Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2018 23:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb ze allemaal hier op de PC staan kan even kijken om ze allemaal op soundcloud te gooien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2018 00:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Heb ze allemaal hier op de PC staan kan even kijken om ze allemaal op soundcloud te gooien?

lijkt me niet handig ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2018 00:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Goldenstyle schreef:
Heb ze allemaal hier op de PC staan kan even kijken om ze allemaal op soundcloud te gooien?

lijkt me niet handig ;)


Nee lijkt mij ook maar bad idea :x :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2018 00:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt me ook echt totaal niet handig. Zo niet handig dat ik graag de link zou krijgen om te luisteren hoe niet handig het allemaal is
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2018 01:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit album.. wauw! :cry: Na Persuit of Thunder was ik al helemaal over wat betreft PN, die platen nadien zoals Strike you down, There's a lot going on remix en de qapital anthem, stuk voor stuk al pareltjes. Hij blijft masterpiece na masterpiece afleveren. Normaal ben ik niet zo van een artiest helemaal de hemel in prijzen maar dit is echt een uitzondering. Zo creatief, zoveel emotie in de muziek..

Ik hoop/gok dat er nog wel een climax edit van Run Away komt, die melodie kan niet ongebruikt blijven. Al is het nu alsnog een ijzersterke plaat. Ik heb het interview gelezen over het thema wat hij voor dit album gebruikt heeft en tijdens het luisteren merk je ook echt dat hij een soort verhaal verteld in de muziek. Schitterend. Naar mijn mening geen slechte track op dit album.

Kippenvel:surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2018 09:23 
 
Hardtraxx Addict

Goldenstyle schreef:
Heb ze allemaal hier op de PC staan kan even kijken om ze allemaal op soundcloud te gooien?


Gewoon lekker online gooien. Ik vind het zoiezo al vreemd dat het album 8 juni uit is en nog geen een iemand de tracks heeft upgeload naar yt/sc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2018 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheUnnamed schreef:
Goldenstyle schreef:
Heb ze allemaal hier op de PC staan kan even kijken om ze allemaal op soundcloud te gooien?


Gewoon lekker online gooien. Ik vind het zoiezo al vreemd dat het album 8 juni uit is en nog geen een iemand de tracks heeft upgeload naar yt/sc.


Wel als je weet waar je moet zoeken :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2018 11:50 
 
Hardtraxxer

TheUnnamed schreef:
Goldenstyle schreef:
Heb ze allemaal hier op de PC staan kan even kijken om ze allemaal op soundcloud te gooien?


Gewoon lekker online gooien. Ik vind het zoiezo al vreemd dat het album 8 juni uit is en nog geen een iemand de tracks heeft upgeload naar yt/sc.

Of iedereen die het album heeft gekocht heeft gewoon respect voor de artiest en zijn werk..
De digital release is niets voor niets 3 dagen later, zodat mensen die de moeite nemen om het album te kopen (en daarmee Phuture Noize veel meer supporten dan het streamen van het album) het gewoon wat eerder kunnen luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2018 11:58 
 
Hardtraxx Addict

Byron schreef:
TheUnnamed schreef:
Goldenstyle schreef:
Heb ze allemaal hier op de PC staan kan even kijken om ze allemaal op soundcloud te gooien?


Gewoon lekker online gooien. Ik vind het zoiezo al vreemd dat het album 8 juni uit is en nog geen een iemand de tracks heeft upgeload naar yt/sc.

Of iedereen die het album heeft gekocht heeft gewoon respect voor de artiest en zijn werk..
De digital release is niets voor niets 3 dagen later, zodat mensen die de moeite nemen om het album te kopen (en daarmee Phuture Noize veel meer supporten dan het streamen van het album) het gewoon wat eerder kunnen luisteren.


Wel heel toevallig hoor dat precies iedereen bij het album van Phuture Noize zoveel respect heeft maar bij alle andere artiesten/albums niet.

makrooy schreef:
TheUnnamed schreef:
Goldenstyle schreef:
Heb ze allemaal hier op de PC staan kan even kijken om ze allemaal op soundcloud te gooien?


Gewoon lekker online gooien. Ik vind het zoiezo al vreemd dat het album 8 juni uit is en nog geen een iemand de tracks heeft upgeload naar yt/sc.


Wel als je weet waar je moet zoeken :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:


Waar dan? Ik ken 3 van zulke sites en daar staat ook niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2018 12:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik gok dat iedereen gewoon de moeite neemt om 3 dagen te wachten. Het is niet dat er tussen de hardcopy en de digitaal release 2 maanden tijd zit. Maandag komt het vanzelf, dan kan je best 3 dagen even je fatsoen houden en niets uploaden. Misschien speelt er ook nog een stukje respect voor PN en zijn muziek mee, maarja, boeiend. Ik heb het album gewoon besteld want ik wilde het asap hebben!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2018 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou nu de moeite niet meer doen haha. Album komt toch over 11 uurtjes online.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2018 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Byron schreef:
TheUnnamed schreef:
Goldenstyle schreef:
Heb ze allemaal hier op de PC staan kan even kijken om ze allemaal op soundcloud te gooien?


Gewoon lekker online gooien. Ik vind het zoiezo al vreemd dat het album 8 juni uit is en nog geen een iemand de tracks heeft upgeload naar yt/sc.

Of iedereen die het album heeft gekocht heeft gewoon respect voor de artiest en zijn werk..
De digital release is niets voor niets 3 dagen later, zodat mensen die de moeite nemen om het album te kopen (en daarmee Phuture Noize veel meer supporten dan het streamen van het album) het gewoon wat eerder kunnen luisteren.


Ik heb respect voor de artiest en ik support hem door zijn feest te bezoeken.
Maar anno 2018 een CD uitbrengen is een beetje ouderwets. Alleen mijn auto (die al weer bijna 8 jaar oud is) heeft nog een CD speler, verder heb ik dat nergens in huis dus hoe graag ik ook een CD zou kopen, ik kan er weinig mee. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2018 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je mist het idee een beetje xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2018 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Byron wekt de suggestie dat we er niet voor willen betalen en ik probeer uit te leggen dat dat niet het geval is.
Alleen een CD kan ik niets mee, een digitale kopie betaal ik met alle liefde voor. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2018 13:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
WAT. EEN. ALBUM. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2018 13:44 
 
Hardtraxxer

Hij staat al sinds donderdag op usenet, maar daar betaal je ook best wel wat voor. Dat is gelijk ook de enige plek waar je hem nu digitaal kan halen. Ik wacht nog wel ff een paar uurtjes. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2018 13:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hardstylistic schreef:
Ik gok dat iedereen gewoon de moeite neemt om 3 dagen te wachten. Het is niet dat er tussen de hardcopy en de digitaal release 2 maanden tijd zit. Maandag komt het vanzelf, dan kan je best 3 dagen even je fatsoen houden en niets uploaden. Misschien speelt er ook nog een stukje respect voor PN en zijn muziek mee, maarja, boeiend. Ik heb het album gewoon besteld want ik wilde het asap hebben!


Dit had ik een beetje, hij had gezegd op de fangroup dat hij wilde dat mensen met het fysieke album eerder het album konden luisteren, en dan vind ik dat je dat moet respecteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2018 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

























Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2018 14:42 
 
Hardtraxxer

Circles and Squares :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2018 14:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zoals verwacht: wat een album. Geniaal! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2018 14:54 
 
Hardtraxxer

ULTIMO schreef:
Byron wekt de suggestie dat we er niet voor willen betalen en ik probeer uit te leggen dat dat niet het geval is.
Alleen een CD kan ik niets mee, een digitale kopie betaal ik met alle liefde voor. :)

Laat ik het zo zeggen, de meeste mensen die willen het streamen via spotify. En dat is leuk, maar daarmee support je een artiest echt VEEL minder mee dan het kopen van een album.

ipv een CD had die ook best op een USB gereleased mogen worden inderdaad, want ik heb letterlijk mijn oude laptop moeten pakken om de tracks eraf te halen en op mijn PC te zetten. Maar de CD past wel goed bij de collectie.

Verder is het gewoon duidelijk dat die maandag digitaal beschikbaar is via Itunes & spotify, zo erg is 3 dagen wachten dan niet toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2018 15:56 
 
Hardtraxx Elite

Denk dat ik United States of Amnesia wel het beste nummer vindt wat erop staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2018 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een kort verslagje van mijn kant, eigenlijk alleen Black Mirror Society en Drift Away zijn bekend, aangezien die in de Qlimax set zaten. De andere nummers niet tot nauwelijks gehoord dus ik laat me verrassen, de reacties hier voorspellen al veel goeds.

Black Mirror Society: Deze is al vanaf Qlimax in redelijk hoge kwaliteit te luisteren en heeft ook al op een aantal festival cd's gestaan. Een heel fijne melodie, vooral hoe die in de 2e climax anders wordt. Sowieso een groot pluspunt van Phuture Noize om de melodie in de 2e climax anders vorm te geven.

World Of Distortion: Een heerlijk energieke melodie. Heel knap hoe je een melodie kunt maken die thuis interessant is om naar te luisteren en die live zorgt voor flink wat energie. Ook de kicks in dit nummer vind ik heel fijn, af en toe nog een wat minder puntje van Phuture Noize.

Run Away: Heel zonde dat er niks met die melodie gedaan wordt in een climax. Anti komt er ook redelijk abrupt in waardoor het net lijkt alsof het een heel ander nummer is. Ook de kicks niet mijn ding. Nee deze ga ik snel vergeten.

Drift Away: Van de 2 Qlimax nummers was deze mijn favoriet. Die zweverige sfeer in de breaks doet het goed bij me. Alhoewel BMS in de afgelopen maanden meer is gaan groeien bij me prefereer ik nog steeds de sfeer van deze. Heerlijk nummer die hoog gaat eindigen in mijn TOTY.

Circles And Squares: Het wordt misschien wel een beetje een repeterend verhaal maar wat kan die man toch een heerlijke sfeer in zijn melodieën creëren. Dit is nu precies de hardstyle die ik vet vind. Melodieus, ietsje steviger en zonder experimentele kicks.

Make The World Go: Sfeer die in de break wordt neergezet is ook weer fantastisch. Ook dit nummer klopt weer van begin tot eind. Ik durf inmiddels wel te zeggen dat dit album beter is dan Pursuit of Thunder. En er moeten nog wat nummers komen die ik niet ken.

Lost In The Moment: Daar komt dan toch een 'experimentele' kick. Vind de kick die erna komt toch een stuk fijner alhoewel er betere op dit album staan. De sfeer en de melodie hoef ik eigenlijk niet meer over te beginnen. Dat is weer dik voor mekaar.

United States Of Amnesia: Dit is ook een van de weinige nummers die me niet veel doet. Vind de kicks niet veel aan, en ook de melodie zorgt bij mij niet voor de Euforie die de vorige nummers wel hadden. Maar goed, is eigenlijk altijd wel dat er een aantal nummers op een album staan die me minder doen.

Kill The Future: Ook dit nummer zorgt bij mij niet voor dat wow-gevoel. Ik ben over het algemeen niet zo een fan van een zeurende synth. Een beetje een gemiddeld nummer dat voor mij nergens in uitblinkt.

We Are The Future: Melodie heeft inderdaad wat weg van die in Chaos & Order. Maar dat was misschien wel mijn favoriete nummer van Pursuit of Thunder dus heel erg is dat niet. Ook een heel mooi einde aan het album waarin het verhaal van het album toch weer goed komt. Het versnelde stuk klinkt ook nog heel behoorlijk, vaak is dat iets wat moeilijk in een hardstyle nummer is toe te passen/wordt toegepast, maar Phuture Noize krijgt het wel voor elkaar. Piano outro die je al van ver aan ziet komen natuurlijk maar daardoor niet minder fijn. Dit wordt weer een traantje wegpinken op Defqon.

Conclusie: Beter dan Pursuit of Thunder, had me dat een jaar geleden gezegd en ik zou je niet geloofd hebben. Ook wel een beetje een dubbel gevoel toen bekend werd dat Phuture Noize met een nieuw album bezig was zo snel na zijn vorige. Maar dat is nergens voor nodig geweest gelukkig. Uiteindelijk 2 nummers die totaal niet in mijn straatje passen, Run Away en United States Of Amnesia. Kill The Future die me wat minder ligt, maar voor de rest zijn het heel goede nummers die ook een duidelijk verhaal vertellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2018 16:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Volgens mij ben ik net klaargekomen bij We Are The Future
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2018 16:45 
 

ook maar ff geluisterd :worship: :worship:

ik hoor net dat ik 15 euro armer ben
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle