Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 08:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Apart Jaa dat het er nog niet op staat. Normaal gesproken altijd om 12 uur snachts stipt

Inderdaad. Kwam van werk gisteravond en dacht dan kan ik het album nog even relaxed in bed luisteren. Maar dat zat er niet in :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 09:14 
 
Hardtraxxer

Zo, ik ga nu even +-45 minuten genieten op het bankie.

EDIT: te vroeg gejuicht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 09:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

poekiepoes12 schreef:
Zo, ik ga nu even +-45 minuten genieten op het bankie.

@mrloesink
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 09:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Het komt moeilijker op me over omdat PN zn meeste platen meer noten bevatten dan een gemiddelde B-Front plaat. Ik krijg ook veel het ‘piano gevoel’ bij platen van PN. Beetje vaag xd


Phuture Noize maakt ook eerst al zijn melodieën op de piano, voordat hij het omzet naar een hardstyleplaat ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 09:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaa klopt dat wist ik. Maar is hij dan echt de enige in de scene die dit doet? Dat dat misschien zijn tracks zo speciaal maakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 09:53 
 
Hardtraxxer

RoyAPO schreef:
Jaa klopt dat wist ik. Maar is hij dan echt de enige in de scene die dit doet? Dat dat misschien zijn tracks zo speciaal maakt?

Doen wel meer producers. Of muzikanten moet ik dan eigenlijk zeggen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 09:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DerBeuker schreef:
Spotify :slow:

Serieus, om 8 uur sochtends al hardstyle luisteren? Haha is mij echt te vroeg. Maar vanmiddag moet dit er wel op staan. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 10:00 
 
Hardtraxxer

Heel lekker album. Zelf kan ik run away en united states of amnesia wel waarderen. Niet dat ik ze thuis elke dag ga opzetten maar op een feest of een gek moment in huis zijn het prima plaatjes. Geen een track is naar mijn mening minder dan een 7 waard. Productie technisch is het allemaal rete strak.

Persoonlijke top drie:

1. lost in the moment
2. circles and squares
3. we are the future

Misschien dat dit nog veranderd als de hype mode wat weg is bij mij. Deze week zal zijn album elke dag opstaan als hij daadwerkelijk op Spotify komt straks. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad weer kwaliteit, maar nog niet alles pakte me meteen. Maar ga deze nog wel vaak opzetten waarschijnlijk.

Circles and Squares en We Are The Future springen er op dit moment bovenuit, maar mijn favoriet blijft Drift Away.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tracks staan nog steeds niet op spotify xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 12:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Ik heb net de labelmanager gecontact en die zei dat ie gebeld heeft en dat deze zeker vandaag online komt. Geen idee hoelaat tho..


PN in de fangroep
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 13:19 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Zo op het eerst gehoor ben ik nog niet zo overtuigd als dat ik bij Pursuit of Thunder wel gelijk was, maar ga hem van de week nog eens op m'n gemak een paar keer helemaal aanzetten. Drift Away en Circles and Squares springen er vooralsnog boven uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na het afgelopen vrijdag live te hebben gehoord, en het 2x te hebben geluisterd (1x via mijn oortjes en 1x via speakers) even een beoordeling geven.

Black Mirror Society: 8,5 Blijft een sterke plaat.
World of Distortion: 10. Gewoon perfectie dit :cry:
Run Away: 6,5. Anti pakt me niet echt.
Drift Away: 8,5. Deze is bij mij steeds meer gaan groeien.
Circles and Squares: 10. Geef bijna nooit tienen maar dit is er weer eentje hoor. Die melodie geeft me echt kippenvel van mijn kleine teen tot op mijn bos krullen bovenop mijn dikke kop.
Make The World Go: 7,5. Prima plaatje maar niet zo bijzonder t.o.v. de rest.
Lost In This Moment: 9. Kicks in de mid-intro gingen er lekker aan toe vrijdag. Verder ook heerlijk energiek.
United States of Amnesia: 8. Heerlijk energiek
Kill The Future: 7. Heerlijke 2e climax, de rest wel prima maar niet meer dan dat.
We Are The Future: 9,5. Beetje Chaos & Order 2.0 inderdaad, maar wel weer enorm sterk, Hardcore stuk ook heel goed verwerkt in dit nummer.

Gemiddeld: 8,45
Dit album gaat nog even een stuk over Pursuit of Thunder heen. Wat een geweldig album :worship: Favorieten zijn sowieso World of Distortion en Circles and Squares, die zijn gewoon nagenoeg perfect. Run Away vind ik het minste en komt vooral door de anti die me niet pakt, de rest eromheen vind ik namelijk wel heel dik. Maar voor de rest wel allemaal nummers die ik vaker op ga zetten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 13:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nu ook een paar keer geluisterd, naast enkele nummers live gehoord te hebben bij de album release party. Vindt het overall een beter album dan PoT. Echt bizar, uitschieters zijn voor mij Circles and Squares, Lost in the Moment en We are the Future. Naast Drift away & black mirror society, maar die heb ik al helemaal plat gedraaid. Hij heeft het weer voor elkaar gekregen, wat een baas :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 13:47 
 
Hardtraxxer

Technische problemen met Spotify aldus PN zelf. Eind van de middag moet die erop staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

poekiepoes12 schreef:
Technische problemen met Spotify aldus PN zelf. Eind van de middag moet die erop staan.


HYPEE
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wilde hem voor het werk nog even luisteren, maar dat gaat hem dus niet meer worden vrees ik. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Staat op Deezer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als het om half 5 er maar op staat. Dan stap ik in de auto naar huis. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Als het om kwart voor 5 er maar op staat. Dan stap ik in de auto naar huis. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 16:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind eigenlijk alleen Circles And Squares heel vet, zou de rest niet zo snel opzetten :$ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 16:26 
 
Hardtraxxer

Ik vind het eigenlijk ook allemaal niet echt. Lost in the moment en circles and squares klinken lekker, maar niet dat ik echt zeg wow. De rest pakt me gewoon niet, vind het al snel veel te schel klinken. Maar dat is ook wel weer een beetje zijn stijl, hoge tonen met veel uithalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 16:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Morgen dan maar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 17:05 
 
Hardtraxx Newbie

Staat op Deezer, je kan gratis inloggen met een Facebook of Google account.

https://www.deezer.com/album/65315632?u ... medium=web

Edit: De kracht van dit album is echt het overkoepelende thema/geheel imo, heel knap gedaan. Favoriet blijft voor nu toch Drift Away.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeroensp schreef:
Staat op Deezer, je kan gratis inloggen met een Facebook of Google account.

https://www.deezer.com/album/65315632?u ... medium=web


Thanks! :thumbup:
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle