Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 19:14 
 
Hardtraxxer

Iemand van bol al een verzendbewijs ontvangen ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kreeg net een notificatie van de PostNL app, hij is wel aangemeld bij hen. Zit alleen nog niet in het sorteerproces.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 19:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kreeg net ook bericht dat het morgen normaal wordt bezorgd ! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 22:47 
 
Hardtraxxer

Jep hier ook, chill..!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 06:45 
 
Hardtraxxer

Hier ook verzonden !
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In alle drukte van de laatste weken nog 0,0 toegekomen om previews van dit album te luisteren, daar ga ik één deze dagen maar even een momentje van maken :drool:

Pursuit of Thunder was 50/50 van tracks die ik legendarisch vond en het hele jaar door geluisterd heb, en de 'meh' tracks. Benieuwd hoe dat met dit album zit :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 12:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoppaaaaa hij is binnen, die gaat meteen aan! :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 13:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Net helemaal geluisterd...
Heb hier gewoon geen woorden voor. Zoveel sfeer in elke plaat weten te leggen. Echt knap :worship:
Enige minpunt wat ik heb is dat ik nog meer wil horen haha.

Tip: luister de cd vanaf minuut 1 tot einde. Ga geen nummers skippen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

*desperately waiting for soundcloud rips* xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand enig idee of/wanneer deze nog digitaal te verkrijgen is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Iemand enig idee of/wanneer deze nog digitaal te verkrijgen is?

Maandag op iTunes en spotify
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik luister goddomme nog helemaal niks :list:
Amper previews gehoord, alleen op intents een setje meegepakt, maar ik laat me vanavond verrassen :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 13:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tranen bij Make The World Go! Dit moet in de Defqon eindshow. Wat een fantastisch goed album. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 15:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zal me moeten inhouden om vanavond de nummers live kunnen horen. Kan niet wachten :clap: :clap: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een album :worship:. Elke plaat heeft wel iets unieks. Beste hardstyle producer ooit voor mij nu, 100%. Uitgebreider verslagje volgt later
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 15:28 
 
Hardtraxx Addict

Wanneer upload iemand die tracks nou naar soundcloud/youtube :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheUnnamed schreef:
Wanneer upload iemand die tracks nou naar soundcloud/youtube :slow:




Hier iig vast iets.

00:13:56 | Phuture Noize - World Of Distortion
00:16:46 | Phuture Noize - United States Of Amnesia
00:19:25 | Phuture Noize - Run Away
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot nu toe alles dik. Zeer benieuwd naar het hele album. Maandag op spotify dus. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weersta de verleiding om m'n CD aan te zetten en laat me vanavond verrassen. Heel benieuwd na al die lovende reacties overal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 17:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Black Mirror Society 9 Hier is al veel over gezegd natuurlijk, gewoon een heerlijke plaat met veel gevoel. Eerste keer op Qlimax merkte je al meteen dat iedereen elkaar aankeek van 'hij flikt het weer' en inderdaad, dat doet ‘ie. Dijk van een openingsplaat. Dat deze na een halfjaar nog steeds niet is gaan vervelen zegt genoeg, denk ik.

World Of Distortion 9 Wat een fijne eigen stijl heeft deze man toch. Viel me bij dit nummer extra op. Opbouw naar de 2e climax geeft weer zoveel sfeer, niet normaal.

Run Away 6.5 Ik heb nou eenmaal iets tegen anti's. Alles voor de anti is gruwelijk vet.

Drift Away 8 Verveeld gelukkig ook nog steeds niet.

Circles and Squares 9 Mooiste melodie van het album voor mij. Vind de kicks bij dit nummer iets minder maar de climax maakt het helemaal goed.

Make The World go 9.5 Meest sfeervolle track van het album denk ik. Zou me niets verbazen als deze binnenkort te horen is in een endshow op een groot festival.

Lost In The Moment 10 Die kicks in de mid zijn echt heerlijk. Momenteel mijn favoriet van het album.

United States Of Amnesia 9 Niet veel over te zeggen.

Kill The Future 7.5 Fijn nummer alleen die hoge uithalen in de eerste climax halen er voor mij de drive enigszins uit. (ondertussen vaker gehoord, wordt steeds beter)

We Are The Future -10 poh, wat een afsluiter. Heeft veel weg van Chaos & Order zoals hij in elkaar zit.

Conclusie: 9
Hij heeft het voor elkaar gekregen om een album te maken dat gewoon nog een stuk beter is dan Pursuit Of Thunder, hulde! :worship:
Heb elk nummer nu een keer of 5 a 6 geluisterd en ze worden met de keer beter, benieuwd hoelang dat aanhoud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Ik weersta de verleiding om m'n CD aan te zetten en laat me vanavond verrassen. Heel benieuwd na al die lovende reacties overal.

Ben ook erg benieuwd haha. Dat moet zo genieten worden vanavond, alles voor het eerst horen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 18:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb net alles voor de eerste keer gehoord maar wat een album :drool:
Vanaf circles and squares met open mond zitten luisteren ! :loving:
Geniet er allemaal van vanavond !
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 18:46 
 
Hardtraxx Crew

Circles And Squares & Make The World Go :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 18:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb alle previews en opnames van dit album vermeden om zo min mogelijk gespoiled te worden, en heb hem nu voor het eerst geluisterd. Of dit nog van pas is na 10x luisteren weet ik niet, maar voor nu:

Jezus christus, wat een bizar goed album. :loving: :loving: :loving: Uitschieters zijn We are the Future, Kill the Future en Lost in the Moment, maar eigenlijk is alles gewoon geniaal. Het voelt ook aan als een supersterk totaalplaatje, echt zo'n album dat je elke keer van begin tot eind luistert. Enige minpuntjes zijn geen climax in Run Away (terwijl die melodie juist zo tof is) en geen fulls (blijf ik onzin vinden). Oh en de platen liggen redelijk dicht bij elkaar qua stijl, maar dit komt waarschijnlijk deels doordat ik het pas een keer heb geluisterd.

Dit zijn de albums waar we over 10 jaar op terugkijken en denken "dit heeft het genre echt vooruit geduwd". Complimenten aan Marco, na Pursuit of Thunder wist ik niet of iets in de buurt zou komen, maar als totaalpakket walst dit er compleet overheen.

Beste album van het jaar by far (hier gaat niks meer overheen komen) en top 5 beste albums ooit, op gelijke voet met Statement of Intent en het P1 album. Zo.

EDIT: circles and squares helemaal vergeten, wat een heerlijke melodie :thumbsup: Oh en Drift Away en BMS zijn natuurlijk ook gewoon puur goud, en de intro en het intermezzo vind ik ook erg tof. Make the world go ook echt bizar geniaal. Bijna elke plaat wel kans op TOTY :loving: Zelden zo verliefd geweest op een album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 19:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Poeh, wat een prachtige tracks! Ongekend hoeveel deze man heeft neergezet in een relatief kort tijdsbestek.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle