Wauw. Hoe kan die gast stuk voor stuk zulke vette tracks neet zetten die allemaal qua sound op elkaar lijken maar toch zo totaal verschillend zijn. Zo veel gevoel
Ik heb oprecht geen idee welke track ik het vetste vind. Toen ik Walls Crashin' Down voor het eerst hoorde ergens in oktober al was ik ervan overtuigd dat dit mijn TOTY zou worden. Die uithalen

. Echter, na vervolgens het horen van opeenvolgend Fire, Charged Up, The Temple en I Got Noize was ik echt van mening dat dit niet beter kon. Maar toch, Breathin', King of the Jungje, Human Machinery en Chaos & Order passen gewoon in dat straatje. Misschien zelfs beter.
Ik zou oprecht voor mijn top 10 van 2017 dit album in kunnen vullen. Voor mij is dit het beste album tot nog toe. Zoveel diversiteit maar toch van hetzelfde. PN staat bij mij momenteel op 1. By far.
En dan niet te vergeten dat hij tussentijds tijdens het maken van dit album nog tracks als The Paradox, Suicidal Superstar, Don't look down, Not Afraid (remix) en The Enigma heeft geproduceerd. Echt petje af.