Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 17  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan betaal je zo'n vermogen aan verzendkosten, krijg je hem alsnog veel te laat binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik doe alsof de wereld vergaat omdat ik deze heel week had vrijgepland, geen vriendin, geen uitgaan, en ik dacht na de voetbal ligt het album er en dan gebeurt het niet terwijl je nog toezegging via de mail had. Daarom was ik vooral op dat moment kokend van woede. Maarja er is nu eenmaal niks meer aan te doen dus ik wacht wel en ben benieuwd wat het presentje is
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 11:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Dan betaal je zo'n vermogen aan verzendkosten, krijg je hem alsnog veel te laat binnen.

Het wordt dan ook niet met PostNL verzonden, maar met het Belgse BPost.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik blijf gewoon dood voor me uit kijken tot 'ie binnen is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tering wat een parel van een album zeg :love: heb geen tijd om een uitgebreid verslag te doen, maar favo tracks zijn King Of The Jungle, The Temple (TOTY kandidaat :loving: ), Fire en Chaos & Order. Eigenlijk alleen maar goede tracks op dit album, jeetje :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 11:43 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dit album is imo een goed voorbeeld van kwaliteit boven kwantiteit. Elke productie is op zijn eigen manier sterk, met voor mij The Temple, Breathin' en Chaos & Order als uitschieters :loving: . Vooral de afsluiting van het album gaf me toch wel kippenvel, die prachtige 2e climax en dan die outro en vocals die het mooi afmaken. Je merkt dat er idd echt een verhaal in zit.


Zoals eerder gezegd, The Temple, Breathin' en Chaos & Order scoren bij mij wel een 8,5 of hoger. De rest ook allemaal wel een 7-7,5. Alleen The Grind heb ik dan niks mee, laten we dat maar op een 5,5 houden omdat dit album eigenlijk geen onvoldoende verdient :P De kicks zijn er gelukkig ook op vooruit gegaan, dat was eigenlijk vaak m'n enige kritiekpuntje op PN.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
MelvinFR schreef:
Dan betaal je zo'n vermogen aan verzendkosten, krijg je hem alsnog veel te laat binnen.

Het wordt dan ook niet met PostNL verzonden, maar met het Belgse BPost.

Alsnog, verzend hem dan eerder naar (voor hen) buitenlandse bestellers. Deed Theracords bijvoorbeeld ook met The New Era, daar was het wel goed geregeld en hadden mensen in andere landen hem ook gewoon op dezelfde dag binnen als de release.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goddomme wat is Chaos & Order vet zeg! :loving: :loving:
Raakt me echt die plaat. Voor mij wellicht de beste plaat van het album!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 11:50 
 
Hardtraxx Elite

Human Machinery :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 11:52 
 
Artiest

Joey schreef:
JeftaElachouri schreef:
MelvinFR schreef:
Dan betaal je zo'n vermogen aan verzendkosten, krijg je hem alsnog veel te laat binnen.

Het wordt dan ook niet met PostNL verzonden, maar met het Belgse BPost.

Alsnog, verzend hem dan eerder naar (voor hen) buitenlandse bestellers. Deed Theracords bijvoorbeeld ook met The New Era, daar was het wel goed geregeld en hadden mensen in andere landen hem ook gewoon op dezelfde dag binnen als de release.


Dit is ook gebeurd, dit hebben we besproken :) Helaas is de Belgische post net zo betrouwbaar als de hardstyle scene gisteren..

Ik ben echt super blij met dit album en het is echt fantastisch om nu al alle comments te lezen, thanks daarvoor! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PhutureNoize schreef:
Joey schreef:
Alsnog, verzend hem dan eerder naar (voor hen) buitenlandse bestellers. Deed Theracords bijvoorbeeld ook met The New Era, daar was het wel goed geregeld en hadden mensen in andere landen hem ook gewoon op dezelfde dag binnen als de release.


Dit is ook gebeurd, dit hebben we besproken :) Helaas is de Belgische post net zo betrouwbaar als de hardstyle scene gisteren..

Ah oké, ik ben niet bekend met de Belgische post dus ik had verwacht dat dit ook in het schema wel bijgewerkt zou zijn van de pakket tracker als 'ie inderdaad al verzonden was. Wat vervelend zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

What the fuck jongen, de creativiteit spat er vanaf in ideeën en sounds. Supergaaf.

Super platen:
- I Got Noize
- Walls Crashin' Down
- The Temple
- Charged Up

Lekkere platen:
- Breathin'
- Human Machinery
- Fire
- Chaos & Order

Redelijke platen:
- King of the Jungle
- The Grind

Mindere platen:
- Geen 1
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 12:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

PhutureNoize schreef:
Dit is ook gebeurd, dit hebben we besproken :) Helaas is de Belgische post net zo betrouwbaar als de hardstyle scene gisteren..

Ik ben echt super blij met dit album en het is echt fantastisch om nu al alle comments te lezen, thanks daarvoor! :)


Wat bedoel je daar mee? (Oprecht benieuwd, ben wel benieuwd naar hoe jij het ziet vanuit een redelijk buitenstaand perspectief)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Wat bedoel je daar mee? (Oprecht benieuwd, ben wel benieuwd naar hoe jij het ziet vanuit een redelijk buitenstaand perspectief)


Neem het niet zo letterlijk, gewoon een geintje van zijn kant. Als we elk geintje zo serieus moeten namen en hier altijd een uitleg bij moeten geven dan zijn we druk bezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 12:25 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
PhutureNoize schreef:
Dit is ook gebeurd, dit hebben we besproken :) Helaas is de Belgische post net zo betrouwbaar als de hardstyle scene gisteren..

Ik ben echt super blij met dit album en het is echt fantastisch om nu al alle comments te lezen, thanks daarvoor! :)


Wat bedoel je daar mee? (Oprecht benieuwd, ben wel benieuwd naar hoe jij het ziet vanuit een redelijk buitenstaand perspectief)

God laten we het hier ALSJEBLIEFT over de muziek hebben van dit geweldige album. Pleur die onzin maar in een ander topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 12:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Broken Balance schreef:
PhutureNoize schreef:
Dit is ook gebeurd, dit hebben we besproken :) Helaas is de Belgische post net zo betrouwbaar als de hardstyle scene gisteren..

Ik ben echt super blij met dit album en het is echt fantastisch om nu al alle comments te lezen, thanks daarvoor! :)


Wat bedoel je daar mee? (Oprecht benieuwd, ben wel benieuwd naar hoe jij het ziet vanuit een redelijk buitenstaand perspectief)

God laten we het hier ALSJEBLIEFT over de muziek hebben van dit geweldige album. Pleur die onzin maar in een ander topic.


Vooruit, maar alleen omdat je me god noemt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 12:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zojuist besloten voor de tweede keer in mijn 22jarig bestaan een fysiek album aan te schaffen. Phuture Noize, je hebt me overtuigd ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 12:43 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik snap de vaak mindere reacties op The Grind niet, vind dat juist een van de sterkste platen van het album. Die intro is bloedjesgeil!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 12:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een ontzettend vet album, stuk voor stuk geweldige platen, alleen Ozone pakt me nog niet helemaal.
Ik vind het aantal tracks dat op het album staat eigenlijk ook perfect, namelijk 10. Veel albums hebben ineens 20 nieuwe platen ofzo wat in mijn ogen totaal geen meerwaarde heeft. Hier staan gewoon 10 kwalitatief en origineel vette platen op. Kan niet wachten om deze maand deze nummers live meerdere malen te mogen aanschouwen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen pre-order gedaan, maar ga hem alsnog bestellen. Pursuit of Thunder & Beyond Reality moet ik gewoon fysiek in mijn bezit hebben :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 12:57 
 
Hardtraxx Veteran

Verdomme wat kan ik hier van balen. Kut belgen post. En die lui wilden ook nog PostNL overnemen ?
Laat dat zooitje ongeregeld daar maar.
>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 12:59 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hele album nu meermaals geluisterd en moet toch concluderen dat Breathin' mijn favoriet is, wat een plaat :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En ik zit op stage, en vanavond nog werken. Dus daarna kan ik het pas luisteren. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 13:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PhutureNoize schreef:
Joey schreef:
JeftaElachouri schreef:
Het wordt dan ook niet met PostNL verzonden, maar met het Belgse BPost.

Alsnog, verzend hem dan eerder naar (voor hen) buitenlandse bestellers. Deed Theracords bijvoorbeeld ook met The New Era, daar was het wel goed geregeld en hadden mensen in andere landen hem ook gewoon op dezelfde dag binnen als de release.


Dit is ook gebeurd, dit hebben we besproken :) Helaas is de Belgische post net zo betrouwbaar als de hardstyle scene gisteren..

Ik ben echt super blij met dit album en het is echt fantastisch om nu al alle comments te lezen, thanks daarvoor! :)


Slecht dit van DWX hoor. Zeker omdat ze zo'n abject bedrag voor verzending vragen. :thumbdown:

Album gaat nog steeds de hele dag aan via Spotify tho :loving: Ik vind The Grind wat minder maar de andere 9 platen zijn toch echt wel TOTY-kanshebbers voor mij :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Geen pre-order gedaan, maar ga hem alsnog bestellen.

Was het eerst al van plan maar heb het vanwege de verzendkosten niet gedaan. Na hem gisteren te hebben binnen getrokken ga ik hem nu alsnog hardcopy kopen, wat een album :loving:
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 17  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle