Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2021 12:24 

Hardtraxx Veteran

Artiest: Sound Rush

Track(s): Headhunterz & Wildstylez - Blame It On The Music (The Great Escape Edit)

Sample/video:

6:20

Bron: ^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2021 13:21 

Hardtraxx Veteran

Headhunterz & Wildstylez - Blame It On The Music (D-Block & S-te-Fan Remix) (The Great Escape Edit)

Denk eerder zoiets ;). Al hebben ze zelf die tracklist zo gepost.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2021 13:01 

Hardtraxxer

In tegenstelling tot de remixes van Poltergeist en Psychedelic vind ik deze edit echt helemaal niets toevoegen helaas..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2021 14:11 

Hardtraxx Veteran

Zo hoort een update :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2021 14:27 

Hardtraxx Veteran

Die melodie is supergaaf maar die hutspot aan kicks is nogal irritant
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2021 18:17 

Hardtraxx Addict

TropicalDanny schreef:
In tegenstelling tot de remixes van Poltergeist en Psychedelic vind ik deze edit echt helemaal niets toevoegen helaas..

Eens. Wat een gedrocht is die mid ook zeg, tering. Melodie is nog wel leuk aangepast 'zoals het hoort' bij een remix, maar daar houdt het ook meteen bij op. Ik zet het origineel weer op (tnx voor de reminder)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2021 15:18 

Hardtraxx Veteran

InfinI schreef:
TropicalDanny schreef:

Eens. Wat een gedrocht is die mid ook zeg, tering. Melodie is nog wel leuk aangepast 'zoals het hoort' bij een remix, maar daar houdt het ook meteen bij op. Ik zet het origineel weer op (tnx voor de reminder)

Wat is er aangepast aan de melodie dan?
Is identiek aan de remix van DBSTF.

Wel leuk intro editje, wel leuk dat ze hier moeite voor doen elke set. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2021 15:22 

Hardtraxx Veteran

jaron123 schreef:
InfinI schreef:
TropicalDanny schreef:

Wat is er aangepast aan de melodie dan?

Wel leuk intro editje, wel leuk dat ze hier moeite voor doen elke set. :thumbsup:

Dit dacht ik dus ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2021 19:22 

Hardtraxxer

Jullie hebben gelijk, het is ook de melodie van de dbstf remix. Had het toffer gevonden als ze er echt een Sound Rush draai aan hadden in plaats van deze laffe kick edit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2021 22:40 

Hardtraxx Addict

jaron123 schreef:

Totaal over het hoofd gezien. Maakt het meteen een domper inderdaad. (neemt niet weg dat het t.o.v. het origineel nog steeds een variant is, maar dat is op dit punt dan niet echt meer relevant :P)
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks