Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op dit moment World of Distortion favoriet.. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 17:55 
 
Hardtraxx Elite

Pedaalemre schreef:
PN is een kunstenaar, een soort hipster maar dan in de Hardstyle wereld. Net even wat anders dan de anderen maar zo creatief :worship:

Dus als je een kunstenaar bent ben je een hipster? Überhaupt het woord hipster. Wat de fuck man doe ff normaal man. Dom gelul.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Pedaalemre schreef:
PN is een kunstenaar, een soort hipster maar dan in de Hardstyle wereld. Net even wat anders dan de anderen maar zo creatief :worship:

Dus als je een kunstenaar bent ben je een hipster? Überhaupt het woord hipster. Wat de fuck man doe ff normaal man. Dom gelul.


Waarom moet je altijd tegen alles en iedereen in gaan. Zo gek is het niet wat ie zegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 18:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het woord Hipster klopt niet echt hoor, gezien die echt zich aan enorm alternatieve/oude shit vasthouden om maar zo hard mogelijk anders te zijn dan anderen waardoor ze zich zelf beter voelen. Zij zetten zich ook actief af tegen alles wat mainstream is.

Vind ik nog al overdreven voor iemand die gewoon een andere stijl heeft dan de rest. Zo anders is dit ook weer niet, je kan aan de sounds onderscheiden dat het Phuture Noize is en hij heeft heel goed zijn eigen stijl weten neer te zetten, maar het is nog steeds niet zo anders qua structuur e.d. dan een plaat van B-Front, Ran-D, Ecstatic, Noisecontrollers oid. Dan zou je Inferium, Myst, Vazard, Da Tweekaz en anderen ook zo moeten noemen omdat ze een eigen/nieuwere stijl hebben die niemand anders heeft.

Dit is zeker goed, en imo ook wel een van de beste hs albums. Maar het is niet een of andere god van hardstyle. Als je alternatief wilt dan zijn Spoontech, Thera, Geck-O, TCC e.d. dat toch wel een stuk meer.

Word van binnen ook altijd een beetje misselijk als fanboys artiesten hoger gaan ophemelen dan dat ze zijn. Of dat nou Phuture Noize of Rebelion is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 18:25 
 
Hardtraxxer

Wtf spotify.... Doe dit lekker bij een ander album
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 18:58 
 
Hardtraxx Veteran

Millard Fillmore schreef:
Pedaalemre schreef:
PN is een kunstenaar, een soort hipster maar dan in de Hardstyle wereld. Net even wat anders dan de anderen maar zo creatief :worship:

Dus als je een kunstenaar bent ben je een hipster? Überhaupt het woord hipster. Wat de fuck man doe ff normaal man. Dom gelul.


Hoe letterlijk je 1 woord uit mijn post opvat komt extreem autistisch over. Beetje tussen de lijntjes door lezen zou niet zo moeilijk moeten zijn. Weet niet hoe ik het anders moest verwoorden dan 'hipster'. Ik bedoel alternatief, apart, etc. En @ BB imo is het niet alleen zo omdat z'n platen net wat anders zijn. Z'n artworks zijn minimalistisch, de manier waarop die social media gebruikt, alles met bepaalde kleuren/effecten. De diepgang achter dit album. Het heeft allemaal wat 'vaags', in mijn ogen op een hele vette manier. De beste muzikanten zijn altijd die met een 'apart randje', en hiervoor kon ik even geen ander woord vinden dan hipster.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 19:11 
 
Hardtraxx Elite

Pedaalemre schreef:
Millard Fillmore schreef:
Pedaalemre schreef:
PN is een kunstenaar, een soort hipster maar dan in de Hardstyle wereld. Net even wat anders dan de anderen maar zo creatief :worship:

Dus als je een kunstenaar bent ben je een hipster? Überhaupt het woord hipster. Wat de fuck man doe ff normaal man. Dom gelul.


Hoe letterlijk je 1 woord uit mijn post opvat komt extreem autistisch over. Beetje tussen de lijntjes door lezen zou niet zo moeilijk moeten zijn. Weet niet hoe ik het anders moest verwoorden dan 'hipster'. Ik bedoel alternatief, apart, etc. En @ BB imo is het niet alleen zo omdat z'n platen net wat anders zijn. Z'n artworks zijn minimalistisch, de manier waarop die social media gebruikt, alles met bepaalde kleuren/effecten. De diepgang achter dit album. Het heeft allemaal wat 'vaags', in mijn ogen op een hele vette manier. De beste muzikanten zijn altijd die met een 'apart randje', en hiervoor kon ik even geen ander woord vinden dan hipster.


(L) (L) Ik reageerde misschien wat heftig, excuses hiervoor. Hoe je het hierboven uitlegt klinkt al een stuk beter natuurlijk. Het punt is dat met de term hipster je hem juist in een soort hokje gaat plaatsen terwijl dat helemaal niet nodig is en afbreuk doet aan hoe hij zich neerzet in mijn ogen. (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 19:20 
 
Hardtraxxer

Kan iemand me een voorbeeld laten horen met een nr met een climax om te vergelijken met run away.
Snap het verband niet helemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 19:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

WOW Drift away, precies hoe ik het wil hebben, wat een bak met drive zeg!! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

svenn15 schreef:
Kan iemand me een voorbeeld laten horen met een nr met een climax om te vergelijken met run away.
Snap het verband niet helemaal.


Melodie uit de breaks (opbouw zeg maar) komt niet terug tijdens de kicks. Als ik het zo beetje duidelijk uitleg. Alle andere tracks van het album hoor je de melodie wel terug komen met de kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 19:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Millard Fillmore schreef:
Pedaalemre schreef:
PN is een kunstenaar, een soort hipster maar dan in de Hardstyle wereld. Net even wat anders dan de anderen maar zo creatief :worship:

Dus als je een kunstenaar bent ben je een hipster? Überhaupt het woord hipster. Wat de fuck man doe ff normaal man. Dom gelul.


Hoe letterlijk je 1 woord uit mijn post opvat komt extreem autistisch over. Beetje tussen de lijntjes door lezen zou niet zo moeilijk moeten zijn. Weet niet hoe ik het anders moest verwoorden dan 'hipster'. Ik bedoel alternatief, apart, etc. En @ BB imo is het niet alleen zo omdat z'n platen net wat anders zijn. Z'n artworks zijn minimalistisch, de manier waarop die social media gebruikt, alles met bepaalde kleuren/effecten. De diepgang achter dit album. Het heeft allemaal wat 'vaags', in mijn ogen op een hele vette manier. De beste muzikanten zijn altijd die met een 'apart randje', en hiervoor kon ik even geen ander woord vinden dan hipster.


Dat maakt hem iemand die graag net wat meer moeite in het verhaal zijn platen wilt steken. Ik zie het bij dit album in ieder geval veel duidelijker dan bij zijn vorige.

Maar dat deed Vazard met zijn album ook. Dus daarom zeg ik ook, het is maar wat je er zelf achter zoekt. Paar Industrial Hardcore artiesten deden het ook, zoals Void Settler geloof ik en bij Embrionyc kon je het enigzins ook zien. Maar wie het ook doet, verdient sowieso dikke pluspunten. Daarom vind ik het altijd wat bot om maar een persoon enorme credit te geven terwijl veel anderen er zeker niet onder doen.

Daarom zei ik ook, ik vind fanboys die iets helemaal de lucht in prijzen, iets veel meer maken dan het is en naar al het andere een blind oog hebben sowieso bleh. Of dat nou omtrent Rebelion, Vazard, Phuture Noize, Noisecontrollers of whatever is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Overall wel allemaal leuke tracks, best wat tracks hebben wel iets wat ik wat minder vind (mid van Circles en Squares :x fucking zonde, maar dat vind ik gewoon echt niet vet, vooral door de kicks :P) Mid in Lost in the Moment is 't ook net niet voor mij.

Maar allemaal hele vette originele tracks, en kan niet wachten weer een setje van hem mee te maken.

Zitten voor mij helaas geen uitschieters tussen zoals I Got Noize/The Temple/Chaos & Order op Pursuit of Thunder. Maar als geheel vind ik het wel een prima album geworden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 19:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Op dit moment World of Distortion favoriet.. :loving:


Fenomenaal... wat een gevoel zit er in deze plaat :$ :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 21:20 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
(L) (L) Ik reageerde misschien wat heftig, excuses hiervoor. Hoe je het hierboven uitlegt klinkt al een stuk beter natuurlijk. Het punt is dat met de term hipster je hem juist in een soort hokje gaat plaatsen terwijl dat helemaal niet nodig is en afbreuk doet aan hoe hij zich neerzet in mijn ogen. (L) (L)


Zand erover (L)

Dat onnodig in een hokje plaatsen blijft echter moeilijk te vermijden, want zonder benaming voor iets is het moeilijk om datgene duidelijk te verwoorden. >.<

'Apart' vind ik namelijk lichtelijk negatief klinken. 'Apart op een goede manier' had gekund. Mjah. 'Alternative' dan? :lol: maar dat is natuurlijk ook een hokje. Mysterieus dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 21:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Circles And Squares en Kill The Future zijn toch wel mijn favorieten van het album. Volgens mij ben ik ook een van de weinige die Kill The Future een vette plaat vind. Wat een heerlijke maar aparte sfeer zit er in deze plaat :drool: Verder zijn Make The World Go en Lost In the Moment ook wel het benoemen waard. Wat een heerlijke melodieën maakt deze man toch :worship: Maar zoals meerdere al zeggen mist er soms wel wat in sommige tracks met name in de mid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 21:22 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Volgens mij ben ik ook een van de weinige die Kill The Future een vette plaat vind.


Ik ook hoor! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 21:39 
 
Hardtraxxer

makrooy schreef:
svenn15 schreef:
Kan iemand me een voorbeeld laten horen met een nr met een climax om te vergelijken met run away.
Snap het verband niet helemaal.


Melodie uit de breaks (opbouw zeg maar) komt niet terug tijdens de kicks. Als ik het zo beetje duidelijk uitleg. Alle andere tracks van het album hoor je de melodie wel terug komen met de kicks.

Bedankt !
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 21:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Citaat:
Volgens mij ben ik ook een van de weinige die Kill The Future een vette plaat vind.


Ik ook hoor! :bomb:


Kijk aan! Dan kunnen wij elkaar de hand schudden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 22:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kill The Future is voor mij de plaat van het album. Die melancholische uithalen in combinatie met die vocal. Die 'huilende' synth doet me denken aan een aarde die zegt: Waar de f... zijn jullie mee bezig op deze aardkloot? Hele sfeervolle plaat! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 08:43 
 
Hardtraxxer

Je kunt de nummers apart opzoeken op Spotify. Album zal dan ook wel snel beschikbaar zijn! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 09:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had precies hetzelfde idee over die anti idd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 09:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Alleen BMS & Drift Away blijven hangen, bewijst maar weer hoe weinig ik met PN heb :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 09:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bastiaan schreef:
Seeker Of Fire schreef:
Alleen BMS & Drift Away blijven hangen, bewijst maar weer hoe weinig ik met PN heb :$


Jij bent dan ook een ekte blote borst rauwdouwer 1.1 a.k.a. Rebelion is god tog? xxxxxx

Haha geintje

Ik heb een Uprising tattoo maat! Heeft me door een donkere periode in m’n leve geholpe!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 09:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jezus wat een cumfest hier.
Ik vind het album sterk, dat zeker. Alleen echt niet sterker dan pursuit of thunder. Gevoelsmatig stond er op PoT veel meer variatie. Ook heb ik het idee dat op dat oude album meer positieve uitschieters stonden. Platen als Fire en Temple bijv. Op dit album heb ik alleen bij circles and squares het gevoel dat dit zo'n plaat zou kunnen zijn.

Zeker een heel sterk album, maar er staat ook echt veel op wat me (te) weinig doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind dit album wel een stuk leuker als PoT. De melodieën in dit album spreken mij meer aan dan in PoT en ik vind de kicks hierin sterker verwerkt. World of Distortion, Drift Away, Black Miror Society, Circles And Squares, We Are The Future, Make The World Go.. :drool:
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle