Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat natuurlijk ook meespeelt is dat ik inmiddels de rest al 100x gehoord heb en deze 3 'nieuwe' platen niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 19:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt een top cd :bomb:

Breathin :love:
Human machinery :woot:
Chaos & Order :worship:

van het weekend op Rebirth :bomb: :clap: :beer: :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 19:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Wanneer kan ik de CD verwachten eigenlijk vanuit belgen land..

Vraag me dit ook af. Dag later?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 19:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat is dit tering goede muziek
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 21:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wauw. Hoe kan die gast stuk voor stuk zulke vette tracks neet zetten die allemaal qua sound op elkaar lijken maar toch zo totaal verschillend zijn. Zo veel gevoel :love: :love:

Ik heb oprecht geen idee welke track ik het vetste vind. Toen ik Walls Crashin' Down voor het eerst hoorde ergens in oktober al was ik ervan overtuigd dat dit mijn TOTY zou worden. Die uithalen :oh: . Echter, na vervolgens het horen van opeenvolgend Fire, Charged Up, The Temple en I Got Noize was ik echt van mening dat dit niet beter kon. Maar toch, Breathin', King of the Jungje, Human Machinery en Chaos & Order passen gewoon in dat straatje. Misschien zelfs beter.

Ik zou oprecht voor mijn top 10 van 2017 dit album in kunnen vullen. Voor mij is dit het beste album tot nog toe. Zoveel diversiteit maar toch van hetzelfde. PN staat bij mij momenteel op 1. By far.

En dan niet te vergeten dat hij tussentijds tijdens het maken van dit album nog tracks als The Paradox, Suicidal Superstar, Don't look down, Not Afraid (remix) en The Enigma heeft geproduceerd. Echt petje af.

:worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 21:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

STVK schreef:
PN staat bij mij momenteel op 1. By far. :worship: :worship: :worship:

Dit album is echt ongekend goed :cry: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En dat allemaal tijdens het afstuderen, over studieontwijken gesproken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja waarom heeft dit topic nog maar 9 pagina's? The Paradox alleen had er 7 en hier staan zoveel goede tracks op en het heeft er maar 9 :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen of woensdag als ik de CD binnen heb maar eens tussen het tentamens blokken door naar dit album luisteren, en een beoordelingkje schrijven. Ben benieuwd :) Heb ze nog maar een enkele keer geluisterd gelukkig en heb Breathin', Human Machinery en Chaos & Order nog niet gehoord, waardoor het album niet snel zal vervelen.
Favoriet tot nu toe is voor mij nog steeds The Temple.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Ja waarom heeft dit topic nog maar 9 pagina's? The Paradox alleen had er 7 en hier staan zoveel goede tracks op en het heeft er maar 9 :lol:

Nou met alle losse releases komen daar nu al 17 pagina's bij. Walls Crashing Down heeft alleen al 5 pagina's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 23:17 
 
Hardtraxx Veteran

Vind het toch wel jammer tegenwoordig dat als je iets Fysiek aanschaft dat je altijd pas later je album ter beschikking hebt. Mijn mening is dat je mensen die fysiek kopen en vooral pre-orderen eigenlijk juist misschien wel een dag eerder de beschikking zouden moeten hebben over het album dan gewoon het kopen via een online portaal. En ik vertik het om dit album illegaal te downloaden om het eerder te kunnen beluisteren terwijl ik hem gekocht heb. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 23:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hardcopies van games kwamen idd meestal een of meerdere dagen eerder. (Zelfs bij games als COD terwijl Activision hoge boetes daarop stelt.) Zou toch wel enigszins teleurgestelde zijn idd als DWX niet ervoor zorgt dat die hardcopy morgen op de mat ligt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 00:18 
 
Hardtraxx Veteran

Redman schreef:
Hardcopies van games kwamen idd meestal een of meerdere dagen eerder. (Zelfs bij games als COD terwijl Activision hoge boetes daarop stelt.) Zou toch wel enigszins teleurgestelde zijn idd als DWX niet ervoor zorgt dat die hardcopy morgen op de mat ligt :P

Jep. Vanuit de game industrie werden de pre orders vaak ook zo verstuurd dat ze voor de Digital sale op de mat lagen of anders minstens op de dag zelf zodat je ook op dezelfde dag kon beginnen als mensen die alleen een key kochten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 01:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op spotify is het album uit, net helemaal geluisterd. Pure kippenvel, op het einde toen het eindigde werd ik wel even stil van. Zoals PN al aangaf dat ie er een verhaal van wou maken, is hem verdomme goed gelukt :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 02:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw, zojuist ook het album beluisterd. Wat zijn Human Machinery en Chaos & Order vet zeg! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 07:11 
 
Hardtraxx Addict

Human Machinery en Chaos & Order :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 09:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Human Machinery en Chaos & Order ook echt dijk van een platen. Human machinery heerlijk die typische PN sound erin met weer een lading creativiteit. Vind het wel apart dat ik niemand echt specifiek over Breathin hoor. Wat een emotionele waarde zit er in die plaat. Geniale sounds onder de mooie zang van Snowflake, een meesterlijke melo die toch echt wel kwalitatief Shallow Waters en Lost overstijgt. Verliefd op deze plaat.

Geen zin om alle platen stuk voor stuk te beoordelen aangezien alleen The Grind misschien wat slechter is dan de rest. Dit album krijgt gewoon een overall dikke 9 van mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 10:06 
 
Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Human Machinery en Chaos & Order ook echt dijk van een platen. Human machinery heerlijk die typische PN sound erin met weer een lading creativiteit. Vind het wel apart dat ik niemand echt specifiek over Breathin hoor. Wat een emotionele waarde zit er in die plaat. Geniale sounds onder de mooie zang van Snowflake, een meesterlijke melo die toch echt wel kwalitatief Shallow Waters en Lost overstijgt. Verliefd op deze plaat.

Geen zin om alle platen stuk voor stuk te beoordelen aangezien alleen The Grind misschien wat slechter is dan de rest. Dit album krijgt gewoon een overall dikke 9 van mij.

Ik heb het nog niet geluisterd. Maar is die breathing met dezelfde vocals als in de track van MYST?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 10:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee joh haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een album. Net geluisterd op school maar wat hou ik van het nummer Breathin' :love: (L) . Staat bij mij echt op nummer 1. Verder luister je het album heerlijk weg terwijl het toch vaak de bekende kicks zijn weet die er een wereld van verschil van te maken door de deuntjes. Echt een top album!

Hoe vaak ik ondertussen Fire ook al wel niet geluisterd hebt.. Denk al wel een stuk of 50 keer maar wat een heerlijk nummer blijft dit ook. Erg veel drive erin en het deuntje spreekt me erg aan. :drool:

Phuture Noize heeft er echt een top album van gemaakt. Positief verrast want had niet verwacht dat die toch zoveel goede nummers nog naar buiten zou brengen aangezien er echt al hele goeie nummers tussen zaten. Genot! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb net geprobeerd om het verhaal achter zijn album te vertalen. Ik vond het wel even leuk om te doen. Heb zijn album proberen te vertalen aan de hand van zijn eigen verhalen over de tracks en aan de hand van het idee dat zijn album het productieproces beschrijft:

I Got Noize: bij deze plaat begint het album en hij wou natuurlijk een eigen sound in zijn album verwerken vandaar de naam I Got Noize.
King Of The Jungle: hij ging met volle moed en alle zelfvertrouwen aan het album beginnen en voelde zich 'The King Of The Jungle'
Breathin: hier kan ik niet echt achter komen eigenlijk. Misschien een triest moment in zijn leven ofzo.
Walls Crashin Down: tijdens het albumproces kon hij alleen maar denken aan wat er fout is aan de tracks maar hij moest ook genieten van de goede dingen aan de tracks (weet ik niet zeker)
The Temple: beschrijft dus de weg naar de top van hem als dj en producer
Human Machinery: hij heeft als een robot het album in elkaar gezet doordat hij er zoveel dagen aan heeft gezeten
Fire: beetje losstaande track. Zie hier niet echt een verband in
Charged Up: hij is klaar voor de dingen die voor hem in de toekomst liggen
The Grind: hij krijgt steeds meer boekingen en dit komt ook terug in zn vocals 'all I wanna do is party and forget about the grind'
Chaos & Order: het is een chaos geweest maar nu is het album af ofzo

Dit vind ik dus ook het toffe aan het album. Lekker gissen naar het verhaal erachter
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 11:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een vet album :drool: Catchy melodieën dikke kicks en vette sounds! Stuk voor stuk sterke platen die lekker blijven hangen :yay: Het enige wat ik nog een beetje mis is een echte doorbeuker als Compressed Thoughts ofzo, maar ik klaag niet, ga dit album nog lang afspelen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand de fysieke CD al binnen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Iemand de fysieke CD al binnen?

Ik zit op stage, maar ik heb geen mail dat er iets verzonden is. Dus ik ga uit van niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb even naar de tracking link gekeken die in de mail van DWX stond.

Afbeelding

Zal nog wel even duren dus ben ik bang. :(
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 18  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle