Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Wat goed weer, veel vetter dan verwacht. Vond deze en the grind het minste in LQ, maar tevergeefs 
Zo dan! Wat klinkt dit weer een partij lekker zeg. Had niet verwacht dat deze plaat zo vet ging worden 
Wat een platen produceert deze gast de laatste tijd zeg...
Charged up
Charged up
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Vind dit nog steeds LQStevenvanKuijk wrote:Wat goed weer, veel vetter dan verwacht. Vond deze en the grind het minste in LQ, maar tevergeefs
Tsja, wat is de definitie van LQ?Duruz wrote:Vind dit nog steeds LQStevenvanKuijk wrote:Wat goed weer, veel vetter dan verwacht. Vond deze en the grind het minste in LQ, maar tevergeefs
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
0 bass vind ik LQ.StevenvanKuijk wrote:Tsja, wat is de definitie van LQ?Duruz wrote:Vind dit nog steeds LQStevenvanKuijk wrote:Wat goed weer, veel vetter dan verwacht. Vond deze en the grind het minste in LQ, maar tevergeefsDit is in mijn ogen zeker geen LQ iig
Doet me denken aan zn 1e album. Vette plaat.
Klinkt dat tweede deel van de melodie nou vals? 
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
In mijn ogen zeker wel welStevenvanKuijk wrote:Dit is in mijn ogen zeker geen LQ iig
Edit:

Dit dus o.a. en los van dat gebrek aan hoog klinkt het ook nog eens alsof het door een zeef is gehaald
Wow charged up is zeker vet. Denk ook wel de hardste tot nu toe.
Aah scherp, die ga ik er ook even bijbestellen.Redman wrote:Meteen gepre-ordered en voor een tientje ook Phuture Propaganda erbij besteld.Zin in.
Tot nu toe ontzettend vette platen, de sfeer overal is echt geniaal.
Vind alleen Charged Up nog wat minder tot nu toe, wordt nergens echt spannend. Misschien moet ik 'm nog wat vaker luisteren. Vind zelf The Grind wel weer heel vet met die rap tussendoor.
preorderen is gestoord duur, ik doe het niet.
10 euro verzendkosten, zijn ze daar wel helemaal lekker
10 euro ?jeffrey2107 wrote:preorderen is gestoord duur, ik doe het niet.
Serieus? Als dat daadwerkelijk zo is had iemand dat hier denk ik wel eerder aangegeven lijkt me? Maar ik twijfelde, maar bij 10eu verzendkosten is die twijfel weg
Verzendkosten zijn: €7.51StevenvanKuijk wrote:Serieus? Als dat daadwerkelijk zo is had iemand dat hier denk ik wel eerder aangegeven lijkt me? Maar ik twijfelde, maar bij 10eu verzendkosten is die twijfel weg
Totaal wordt het dan: €24.46(incl. btw en verzendkosten)
Ja klopt, ben ook niet van plan om €7,50 aan verzendkosten te gaan betalen.Broken Balance wrote:Als nog veel
Hoe vet dat album ook gaat worden.
Bijna €25,- voor een album met 11 platen (de kwaliteit natuurlijk ter zijde)
Radical kwam met 45+ platen en als ik me niet vergis 5 cd's (?) en daar betaalde je 21,90 voor (incl 2,95 verzendkosten). Maar goed, wil niet azijnzeiken. Dat verdient dit album niet.
Radical kwam met 45+ platen en als ik me niet vergis 5 cd's (?) en daar betaalde je 21,90 voor (incl 2,95 verzendkosten). Maar goed, wil niet azijnzeiken. Dat verdient dit album niet.
Dat is wel echt heel duur. Koop sowieso niet vaak hard copies. Spotify is een uitkomst gelukkig.
Wellicht dat Bol ze na een tijdje heeft.
hm bij mij koste het album 14 euro en na de verzendkosten was het 24[+_+] wrote:Verzendkosten zijn: €7.51StevenvanKuijk wrote:Serieus? Als dat daadwerkelijk zo is had iemand dat hier denk ik wel eerder aangegeven lijkt me? Maar ik twijfelde, maar bij 10eu verzendkosten is die twijfel weg
Totaal wordt het dan: €24.46(incl. btw en verzendkosten)
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 11 days ago
Verzendkosten waren inderdaad vervelend hoog en ook onnodig voor iets wat door me brievenbus komt maar goed, het moet langs een landsgrens en verschillende bedrijven die aan mij geld willen verdienen. Maar ik geef maar een paar keer per jaar echt geld uit aan muziek als een album uit komt en dit was er wel een die absoluut het geld verdiende.