Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2020 08:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Grandioos :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2020 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstylistic schreef:
ULTIMO schreef:
Ik vind dit echt een geweldige plaat.
Die drums klinken heel bombastisch en hoe die eerste climax erin komt vind ik grandioos.
De tweede climax is ook fantastisch, letterlijk het hoogtepunt van deze plaat.

Als ik dan 1 minpuntje mag noemen zijn het de zeurderige vocalen. Ben er niet zo'n fan van, volgens mij dezelfde vocalist als Edge of glory en daar vond ik ze ook niet zo super.


Is de vocalist niet Mark Vayne? Heb even zitten luisteren naar andere tracks met zijn vocalen, geen idee of er nog wat filters overheen gaan of niet, lijkt er in ieder geval wel op, maar kan er naast zitten natuurlijk. Ik vind de vocals er prima bij passen maar dat is gewoon een kwestie van smaak.

Op een of andere manier weet hij er gewoon iets speciaals en unieks van te maken, kan niet precies omschrijven wat precies. Alles klopt gewoon. :surrender:


Ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2020 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel een cinematic version uitbrengen die maar één (1) blokje langer is, maar geen extended met mix-intro :thumbdown:
Z'n album ook al geen DJ versies, hij kwam ook al geen DJ set draaien in de afterparty van Qlimax..

Het wordt zo steeds saaier voor de hobby DJ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2020 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Wel een cinematic version uitbrengen die maar één (1) blokje langer is, maar geen extended met mix-intro :thumbdown:
Z'n album ook al geen DJ versies, hij kwam ook al geen DJ set draaien in de afterparty van Qlimax..

Het wordt zo steeds saaier voor de hobby DJ.


Dus dat is de reden waarom die niet een setje draaide. Stop en play drukken met zijn nieuwe nummers
is ook niet echt cool om naar te kijken op een stream
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2020 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad, dat vermoeden heb ik er ook bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2020 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Wel een cinematic version uitbrengen die maar één (1) blokje langer is, maar geen extended met mix-intro :thumbdown:


Vind dat zo jammer. De Extended van Enter The Realm had ook maar een mix-intro van 32 beats....

Over de plaat zelf: er is wel echt een ongekend vette sfeer hierin neergezet, kippenvel! De melodie in de 1e climax pakt me jammer genoeg niet helemaal. De 2e is wel al wat beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2020 11:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik vind dit zoooo'n belachelijke dikke plaat :loving: . Het heeft even geduurd voordat dit stijltje (van z'n laatste album) me pakte, maar ik vind het nu gruwelijk vet. Het is allemaal wat minder 'krachtig' dan de oude PN, maar muzikaal gezien is het echt kwaliteit van de bovenste plank.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2020 15:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zit weer zeer goed in elkaar, heerlijke sfeer, maar ik weet na een aantal keer luisteren nog steeds niet helemaal of ik dit wel lekkere kicks vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2020 09:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een wereldse productie is dit. De percussie geeft zo'n organische opbouw voorafgaand aan de eerste climax. Fantastisch. Sta te springen op mijn stoel wanneer de eerste kicks komen. Tweede climax is weer zo'n heerlijk extraatje die je niet verwacht he. Zo'n gebakje waar je halverwege het eten erachter komt dat er room of chocola in het midden zit. Perfect antwoord op het eerste stuk. Objectief gezien misschien wel zijn beste werk ooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2020 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Staat non-stop aan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2020 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Wat een wereldse productie is dit. De percussie geeft zo'n organische opbouw voorafgaand aan de eerste climax. Fantastisch. Sta te springen op mijn stoel wanneer de eerste kicks komen. Tweede climax is weer zo'n heerlijk extraatje die je niet verwacht he. Zo'n gebakje waar je halverwege het eten erachter komt dat er room of chocola in het midden zit. Perfect antwoord op het eerste stuk. Objectief gezien misschien wel zijn beste werk ooit.


Vind dit meer zo'n gebakje dat je halverwege denkt wat heb ik in me bek gestopt.
Droog, muf en strontsmaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2020 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2020 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een meesterwerk. Kwaliteit van de bovenste plank. Alles aan deze plaat van Phuture Noize klopt. Van de vocals tot de melodie en kicks. De breaks zijn zo belachelijk goed en als de 1e climax al ontzettend goed is, dan is het al zo moeilijk om daar weer overheen te gaan, maar Phuture Noize krijgt het voor elkaar. Echt een hele dikke plaat dit.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle