Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 19:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik kreeg gisteren ook keurig een mailtje dat het vandaag bezorgd zou worden, helemaal blij! Maar die verdomde postNL verneukt de boel weer. Godverdomme zeg, nu krijg ik hem morgen pas. Zo boos. :mad: :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2018 09:11 
 
Hardtraxx Elite

iRon schreef:
Poeh, wat een prachtige tracks! Ongekend hoeveel deze man heeft neergezet in een relatief kort tijdsbestek.

Hij is toch echt al een tijdje bezig hoor, zoiets bouw je niet in een paar maandjes op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2018 09:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is het album al ergens te beluisteren zonder de cd aangeschaft te hebben? Na die goeie verhalen ben ik toch wel erg benieuwd! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2018 09:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
iRon schreef:
Poeh, wat een prachtige tracks! Ongekend hoeveel deze man heeft neergezet in een relatief kort tijdsbestek.

Hij is toch echt al een tijdje bezig hoor, zoiets bouw je niet in een paar maandjes op.

Denk dat iRon meer bedoelt vanaf het moment dat hij zijn sound iets heeft veranderd, vanaf Pursuit of Thunder eigenlijk, alhoewel hij van tevoren ook al wat toegankelijkere tracks had gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2018 10:23 
 
Hardtraxx Veteran

NickDB schreef:
Is het album al ergens te beluisteren zonder de cd aangeschaft te hebben? Na die goeie verhalen ben ik toch wel erg benieuwd! :$


Vanaf maandag, oa Spotify
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2018 11:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Maters gooi even een paar ripjes dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2018 12:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alles langs horen komen op het feest. Heb geen slechte plaat gehoord.

Album is voor mij al veel beter dan Pursuit Of Thunder.

Jordy schreef:
Millard Fillmore schreef:
iRon schreef:
Poeh, wat een prachtige tracks! Ongekend hoeveel deze man heeft neergezet in een relatief kort tijdsbestek.

Hij is toch echt al een tijdje bezig hoor, zoiets bouw je niet in een paar maandjes op.

Denk dat iRon meer bedoelt vanaf het moment dat hij zijn sound iets heeft veranderd, vanaf Pursuit of Thunder eigenlijk, alhoewel hij van tevoren ook al wat toegankelijkere tracks had gemaakt.


Mwoa deze stijl heeft hij eigenlijk vlak na zijn eerste album al aangenomen met Runnin', Hope e.d. En anders na zijn tweede wel met Worlds Beyond e.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2018 12:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Na een keer of zeven luisteren (mijn oren hebben sinds dat schijfje op de mat is gevallen eigenlijk niks anders gehoord) echt heeeelemaal verliefd geworden op Money make the World go :loving: :loving: :loving: Alleen United states of Amnesia pakt me nog niet echt, en het eerder benoemde gebrek aan climax in Run Away dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2018 14:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

World Of Distortion..... wtf wat een plaat :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2018 15:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een ongelooflijk mooie tracks (L) (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2018 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfff dit gaat compleet over PoT heen. Vannacht alles gehoord, Make The World Go is echt schitterend :cry: Alle tracks zo steengoed zeg :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2018 15:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Circles & Squares is echt briljant, zeg! :worship: Die lange uithalen zijn echt heerlijk. We Are The Future ook een fantastische plaat om je album mee af te sluiten. Verder is Make The World Go ook nog wel een vermelding waard, heerlijk sfeertje.

Vind eigenlijk iedere plaat op het album wel vet. Als ik dan toch een paar mindere eruit zou moeten pikken zouden het denk ik Run Away en United States Of Amnesia zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2018 15:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Als ik dan toch een paar mindere eruit zou moeten pikken zouden het denk ik Run Away en United States Of Amnesia zijn.


