Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2018 18:50 
 
Hardtraxx Veteran

CD binnen, tijd voor een torenhoog genietmomentje :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2018 19:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongekend dit.

Na Persuit of Thunder stond ik al versteld van de hoeveelheid kwaliteit die hij weet te produceren. En dan tussen het album door gewoon even hitjes als de Vic Mensa bootleg, Suicidal Superstar en The Enigma produceren. En om het af te toppen een geheel Aftershock mini-album.

Eerlijk dacht ik vervolgens dat dit niet te overtreffen was, maar tevergeefs. Wat een pareltjes staan hier weer tussen zeg. Alle tracks zou ik beoordelen met een 9+ met Circles & Squares als absolute uitschieter. En tussen dit album door gewoon weer even een Fatality remix, The Solution en het Qapital anthem uitpoepen.

Voor mij inmiddels de beste producer ooit :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2018 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom zegt iedereen persuit, heb ik iets gemist?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2018 20:31 
 
Hardtraxx Veteran

Net helemaal geluisterd. M'n favorieten zijn BMS, World Of Distortion, Circles and Squares, Lost In The Moment, United States Of Amnesia en We Are The Future (hoe die hardcore climax ook zo natuurlijk erin verwerkt is :loving:)

Run Away had imo een climax moeten hebben, die melodie is te goud.

Maar wat een fucking legendarisch album is dit!!! :surrender: :worship: hou ook zo erg van dat 'vage' stijltje van hem, net wat out of the box, heeft wat alternatiefs. PN is een kunstenaar, een soort hipster maar dan in de Hardstyle wereld. Net even wat anders dan de anderen maar zo creatief :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2018 21:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
PN is een kunstenaar, een soort hipster maar dan in de Hardstyle wereld. Net even wat anders dan de anderen maar zo creatief :worship:


Had het niet beter kunnen verwoorden, echt een legende binnen de hardstyle :worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2018 21:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
PN is een kunstenaar, een soort hipster maar dan in de Hardstyle wereld. Net even wat anders dan de anderen maar zo creatief :worship:


Had het niet beter kunnen verwoorden, echt een legende binnen de hardstyle :worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2018 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Soundcloud linkjes doen het niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2018 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Soundcloud linkjes doen het niet meer.

Bij mij werken ze nog? Komt misschien doordat ik de afspeellijst geliked heb

Net ook nog een discussie gehad op Facebook waarbij sommige mensen de creativiteit misten bij PN. Het zal wel :P

Edit: oh nee bij mij zijn ze nu ook weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2018 21:16 
 
Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Nuracore schreef:
Soundcloud linkjes doen het niet meer.

Bij mij werken ze nog? Komt misschien doordat ik de afspeellijst geliked heb

Net ook nog een discussie gehad op Facebook waarbij sommige mensen de creativiteit misten bij PN. Het zal wel :P


RSU? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2018 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu in DTH maar wel met mensen die daar ofc ook in zitten

Phuture Noize is op het moment gewoon de pionier (niet te letterlijk nemen) binnen de hardstyle scene imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2018 21:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Nu in DTH maar wel met mensen die daar ofc ook in zitten

Phuture Noize is op het moment gewoon de pionier (niet te letterlijk nemen) binnen de hardstyle scene imo


Dat zijn zeker de personen die Rebelion wel creatief vinden en PN niet :lol: Niet te serieus nemen dat soort personen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2018 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen maar even goed voor zitten als ik deze reacties zo lees. Hoge verwachtingen nu :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2018 22:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Net ook nog een discussie gehad op Facebook waarbij sommige mensen de creativiteit misten bij PN. Het zal wel :P


:huh:

Ik hoor echt zoveel nieuwe elementen en sounds in dit album terug. Voor mij zitten er zoveel toffe dingen, die voor mij persoonlijk het beste hardstyle album maken tot nu toe. Ik kan er niet omheen hoe groot fan ik geworden ben sinds Phuture Propaganda.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2018 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

World Of Distortion :love: Moet hem nog even een uitgebreidere luisterbeurt geven maar ik begin Phuture Noize wel steeds meer te waarderen, ook al vind ik zijn kicks nog steeds 3x niks. Ga nog wel even een uitgebreider reviewtje schrijven als ik hem goed beluisterd heb. Moet wel zeggen dat ik een aantal comments hier erg overdreven vind :x Maar goed ieder zijn mening natuurlijk! Ben wel benieuwd waarom velen vinden dat B-Front telkens hetzelfde trucje uithaalt en daardoor iets minder boeiend wordt terwijl PN dat ook doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2018 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
World Of Distortion :love: Moet hem nog even een uitgebreidere luisterbeurt geven maar ik begin Phuture Noize wel steeds meer te waarderen, ook al vind ik zijn kicks nog steeds 3x niks. Ga nog wel even een uitgebreider reviewtje schrijven als ik hem goed beluisterd heb. Moet wel zeggen dat ik een aantal comments hier erg overdreven vind :x Maar goed ieder zijn mening natuurlijk! Ben wel benieuwd waarom velen vinden dat B-Front telkens hetzelfde trucje uithaalt en daardoor iets minder boeiend wordt terwijl PN dat ook doet.


Dat heb ik met PN dus niet. In dit album is een heel ander vibe dan in PoT voor mijn gevoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2018 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

phuture noize heeft dit stijltje pas 2 jaar en B-Front ondertussen al zo’n 4 jaar. Dat is wel een flink verschil. Een artiest mag heus wel voor een bepaalde tijd dezelfde sound hebben van mij en B-Front heeft ook genoeg gevarieerd in deze sound in de afgelopen jaren. Ik denk alleen dat het nu wel zo’n beetje klaar is met de variatie binnen die sound als ik z’n laatste werken hoor. Phuture Noize heeft momenteel nog genoeg unieke elementen in z’n platen waardoor ik vind dat ie erg creatief bezig is, zoals de invloeden uit andere genres. Daarnaast getuigt het verhalende aspect van zijn albums ook wel van creativiteit. Dat doet niemand in deze scene vgm

Wel grappig dat je World Of Distortion dan vet vindt, terwijl die imo een van de minst creatieve is als je hem vergelijkt met voorgaande platen. Kill The Future, Make The World Go, BMS en Circles & Squares vind ik denk ik het meest creatief van het album. Anderen ook wel ofc maar net wat minder dan die vier
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2018 23:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Iedere DJ heeft zo toch zijn eigen sound. Vind het ook raar dat nummers niet meer op elkaar mogen lijken, zolang het publiek het kan waarderen is het toch juist een succes? PN is pas echt in de spotlight komen te staan na zijn suprise act tijdens Qlimax, en in die tussentijd heeft hij naar mijn mening echt geweldige nummers uitgebracht. En in 7 maanden een album maken, nadat je vlak daarvoor ook al PoT hebt geproduceerd, vind het maar knap. Ook de hele verhaallijn achter het album spreekt mij erg aan, overal is goed over nagedacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2018 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zeg ook niet dat ik het storend vind :) Ik vraag me alleen af waarom jullie het bij B-Front wel storend vinden worden en bij PN niet. En Roy, goed punt wat je geeft dat PN zo'n 2 jaar dit stijltje hanteert en B-Front al langere tijd. Maar PN heeft in die tijd wel 2 albums uitgebracht die, in mijn ogen, qua sounddesign gewoon ontzettend veel op elkaar lijken. Ik ben het ook wel met je eens dat de 'verhaallijn' achter het album ook erg sterk is.
Maar als je even B-Front's Beyond Reality pakt, dat album is toch ook ontzettend divers? EVP, Silent Scream, Freedom, Techno en Pandemonium zijn allemaal compleet verschillende tracks bijvoorbeeld. Ik ben wel benieuwd wat jullie daar dan minder onderscheidend aan vinden dan aan bijvoorbeeld dit album (waar ook wel een aantal diverse tracks in zitten, daar niet van).
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2018 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind bfront zn album niet minder divers dan PN zijn album idd. Denk dat alleen de laatste paar tracks van hem die indruk achterlaten misschien? Heb er zelf niet zoveel last van eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 00:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beyond Reality is idd ook heel divers. Ik heb het ook meer over z’n recente platen van dit jaar wat ik minder creatief vind. Ik verwacht iets meer creativiteit. Eigenlijk dus de creativiteit die een plaat als Silent Scream en EVP heeft. Dat niveau bereikt hij bij lange na niet met z’n recente tracks imo. Verder hoor ik bij PN wel vaak veel variatie in z’n melodieën, Ze zijn wat moeilijker dan die van B-Front heb ik t idee. Maarja het maakt ook niet heel veel uit in deze vergelijking want het zijn beide top producers natuurlijk in hun eigen stijl :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 00:49 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Moeilijker? Ze zijn juist simpeler imo, maar wel op een positieve manier. Ze zijn zo heerlijk te volgen, terwijl die van B-Front vaak juist wat complexer zijn en wat minder 'effectief'.

Anyway, heb dit album nog niet geluisterd dus ga er morgen eens goed voor zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 01:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het komt moeilijker op me over omdat PN zn meeste platen meer noten bevatten dan een gemiddelde B-Front plaat. Ik krijg ook veel het ‘piano gevoel’ bij platen van PN. Beetje vaag xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 07:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Spotify :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 08:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Apart Jaa dat het er nog niet op staat. Normaal gesproken altijd om 12 uur snachts stipt
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 08:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DerBeuker schreef:
Spotify :slow:
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle