Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 18:14 

Hardtraxx Veteran

LV1 schreef:
Ps. Wellicht kan onze medehardtraxxer MYTZE een edit van run away maken net als bij Crypsis - Back again en D-sturb & Warface - open your eyes :whistle:

Heb er al naar gekeken, vond m toen niet zo goed klinken. Maar zal t nog een keer proberen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 18:35 

Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Een heel album vol geniale melodieën en wij vallen weer over die ene anticlimax op dit album :lol:

Hahah inderdaad, verwend kutvolk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 20:16 

Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Een heel album vol geniale melodieën en wij vallen weer over die ene anticlimax op dit album :lol:

Kwestie van smaak toch? Ik vind zelf dat er een paar goede melodieen staan op het album (Circles & Squares, Kill the Future en We are the future als uitschieters) maar die melodie van Run away vind ik persoonlijk het vetst. Des te meer is het jammer dat juist die plaat een anti climax moet zijn.

Maar moet wel zeggen dat Run away het live heul errug goed doet. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 20:52 

Hardtraxx Veteran

Cijfertjes:

Black Mirror Society: 10
World Of Distortion: 9
Run Away: 5
Drift Away: 9
Circles & Squares: 9
Make The World Go: 9
Lost In The Moment: 9
United States Of Amnesia: 5
Kill The Future: 7,5
We Are The Future: 9

Erg goed album geworden! Nu een paar keer helemaal beluisterd en Black Mirror Society is toch mijn favoriet geworden. Aanvankelijk was ik niet lyrisch over die track - vond hem wel heel goed maar niet super geweldig ofzo - , maar hij is steeds meer en meer gaan groeien bij me. Kan geen minpuntje noemen aan die track, alles klopt daar aan :loving:. World Of Distortion, Drift Away, Circles & Squares, Lost In The Moment, en We Are The Future stuk voor stuk ijzersterke platen. Met name die melodieën, man wat zijn die goed :worship: :loving:. Kill The Future ook een sterkte plaat, maar die pakt me om de een of andere reden wat minder dan eerder genoemde tracks. Run Away zal ik door die anti waarschijnlijk niet meer opzetten. Jammer want de rest (vocals, melodie) klinkt heerlijk. United States Of Amnesia... tja met deze 'hardere' kant van PN heb ik niets, dus met deze plaat kan ik dan ook weinig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2018 08:52 

Hardtraxx Veteran

Tof album waarin Phuture Noize goed laat horen erg gegroeid te zijn, enorm goede sounds en qua sfeer mooi uitgedacht en uitgewerkt. Fijn dat er met regelmaat; met name in de breaks; lekker veel percussie en ratelende hi hats te horen, iets wat ik vaak mis in hardstyle. Ook super vette distorted sounds zijn in bijna iedere plaat wel te horen. Mijn favorieten zijn anders dan de anderen hier. Ik vind zelf Run Away, Circles and Squares, Lost in the Moment en Kill the Future het meest er bovenuit springen, misschien iets experimenteler?

Erg benieuwd op Defqon! Zal een feest voor het oor worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2018 10:58 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Ook super vette distorted sounds zijn in bijna iedere plaat wel te horen.

Bedoel je hiermee de 'krakende' geluiden (vooral) aan het begin/eind van de meeste nummers? Vind dat ook heel vet, klinkt alsof het niet mooi afgewerkt is maar dat is juist de bedoeling.

Moet wel zeggen dat een aantal nummers die ik eerst niet echt heel goed vond, echt bij me beginnen te groeien. Dit had ik met Chaos & Order in eerste instantie ook, wat ik uiteindelijk een bizar goede plaat vond. Hopen dat dit gevoel nog een beetje doorzet de komende tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2018 21:48 

Hardtraxx Elite

Pooooh die kick in Lost in the moment :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2018 23:30 

Bierkoning

STVK schreef:
Pooooh die kick in Lost in the moment :drool:

Ja niet normaal, had het ook pas door toen ik hem op goed hard geluid afspeelde. Kan niet wachten om die op dat geluid in de Blue te horen over een goeie week :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2018 23:42 

Hardtraxx Veteran

Hier nog een artikel om even lekker bij te zweven :P

https://edmidentity.com/2018/06/14/phut ... r-society/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 09:15 

Hardtraxx Veteran

Grootste gedeelte van het album geluisterd, maar het pakt me niet. Kicks vind ik niks aan, missen vaak kracht of overtuiging, en mis eigenlijk altijd wel iets in een plaat. Ik mis het 'volle' gevoel. Veel tracks klinken nogal leeg.

Nee, Phuture Noize is (helaas) nog steeds niks voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 10:07 

Hardtraxx Veteran

Eindelijk thuis de CD kunnen luisteren op mijn studio setje. En ik sta hier de koffers nog net niet met tranen uit te pakken. Wat een gave muziek.

Circles and Squares steekt er voor mij persoonlijk het aller verst bovenuit. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 12:53 

Hardtraxx Veteran

Ik kan echt geen genoeg krijgen van dit album. Werd vanochtend zelfs wakker met de vocalen van Circles and Squares in m'n hoofd. Bizar wel. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 13:02 

Hardtraxx Elite

Joey schreef:
Ik kan echt geen genoeg krijgen van dit album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 13:27 

Hardtraxxer

Album net nog helemaal op gehad in de auto. Ondanks dat er nummers tussen zitten die me wat minder doen (Run Away, United States of Amnesia) luister ik hem steeds weer van begin tot eind. Steengoed album :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 13:30 

Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
Ik kan echt geen genoeg krijgen van dit album. Werd vanochtend zelfs wakker met de vocalen van Circles and Squares in m'n hoofd. Bizar wel. :lol:

Haha herkenbaar, in de auto naar het werk denk ik telkens: ja nu ff andere muziek luisteren blijf maar met dat album bezig. Een aantal nummertjes verder zit er weer een melodie/vocalen van een track van het album in m'n hoofd en zet ik 'm weer op :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 15:58 

Hardtraxx Elite

Ik heb heel erg moeten wennen aan de stijl van Phuture Noize en bij zijn volgende album deden de meeste tracks mij in eerste instantie nog niet zoveel.
Hoe anders is dat met dit album zeg, echt een groot aantal fantastische platen staan hier op zeg!!! :loving:
Favorieten zijn Black Mirror Society, Drift Away, Circles & Squares, World of Distortion en We Are The Future!

HELD. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 17:19 

Hardtraxx Veteran

We mogen wat mij betreft nu wel ophouden met mij alleen de fanboy te noemen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 17:34 

Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
We mogen wat mij betreft nu wel ophouden met mij alleen de fanboy te noemen :lol:

Haha fanboy
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 20:59 

Hardtraxx Elite

Fanboy
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2018 00:08 

Hardtraxx Veteran

Na een aantal keren luisteren vind ik Kill the Future echt zo fijn met die scherpe synth,
die echt qua scherpte net tegen het randje aangaat, krijg daar pas echt kippenvel van!
Beetje Bitch achtige plaat van Freqz, daar deed deze plaat me ook aan denken.
:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2018 16:30 

Hardtraxx Elite

FANROOOOOYYYYYYY
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2018 14:44 

Hardtraxx Veteran

Fluxion schreef:
FANROOOOOYYYYYYY

Pfffffff
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2018 20:58 

Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Fluxion schreef:
FANROOOOOYYYYYYY

Pffffffferdy
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2018 23:15 

Hardtraxx Veteran

Fusionmania schreef:
Na een aantal keren luisteren vind ik Kill the Future echt zo fijn met die scherpe synth,
die echt qua scherpte net tegen het randje aangaat, krijg daar pas echt kippenvel van!
Beetje Bitch achtige plaat van Freqz, daar deed deze plaat me ook aan denken.
:loving:

Juist! Dit heb ik dus ook. Is op dit moment 1 van mijn favoriete nummers aan het worden. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 18:02 

Hardtraxx Veteran

Jezus wat is dit album gegroeid voor mij zeg!

Deze week echt al vaak opgehad en ik ben van Mwah naar Wow gegaan

US of A en Run Away doen mij het minst, Rondjes en Vierkantjes kan ik geen genoeg van krijgen (evenals World of Distortion)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle