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 15:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mooi kut dat 'ie vandaag niet aankomt. Net zoveel zin om de hele cd van begin tot eind te gaan luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 15:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ga dit gewoon bewust ff allemaal lekker niet meer luisteren tot Rebirth :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 15:40 
 
Hardtraxxer

Joey schreef:
Heb even naar de tracking link gekeken die in de mail van DWX stond.

Afbeelding

Zal nog wel even duren dus ben ik bang. :(

hier het zelfde. woon in belgie.
betaal je zoveel verzendkosten en heb je hem op de dag zelf niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 15:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

01. I Got Noize (8)
Heel sfeervolle break, sounds zijn ook heel vet gedaan, krijg bijna een beetje een Knife Party idee. Kick is een vrij standaard kick. Melodie is vet.

02. King Of The Jungle (7)
Kick is prima, intro is ook wel prima, niet heel bijzonder imo. Leuk gespeel met de vocalen. Vette plaat, geeft me niet zo'n wow gevoel als anderen hebben.

03. Breathin' (8)
Break is enorm sfeervol. Je hoort wel dat het verwant is aan Shallow Waters. Melodie is heel vet, kicks zijn wel ok. 2e kicks zijn leuker.

04. Walls Crashin' Down (8)
Sound design en sfeer zijn heel vet, die krakende synth ook als hij er in komt. Had zo geloofd dat dit een B-Front plaat zou zijn door die synth en melodie. Die anti daarna vind ik minder.

05. The Temple (9,5)
Voor mij de vetste plaat van het album. Vette melodie, goede kicks en die zang in de break is heel vet, incl hoe die break is opgebouwd.

06. Human Machinery (7,5)
Vind de reverse niet heel veel aan imo. De kick die er na komt is ook vrij standaard waarna imo wel weer een goede kick komt. Had graag de laatste in het hele intro gezien :P. Climax is heel vet, die anti. Had het liefst alleen die laatste kick er in gezien.

07. Fire (8,5)
Vind het een hele rare plaat eerlijk gezegd, hoe hij in elkaar zit. Het past enorm, maar toch niet. Kan er mijn vinger niet echt op leggen. Moest er wel aan wennen maar de melodieën zijn heel vet. Ik vind de kick alleen niet je van het, dat tjoew geluidje vind ik minder.

09. Charged Up (7,5)
Melodie doet me niet zo veel, kicks zijn wel vet, vocalen ook weer vet gedaan. Voor een keer blij dat het een soort van anti is. 2e climax is heel vet.

10. The Grind (8,5)
Vette plaat, lekker stevige kick. Lekker beekplaatje. Vind het intro vetter dan de climax.

11. Chaos & Order (9)
Intro is wel leuk, beetje chaotisch inderdaad. Kick is wel prima. Break is enorm sfeervol, melodie is heel dik.

Over het geheel geen slechte plaat voor mij. King Of The Jungle vind alleen niet bijzonder. De kwaliteit ligt hoog en het is imo ook echt een unieke stijl. De gewone kicks van Phuture Noize doen me nog niet heel veel, de wat meer dreunende kicks wel een stuk meer.

The Temple, Chaos & Order en Fire zijn wel de favorieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een geweldig album is dit zeg! Meerdere keren geluisterd vandaag en klinkt allemaal één voor één heel gaaf. :worship: Platen die er voor mij uitschieten zijn Chaos & Order, I Got Noize & Breathin' :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 16:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

svenn15 schreef:
Joey schreef:
Heb even naar de tracking link gekeken die in de mail van DWX stond.

Zal nog wel even duren dus ben ik bang. :(

hier het zelfde. woon in belgie.
betaal je zoveel verzendkosten en heb je hem op de dag zelf niet

Omdat ze vandaag pas verzonden worden. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb het album nu drie keer in zijn geheel geluisterd. Ongelofelijk wat goed. :worship:

Chaos & Order is mijn favoriet en er zit eigenlijk geen één plaat tussen die ik duidelijk als minst goede kan aanwijzen aangezien ik alle platen gewoon heel tof vindt op hun eigen manier en in relatie tot het verhaal wat PN hiermee probeert te vertellen. Elke keer dat ik de platen luisterde ontdekte ik weer nieuwe subtiele details die, zodra je ze hoort, de belevenis van de track nog wat verbeteren. Wat een kwaliteit en bovenal diversiteit, ongelooflijk. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The temple, human machinery en I got noize wel mijn favorieten. Dit album is wel echt het meest verfrissende wat ik de afgelopen tijd heb mogen horen. Kijk uit naar beide setjes dit weekend! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chaos & Order/I Got Noize/The Temple zijn de drie uitschieters voor mij, de rest is ook steengoed en uniek. Heerlijk album :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enorm sterk album! Elke productie van hoge kwaliteit! Fire, Chaos & Order, Breathin' zijn mijn favorieten :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 19:47 
 
Hardtraxx Veteran

Stuk voor stuk steengoede platen. Genieten.

Chaos And Order :cry: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 19:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Elke keer als ik Chaos & Order beluister
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Absurd niveau dit, echt fenomenaal. Chaos & Order, Breathin' en The Temple de top 3 voor mij denk ik. Human Machinery de minste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel erg sterk album, kwaliteit op en top en daar houd ik (natuurlijk) erg van! Chaos & Order, Human Machinery, Charged Up & The Temple vind ik de beste platen, waarbij Human Machinery ver bovenaan staan, wat een heerlijke plaat! :love:

Vind eigenlijk alleen Fire geen top plaat, is voor mij krap aan een 5.5.

Had hier graag nog de Avarice (Live Edit) op gezien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 20:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een kwaliteit staat er op dit album zeg. Qua becijfering zou er geen enkel nummer onder de 7 uitkomen bij mij. Uitschieters voor mij zijn Chaos & Order, Breathin', Charged Up en The Temple. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 21:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een muzikaal genot. :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 21:51 
 
Hardtraxxer

Kan moeilijk kiezen tussen The Temple en Chaos & Order. Chaos & Order is gewoon een perfecte afsluiter, snoeihard maar toch heel emotioneel, en dan nog dat pianostukje op het eind.... :love: Was er na de eerste keer luisteren even stil van...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 22:24 
 
Hardtraxx Veteran

rikraben schreef:
Was er na de eerste keer luisteren even stil van...


Ditte. Zelfs een traantje mogen pikken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 00:48 
 
Hardtraxx Veteran

Sound design en kwaliteit van machinery maar ook in King of the jungle. :thumbsup: :drool: :worship:

Chaos and order is mijn toty tot nu toe. Die schiet zelfs voor mij nog boven paradox en EVP uit.

Aan het eind van dit jaar zal mijn top 10 echt heel lastig worden. We kunnen wel stellen dat we door artiesten als B-Front, Phuture noize en myst in het eerste kwartaal heel erg verwend zijn.
En dan wordt er ook nog gewoon hardstyle gemaakt door andere top artiesten die ook nog wel eens hele dikke uitschieters hebben.
Thera, Delete, prefix and density, E-force om maar even een aantal te noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 10:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De onbekende platen ook geluisterd, vanavond het album maar in zijn geheel luisteren als ik meer tijd heb.

Maar een slecht nummer staat er niet op, alleen The Grind vind ik zelf minder. Maar Breathin' en Chaos & Order zijn wel echt pareltjes. Wat een kwaliteit en diversiteit. Deze man bewijst dat je met dezelfde sound gewoon 10 unieke platen kunt maken. Gefeliciteerd Marco met het album, en dat je nog op vele grote stages mag draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 10:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat Charged Up tot nu toe mijn favoriet is. Vette hiphop vocals, fucking zieke schelle sounds en een geweldige drive in de plaat na de mid-intro. Doet me weer echt denken aan de oudere Phuture Noize platen (L)

Alleen de mid-intro vind ik niet geweldig.
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 17  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle