Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 16:52 
 
Hardtraxx Newbie

World of Distortion en We Are The Future duidelijk mijn favorieten :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 16:53 
 

album staat niet eens op hardstyle.com als download, beetje tegenvallend

moet ook zeggen dat ik de cd tegen vind vallen qua doosje ( of eigenlijk gebrek aan), dat gare karton ipcv een gewoon cd doosje voelt wel erg goedkoop aan.

tracks zelf zijn allemaal prima
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 16:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vet album, maar ben denk ik een beetje '''gewend'' aan zn sound, het speciale is er helaas van af bij mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb 't album aandachtig geluisterd. Goed album, hoge kwaliteit en origineel! Toch heb ik liever zijn vorige albums, daar zaten veel meer tracks in met meer drive en pit. Nu is't allemaal wel wat voorzichtig waar ik al bang voor was en dat is minder voor mij weggelegd helaas.

Ook is 't album erg kort! Heel veel tracks hadden die drive wellicht wel gehad met een 2e mid of een 2e climax. Weet niet of de extended tracks dit wel hebben, maar 't had wel wat uitgebreider gemogen van mij :cool:

Climax van Circles And Squares is heel vet! Mid-intro van deze track is dan weer heel erg jammer met die kick

United States of Amnesia is ook heel bruut, ook al klonk deze plaat live alsof de kicks nog wat harder waren. Toch dikke plaat!

World of Distortion is ook heel vet!

De rest doet mij dus een stuk minder, maar het is wel een prima album!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op mijn computer staat het album wel al op Spotify maar op mijn telefoon nog niet. De app is gisteren geupdate, dus daar ligt het ook niet aan. Nog meer mensen last van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 18:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Op mijn computer staat het album wel al op Spotify maar op mijn telefoon nog niet. De app is gisteren geupdate, dus daar ligt het ook niet aan. Nog meer mensen last van?

Jep. Vind het maar vaag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Album nu 3x beluisterd en ik moet zeggen dat het toch allemaal wat tegenvalt. Zeker na het lezen van al de reacties in dit topic. Ik had gedacht het beste album ooit te gaan beluisteren en dan was het dit... De melodieën zijn bijna in iedere plaat schitterend, maar daar blijft het een beetje bij. Die mid-intro's met "de meer specialere kicks" vind ik echt niet fijn. Zou graag eens terug wat meer mid-intro's en outro's met stevige kicks zien in dit soort platen (misschien dat de fulls er anders gaan uitzien, maar ik denk het niet). Ook die gepitchte kickrolls in de climax ben ik best beu.

Als ik één favoriet zou moeten aanduiden is dat Black Mirror Society zelf o.w.v. de epische tweede climax. :worship:

Conclusie: Wel een tof album, maar ik had er eigenlijk meer van verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 19:04 
 
Hardtraxxer

Helicaze schreef:
Album nu 3x beluisterd en ik moet zeggen dat het toch allemaal wat tegenvalt. Zeker na het lezen van al de reacties in dit topic. Ik had gedacht het beste album ooit te gaan beluisteren en dan was het dit... De melodieën zijn bijna in iedere plaat schitterend, maar daar blijft het een beetje bij. Die mid-intro's met "de meer specialere kicks" vind ik echt niet fijn. Zou graag eens terug wat meer mid-intro's en outro's met stevige kicks zien in dit soort platen (misschien dat de fulls er anders gaan uitzien, maar ik denk het niet). Ook die gepitchte kickrolls in de climax ben ik best beu.


Precies dit. Voor mij blijft de beste track met de meeste drive en het meeste gevoel 'Drift Away' :loving: Heerlijke plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 19:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toen ik het hele album voor het eerst luisterde viel het enigszins wat tegen, waarschijnlijk door de torenhoge verwachtingen, maar inmiddels vind ik dit toch wel een heerlijk album hoor. Ben het met velen eens dat Run Away en United States of Amnesia de mindere platen zijn, alhoewel ik de lead in Run Away werkelijk waar magistraal vind. Voor een of andere reden geeft me die een heel ontspannen gevoel en kan me daarom ook haast niet voorstellen dat er geen climax edit van komt. Ook het spelen met de synth in Kill The Future doet me zeer deugd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 19:41 
 
Hardtraxx Addict

Black Mirror Society - 8,5 Blijft echt een heerlijke plaat dit. Melodie is echt goud en de sfeer in de plaat is ook echt geniaal gedaan. Tweede climax :loving:
World of Distortion - 9,5 Beste plaat van het album. Wat zit deze strak in elkaar zeg. Die sfeer in de break, met daarna de simpele maar erg pakkende melodie. Synth is ook heel fijn. En dan hoe die andere melodie erin komt, kan er echt geen genoeg van krijgen. Wat een meesterwerk :worship:
Run Away - 7 Vocals zijn echt gaaf. Vind die mid ook dik. Alleen zoals vaker hier gezegd heel jammer van de anti, alhoewel ik het wel weer vet vind hoe die erin komt. Melodie is weer heerlijk. Dus hoop nog op een climax edit zoals bij Human Machinery. Alsnog prima plaatje.
Drift Away - 9,5 Samen met WoD beste plaat van het album. Deze melodie is echt zo goed. Ook echt een bak drive de hele plaat door. Sinds Qlimax echt al tig keer op gehad.
Circles and Squares - 8,5 Ook een hele sterke plaat dit. Sounds zijn echt gaaf. Net zoals bij de anti van Run Away vind ik dit ook weer zo vet gedaan hoe die mid-intro erin komt. Vind alleen de kick beetje soft. Melodie is ook weer zo goed hier. Wat een uithalen :loving:
Make The World Go - 8 Lekkere plaat. Vind de vocals hier iets minder, maar alles daarom heen is weer dik gedaan.
Lost In The Moment - 8,5 Mid-Intro :oh: Vind dit beetje de duistere Drift Away. Enorm veel drive, goede vocals en lekkere melodie.
United States of Amnesia - 8 Sounds :drool: Titel past goed bij de plaat inderdaad. Lekkere duistere plaat dit en nice dat die kicks nog gepitcht op het eind.
Kill The Future - 9 Plaat met de beste sounds en zit erg strak in elkaar. Synth is echt heerlijk, zo scherp. Melodie is ook weer echt geniaal met die uithalen.
We Are The Future - 8,5 Chaos & Order 2.0 zoals vaker gezegd, maar neemt niet weg hoe gaaf deze weer is. Echt een dikke plaat om het album mee af te sluiten. Die outro ook :cry:

Conclusie - 8,5 Wat een album weer, wauw. Zit allemaal echt heel strak in elkaar. Het verhaal van het album, wat in elke track weer zit verwerkt is ook goed gedaan. Veelzijdige sounds en in elke plaat zitten echt zo'n geniale melodieën, hoe dit dat telkens weer flikt, absurd. Het was lastig om Pursuit of Thunder te overtreffen, maar dat heeft hij in mijn ogen gedaan. Vind de tracks nu al geniaal na 4 keer luisteren en dan heb ik de helft nog niet eens live gehoord. Dit bewijst maar weer dat deze man echt bij de top hoort. Respect :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 22:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Joey schreef:
Bastiaan schreef:
Enige minpuntje is zoals de rest al zei de anti in run away, al weet ik bijna zeker dat deze anti er met een reden in zit om een soort beeld te creeëren van 'weg rennen'.


Heb bij Run Away juist het tegenovergestelde beeld. Dat de anti er juist in zit omdat je daar niet van weg kunt rennen, zou dan best de negatieve grip van het internet kunnen zijn, of die oceaan die over je heen valt of zo zoals hij in dat Hard News interview beschrijft. Dat stuk over fake leven/echte leven ook, waarbij het fake leven een groter deel is van de albumcover en dus een groter deel van "yourself". En dat die melodie (het vrolijke/mooie) dan de poging tot wegrennen is en het dan niet lukt. If that makes sense.
Climax edit lijkt me wel heel vet. Zou dan prima "Ran Away" kunnen heten, met als vocal "We ran away from ourselves". Past ook prima in het verhaal als een vervolg, dat het na het album wél kan en de melodie dus ook doorgetrokken kan worden.

Jezus wat zweverig trouwens. :lol:
Vind het wel heel tof dat je tracks zo kunt interpreteren.


Dit is precies hetzelfde wat ik dacht bij dit nummer. Lijk ook een van de weinige te zijn die dit nummer vet vindt. Nummer doet het ook heel goed live. Al zou in de toekomst een climax edit zeker niet verkeerd zijn.


Dat nummer zit er 100% in met een bepaald doel, aangezien hij aangaf dat er aardig wat tracks/melodieën in de prullenbak zijn beland. Ook kan het imo niet missen dat er idd een climax edit komt of in ieder geval een tweede versie á la Human Machinery (aftershock remix).

Zelf kan ik me de intro en mid van World of Distortion met de climax van Circles & Squares ook al inbeelden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Circles & Squares en World of Distortion zijn echt twee meesterwerken! :loving: Vond z'n vorige album niet zo heel tof als de meesten hier, maar deze is wel echt heel sterk. Geen enkele plaat die me niet pakt eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 08:24 
 
Hardtraxxer

https://www.1001tracklists.com/stories/ ... index.html

Leuk interview (heb niet gekeken of deze hier al geplaatst is).
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 08:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben ik de enige die de intro van Circles & Squares juist vet vind?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 08:53 
 
Hardtraxxer

TSFH schreef:
Ben ik de enige die de intro van Circles & Squares juist vet vind?


Nope, kan dat altijd wel waarderen. Vind het wel fijn om ook wat meer variatie te houden in het album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 08:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Ben ik de enige die de intro van Circles & Squares juist vet vind?


Nee hoor, vind die juist super vet :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 09:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
TSFH schreef:
Ben ik de enige die de intro van Circles & Squares juist vet vind?


Nee hoor, vind die juist super vet en kicksels komen heerlijk door:$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 13:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongetwijfeld een erg dik album, stuk voor stuk vette platen! Black Mirror Society blijft voor mij alsnog mijn favoriet, ongekend hoe vet deze plaat is :worship: :loving: Toch heeft dit album voor mij Pursuit of Thunder niet overtroffen tho
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eigenlijk 2 tracks die er voor mij ver bovenuit steken:
Drift Away & World of Distortion

Verder vond ik het vorige album een stuk vetter, maar wel pluspunten dat PN echt een soort verhaal probeert te vertellen met zijn opbouw in het album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 13:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb dit album nu zo'n 5/6 keer geluisterd en hij lijkt met elke luisterbeurt beter te worden :love: M'n favoriet op dit moment is circles & squares. BMS, drift away, kill the future, we are the future, lost in the moment en make the world go zijn ook allemaal top platen!
Dit album kan imo tussen het rijtje project one, music made addict en statement of intent als een van de beste albums ooit. Q-dance, geef deze man aub het qlimax of defqon anthem :drool:

Ps. Wellicht kan onze medehardtraxxer MYTZE een edit van run away maken net als bij Crypsis - Back again en D-sturb & Warface - open your eyes :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat ik er, na heel veel keren het album luisteren, eindelijk uit ben. World of Distortion is waarschijnlijk mijn favoriete plaat van het album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Allemaal goeie platen, maar ik mis de ene plaat die hetzelfde gevoel geeft als bij Chaos & Order. Circles & Squares en Black Mirror Society komen er dan nog het dichtst bij in de buurt. Verder wel heel benieuwd hoe de rest allemaal live klinkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 17:23 
 
Hardtraxxer

Qlimax 2018, anthem maker: Phuture Noize!! (hoop ik!!!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LV1 schreef:


Ps. Wellicht kan onze medehardtraxxer MYTZE een edit van run away maken net als bij Crypsis - Back again en D-sturb & Warface - open your eyes :whistle:


Kwam dit al tegen ergens



Kan zo'n vette plaat worden als dat goed wordt uitgewerkt. Die melodie is goud. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een heel album vol geniale melodieën en wij vallen weer over die ene anticlimax op dit album :lol:
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle