Wat natuurlijk ook meespeelt is dat ik inmiddels de rest al 100x gehoord heb en deze 3 'nieuwe' platen niet
Breathin
Human machinery
Chaos & Order
van het weekend op Rebirth
Vraag me dit ook af. Dag later?RTM93 wrote:Wanneer kan ik de CD verwachten eigenlijk vanuit belgen land..
Dit album is echt ongekend goedSTVK wrote:PN staat bij mij momenteel op 1. By far.![]()
![]()
Nou met alle losse releases komen daar nu al 17 pagina's bij. Walls Crashing Down heeft alleen al 5 pagina's.RoyAPO wrote:Ja waarom heeft dit topic nog maar 9 pagina's? The Paradox alleen had er 7 en hier staan zoveel goede tracks op en het heeft er maar 9
Jep. Vanuit de game industrie werden de pre orders vaak ook zo verstuurd dat ze voor de Digital sale op de mat lagen of anders minstens op de dag zelf zodat je ook op dezelfde dag kon beginnen als mensen die alleen een key kochten.Redman wrote:Hardcopies van games kwamen idd meestal een of meerdere dagen eerder. (Zelfs bij games als COD terwijl Activision hoge boetes daarop stelt.) Zou toch wel enigszins teleurgestelde zijn idd als DWX niet ervoor zorgt dat die hardcopy morgen op de mat ligt
Ik heb het nog niet geluisterd. Maar is die breathing met dezelfde vocals als in de track van MYST?RoyAPO wrote:Human Machinery en Chaos & Order ook echt dijk van een platen. Human machinery heerlijk die typische PN sound erin met weer een lading creativiteit. Vind het wel apart dat ik niemand echt specifiek over Breathin hoor. Wat een emotionele waarde zit er in die plaat. Geniale sounds onder de mooie zang van Snowflake, een meesterlijke melo die toch echt wel kwalitatief Shallow Waters en Lost overstijgt. Verliefd op deze plaat.
Geen zin om alle platen stuk voor stuk te beoordelen aangezien alleen The Grind misschien wat slechter is dan de rest. Dit album krijgt gewoon een overall dikke 9 van mij.
Ik zit op stage, maar ik heb geen mail dat er iets verzonden is. Dus ik ga uit van niet.Delt-A wrote:Iemand de fysieke CD al binnen?