Ook gepreorderd. Verzendkosten zijn wel erg hoog inderdaad, was bij het album van Audiofreq ook al. Maar dat weet je als je een album uit België moet laten komen.
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Dit zijn gewoon van die albums die je hardcopy wilt hebben, om gewoon je kleinkinderen met een oldskool cd speler nog gewoon echte muziek te laten horen en niet van die herrie waar die koters in die tijd naar zouden luisteren (Industrial raw happy edm ofzo?).
-
ZHardtraxxer
- 256 posts member since 2015
- last seen Feb 2026
Lekkere beukplaat maar ben zelf eigenlijk meer benieuwd naar z'n minder rauwe tracks 
Ik vind charged up echt heel heel HEEL erg lekker pff 
Haha die schele melodie is zo ziek, wat ben ik toch fan van Phuture Noize 
Charged Up is dik idd, maar voor mij zijn The Grind en The Temple nog het vetst.
Rickzel wrote:Haha die schele melodie is zo ziek, wat ben ik toch fan van Phuture Noize
Wederom een plaat die me totaal niet trekt.
Geen fan van de lyrics/vocals, de kicks klinken ook niet lekker.
Geen fan van de lyrics/vocals, de kicks klinken ook niet lekker.
Ik vind Charged Up wel vet, maar kan niet op tegen de meeste andere platen.
Zamble wrote:Ik vind Charged Up wel vet, maar kan niet op tegen de meeste andere platen.
jaron123 wrote:Ik vind charged up echt heel heel HEEL erg lekker pff
Tot nu toe vind ik Fire nog het lekkerste klinken maar eerlijk is eerlijk, Phutere Noize is echt tering goed bezig. Man man man.. Wat een heerlijke tracks! 
The Temple is nog steeds mijn favoriet met daaronder Fire. De rest probeer ik bijna niet te luisteren, wat tot nu toe nog best goed gaat, om me te laten verrassen als het album straks uit komt 
:')Rickzel wrote:Haha die schele melodie is zo ziek, wat ben ik toch fan van Phuture Noize
Charged up trekt mij helemaal niet helaas... Gelukkig de rest van zijn platen wel!
Waar blijven de rest van de previews
. Ik denk niet dat alle 4 de onbekende platen nog voor Qapital te horen zijn
-
ZHardtraxxer
- last seen Feb 2026
Gisteren draaide ie King Of The Jungle, erg vette plaat 
Nu ben ik benieuwd naar een filmpjeZak Met Brood wrote:Gisteren draaide ie King Of The Jungle, erg vette plaat
-
ZHardtraxxer
- last seen Feb 2026
View on FacebookRoyAPO wrote:Nu ben ik benieuwd naar een filmpjeZak Met Brood wrote:Gisteren draaide ie King Of The Jungle, erg vette plaat
Vanaf 10:30
Verdomme wat een geile melodielijn en sfeer weer
. Vind dat ik nu wel kan zeggen dat PN een nieuwe pionier in de scene is. Hopelijk is hij snel op meer mainstages te vinden waar hij naar mijn mening meer thuis hoort dan de raw stages.
-
ZHardtraxxer
- last seen Feb 2026
Wat heb ik ongelofelijk veel respect voor Phuture Noize gekregen zeg, wat een plaat weer. Die 'bounce-stukjes' klinken ook altijd zo fijn 
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen 26 days ago
Jezus wat een klapper weer