Deze zijn een beetje wat Charged up en the Grind op PoT waren; plaatjes die op zich goed zijn, maar relatief met de rest een stuk minder lijken (omdat de rest zo geniaal is).
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2018 15:59 
 
Hardtraxx Addict

Run away zou veel beter zijn geweest met een climax, en Amnesia is gewoon de meer ''rauwere kant'' van PN.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2018 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Godverdomme ik wil niet wachten tot maandag, ik wil die shit nu luisteren :lol:

Ja kutzooi. Ik heb geen cd speler dus hardcopy aanschaffen was geen optie. Vrijdag de hele dag youtube en soundcloud refreshen of iemand zijn cd ergens had geupload. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2018 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verliefd op Lost In The Moment, Make The World Go en Circles & Squares :loving: :loving:. Wat zit er ongelooflijk veel gevoel in die platen. United States Of Amnesia vind ik bij nader inzien ook heel erg dik. Zit een partij energie in die plaat.

Verder denk ik dat ik alle platen op dit album een 9 of hoger geef (met als uitzondering Run Away). Een echt kunstwerk dit album en het overtreft ook voor mij PoT. Ben benieuwd wat er in de toekomst nog allemaal in het verschiet ligt voor deze man. Je zou toch bijna denken dat Q volgend jaar niet meer om Phuture Noize heen kan voor het Defqon/Qlimax anthem :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2018 16:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Godverdomme ik wil niet wachten tot maandag, ik wil die shit nu luisteren :lol:


Dit dus :mad: :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2018 19:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afgelopen twee dagen op repeat, geen één track die ik wil overslaan. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2018 19:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb hem ook al zo'n 5x compleet geluisterd. Wat een platen, stuk voor stuk alleen maar goud. Persoonlijke uitschieters: World Of Distortion, Make The World Go, Kill The Future en Circles & Squares :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2018 19:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben zo benieuwd na al deze reacties.... zeg het niet vaak maar laat het snel maandag zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2018 20:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

WAT. EEN. ALBUM. :worship:

Circles and squares, World of Distortion, Make The World Go en Lost in the Moment zijn bij mij de platen die erbovenuit steken! Wat een drive, gevoel en vooral heeeerlijke sounds zitten er in dit album! Phuture Noize heeft met dit album echt een dijk van een album neergezet. Petje af! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2018 20:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Millard Fillmore schreef:
iRon schreef:
Poeh, wat een prachtige tracks! Ongekend hoeveel deze man heeft neergezet in een relatief kort tijdsbestek.

Hij is toch echt al een tijdje bezig hoor, zoiets bouw je niet in een paar maandjes op.

Denk dat iRon meer bedoelt vanaf het moment dat hij zijn sound iets heeft veranderd, vanaf Pursuit of Thunder eigenlijk, alhoewel hij van tevoren ook al wat toegankelijkere tracks had gemaakt.

Klopt! Sinds hij solo verder is gegaan en zeker vanaf Persuit of Thunder inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2018 20:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ben ook echt ontzettend benieuwd na alle lovende reacties hier!

Heb bewust eigenlijk nog niet naar de previews in Unleashed geluisterd, omdat ik hem gewoon helemaal van begin tot eind wil luisteren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2018 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
Ik ben ook echt ontzettend benieuwd na alle lovende reacties hier!

Heb bewust eigenlijk nog niet naar de previews in Unleashed geluisterd, omdat ik hem gewoon helemaal van begin tot eind wil luisteren!

Vond die best tegenvallen. Hopelijk is de rest van het album een pak beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2018 23:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Vitality schreef:
Ik ben ook echt ontzettend benieuwd na alle lovende reacties hier!

Heb bewust eigenlijk nog niet naar de previews in Unleashed geluisterd, omdat ik hem gewoon helemaal van begin tot eind wil luisteren!

Vond die best tegenvallen. Hopelijk is de rest van het album een pak beter.


Ik heb Unleashed niet geluisterd, maar volgens mij stonden daar Run Away en US of Amnesia in, en dat vind ik zelf de zwakste platen van het album. Dus ja, ik vindt de rest van het album een pak beter.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle