Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
yannickvk wrote:Toch wel heel erg hyped om deze platen te horen zaterdag. :$
En niet zo'n beetje ook!
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Sidenote, wel jammer dat Suicidal Superstar hier niet op komt.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Nog twee dagen! Heeel erg benieuwd naar Breathin'. Wat klonk deze belachelijk fijn. Op het eerste gehoor leek dit de mooiste track van het album op Qapital :loving:

Daarnaast kan ik met zekerheid zeggen dat ik dit het beste hardstyle album ooit vind
S
Hardtraxxer
156 posts member since 2017
last seen Jan 2026
Hopelijk hebben we hem morgen al in de bus
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Je kan ze hier allemaal luisteren: http://www.junodownload.com/products/ph ... 389051-02/

Maar ik zou zeggen, wacht nog een dagje en luister ze helemaal in HQ, is het 100% waard.
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Ik denk toch dat Chaos & Order de grote winnaar wordt op dit album.

View on YouTube

Als je met dit soort lyrics gaat gooien... :worship:
Last edited by Paultheone on 03 Apr 2017 15:15, edited 2 times in total.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 day ago
PhutureNoize wrote:Ik wilde er bij vermelden dat de tracks geen mix of album edits worden, maar de tracks zijn zoals ze zijn. Alles heb ik geprobeerd perfect op elkaar af te laten stemmen en goed in elkaar over te laten lopen zonder dat het een mix is. Ik vind namelijk het "mix cut/album edit" idee in hardstyle zwaar outdated en vind dat het beter kan. :)
http://www.junodownload.com/products/ph ... 389051-02/ ???
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Aan de tijden op Junodownload te zien zijn het geen fulls zoals eerder wel beweerd werd. :(
Alsnog gewoon radio edits dus.
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Joey wrote:Aan de tijden op Junodownload te zien zijn het geen fulls zoals eerder wel beweerd werd. :(
Is ook nooit beweerd
Ik wilde er bij vermelden dat de tracks geen mix of album edits worden, maar de tracks zijn zoals ze zijn. Alles heb ik geprobeerd perfect op elkaar af te laten stemmen en goed in elkaar over te laten lopen zonder dat het een mix is. Ik vind namelijk het "mix cut/album edit" idee in hardstyle zwaar outdated en vind dat het beter kan.
Op een album heb ik liever geen intro's. Zeker als je een verhaal probeert de vertellen haalt dat een beetje de flow eruit.
Hardtraxxer
120 posts member since 2013
last seen Mar 2023
Kon het toch niet laten en heb de previews op juno geluisterd...

godverdomme zeg, human machinery, breathin en chaos & order zijn ook belachelijk goed. Hard! :yay:

Edit: Tweede climax van King of the Jungle gaat ook weer nergens over :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Godver, Breathin' :drool: :drool: :loving:. Wat een plaat! Dit overtreft Lost en Shallow Waters en is dus ook voorlopig met grote afstand TOTY voor mij.
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Ik ga wel lekker wachten tot morgen :P
Hardtraxx Veteran
Chroman wrote:
Joey wrote:Aan de tijden op Junodownload te zien zijn het geen fulls zoals eerder wel beweerd werd. :(
Is ook nooit beweerd
Ik wilde er bij vermelden dat de tracks geen mix of album edits worden, maar de tracks zijn zoals ze zijn. Alles heb ik geprobeerd perfect op elkaar af te laten stemmen en goed in elkaar over te laten lopen zonder dat het een mix is. Ik vind namelijk het "mix cut/album edit" idee in hardstyle zwaar outdated en vind dat het beter kan.
Op een album heb ik liever geen intro's. Zeker als je een verhaal probeert de vertellen haalt dat een beetje de flow eruit.
Hmm, ik had het idee dat dat bericht impliceerde dat het full tracks waren maar denk dat PN een andere definitie daarvan hanteert dan waar wij aan denken bij fulls. :P
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 4 days ago
Zal hetzelfde zijn als de tracks die al gereleased zijn. Zit een heel korte intro in, en dan begint direct de break voor de opbouw naar de climax. Die nummers duurden ook ongeveer 3:30 minuut.

Ik ga zelf ook wachten tot morgen, om de rest van de nummers te luisteren.
Hardtraxx Veteran
Chaos & Order voor mij trouwens ook echt dé plaat van het album. Wauw. :worship:
Hardtraxxer
531 posts member since 2012
last seen 8 hours ago
Thommy wrote:Zal hetzelfde zijn als de tracks die al gereleased zijn. Zit een heel korte intro in, en dan begint direct de break voor de opbouw naar de climax. Die nummers duurden ook ongeveer 3:30 minuut.

Ik ga zelf ook wachten tot morgen, om de rest van de nummers te luisteren.
The Temple duurt 3:49 (versie met korte intro). Hier staat maar 3:24.
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 4 days ago
Dan zijn het dus uiteindelijk alsnog radio edits, alleen wordt het anders genoemd. Luistert wel beter weg dan.
T
Hardtraxx Addict
1542 posts member since 2016
last seen Oct 2023
Chaos & Order veruit de beste plaat van het album :worship:
Hardtraxx Veteran
8655 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Joey wrote:Chaos & Order voor mij trouwens ook echt dé plaat van het album. Wauw. :worship:
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Gvd Chaos & Order :loving: :loving: :loving: :loving:
Hardtraxxer
886 posts member since 2017
last seen Aug 2019
TSFH wrote:Ik ga wel lekker wachten tot morgen :P
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Wauw :loving: Wat ongekend goed allemaal. Kippenvel tot aan de maan, dan naar Jupiter en via een zwart gat weer terug bij Chaos & Order inb4 wat een overdreven gedoe
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
ThaBomba. wrote:Wauw :loving: Wat ongekend goed allemaal. Kippenvel tot aan de maan, dan naar Jupiter en via een zwart gat weer terug bij Chaos & Order inb4 wat een overdreven gedoe
Vind t ook ietwat overdreven maar kan het enthousiasme wel begrijpen. Plaat heeft wel echt een classics sfeertje met daarnaast goede vocals en een erg goeie melo. Maar om nou te zeggen dat dit de beste plaat van het album is, nee. Wel een van de betere
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Wanneer kan ik de CD verwachten eigenlijk vanuit belgen land..