Luister gewoon even naar de stijl van zijn muziek van de laatste tijd, zoveel gevoel, emotie en passie in de nummers die hij maakt. Volgens mij heeft hij het ook gewoon moeilijk (gehad) in deze corona tijd, daarvoor ook al. Hij is eerder niet voor niks even gestopt met optreden. Toen kwam hij met dat nieuwe album en X-Qlusive die al een paar keer uitgesteld is. Wellicht heeft dat allemaal wel invloed op hoe hij er fysiek uit ziet, spanning/stress doet veel met een mens. Neemt niet weg dat hij wel blij en gelukkig oogt tijdens het draaien, positieve energie.
Hopelijk is het allemaal overdreven vanaf onze zijde. Laten we hem maar gewoon in zijn waarde laten en hem beoordelen op de muzikale kwaliteiten. Wat een ongekend goede platen. Kritische noot: Ik had toch gehoopt op een beetje meer van de oude sounds, dit is echt goed hoor, maar die sounds mis ik wel een beetje. Al heeft hij aangegeven dat hij met deze producties mee gegaan is in de vraag naar bepaalde muziek omdat er al tijden geen feesten zijn en er vooral thuis geluisterd wordt.