Uniforce wrote:Jezus wat een klapper weer
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Klinkt weer goed ja. Fijn sfeertje met veel drive. 
Klinkt weer goed ja, alleen nog niet echt de 'wow-factor'. Benieuwd naar de HQ-versie! 
Edit: Die tweede climax is wel heel fijn zeg.
Edit: Die tweede climax is wel heel fijn zeg.
Melodie doet me denken aan de Of Verona bootleg van B-Front. Prima plaatje ook weer
. 2017 wordt een goed jaar voor de hardstyle
.
Vind dit ook een best complex nummer. Eerste wat echt geniaal is gedaan is het uitfaden van de mid-intro en daarnaast zit er in de melodie een the worlds beyond feeling zonder de lange uithalen van die track. Zullen wel beetje zelfde akkoorden zijn ofzo maar ik vind die combinatie in de melo echt heerlijk
. Bestaat namelijk lijkt het wel uit twee delen die soepel in elkaar overlopen. Dit soort details maken hem voor mij de beste producer die de scene momenteel heeft #maximaalfanboyen
Wat klinkt dit weer ontzettend gaaf, damn 
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
PN staat bij mij momenteel op 1. By far 
Wat vet weer
Erg benieuwd naar de 2e climax (in HQ) 
Weer een heerlijke track van ongekend niveau! Dit album. 
Jaa echt weer heel vet. Lekker sfeertje zit er in
Beetje offtopic: bij Dancefair gaf hij een masterclass en op het einde vroeg hij aan het publiek een bepaald gevoel zodat hij daarop een melodie kon maken op de synthesizer die hij mee had genomen. Uit het niets speelt ie even een dikke melodie er op waardoor de hele zaal stil valt, gevolgd door de gebruikelijke 'doet ie effe'. Held
Beetje offtopic: bij Dancefair gaf hij een masterclass en op het einde vroeg hij aan het publiek een bepaald gevoel zodat hij daarop een melodie kon maken op de synthesizer die hij mee had genomen. Uit het niets speelt ie even een dikke melodie er op waardoor de hele zaal stil valt, gevolgd door de gebruikelijke 'doet ie effe'. Held
Ik probeer nooit te overdrijven bij een nieuwe plaat van PN, maar hij blijft mij gewoon verbazen. Wat een held
King Of The Jungle
King Of The Jungle
Dit is echt van ongekend niveau dit 
King of the jungle is wederom weer een dijk van een plaat.
Ik hoop dat die plaat met Snowflake nog net even iets melodieuzer wordt dan bijvoorbeeld The Temple. 
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Charged Up, I Got Noize en The Grind alledrie kippenvel. Zo goed allemaal.
King Of The Jungle overtreft The Temple weer voor mij, ben benieuwd naar de overige tracks.