Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
KELTEK - The Alignment (Chapter Soundtrack Qlimax 2020) (Q258)

Label: Q-Dance
WEB release: 14/01/2021

Tracks:
KELTEK - The Alignment (Chapter Soundtrack Qlimax 2020)

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
Hardtraxxer
164 posts member since 2019
last seen Nov 2024
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
AboveColin wrote:https://q-dancerecords.ffm.to/the-alignment
Leg mij nou eens uit wat het voor nut heeft om in elk topic deze link te plaatsen?
Hardtraxxer
87 posts member since 2019
last seen May 2026
zeke wrote:Leg mij nou eens uit wat het voor nut heeft om in elk topic deze link te plaatsen?
Als je op de spotify link klikt, verschijnt de release datum; voor deze plaat is dat 14/01/2021.
Elke donderdag komt er een plaat van The Source uit (behalve met de feestdagen). Beginnend deze donderdag met die van SZP.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Trance vibes (L)
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Verplaatst
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Ben KELTEK toch een beetje saai gaan vinden. Zijn tracks zijn voor mij de exacte definitie van 'standaard'. Qua sfeer en gevoel dan, productieniveau is natuurlijk wel hoog.
R
Hardtraxxer
332 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Pedaalemre wrote:Ben KELTEK toch een beetje saai gaan vinden. Zijn tracks zijn voor mij de exacte definitie van 'standaard'. Qua sfeer en gevoel dan, productieniveau is natuurlijk wel hoog.
Same here, maar deze plaat is wel een hap frisse lucht vanuit keltek
Hardtraxx Veteran
3889 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Die trance-invloeden zijn zo vet gedaan :surrender: Daarnaast vind ik deze melodie ook weer wat meer een Dark Sun stijltje hebben dan het zeurderige stijltje wat hij daarna vaak uit heeft gebracht. Samen met Wolf of Warrior de eerste interessante plaat sinds Dark Sun wat mij betreft :)
Hardtraxx Addict
1137 posts member since 2009
last seen Aug 2026
Fantazoo wrote:Die trance-invloeden zijn zo vet gedaan :surrender: Daarnaast vind ik deze melodie ook weer wat meer een Dark Sun stijltje hebben dan het zeurderige stijltje wat hij daarna vaak uit heeft gebracht. Samen met Wolf of Warrior de eerste interessante plaat sinds Dark Sun wat mij betreft :)
Ik ben ook benieuwd, vond het een erg vette plaat en vooral benieuwd of de track ook daadwerkelijk 15minuten zal zijn of bestaan uit meerdere nummers? :) Vooral die tweede climax die je hoorde vond ik erg dik!
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 8 days ago
View on Spotify

Eeuwig zonde van die kicks in de mid :cry:
Hardtraxxer
784 posts member since 2017
last seen Jul 2026
Zal wel een aantal B-Front fans tegen de schenen aan trappen, maar voor mij is dit toch wel echt de beste track van het album. Dat hele bombastische van de midintro, de trance invloeden en dan die typische Keltek melodie maken het voor mij echt een hitje.
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
Vind dit echt een hele lekkere track! :love: Intro heerlijk, climax ook prima! :loving:
extended bijna van 10 minuten :D
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Geweldige plaat dit :loving:
Hardtraxx Veteran
3889 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Pannenkoek wrote:https://open.spotify.com/track/0bT3hZLuOJGdMAmiBxRdYk?si=05PfAcXCRjKa8xsS9QqIpw

Eeuwig zonde van die kicks in de mid :cry:
Ik denk/vind dat volle, ronde kicks zoals in de climax eigenlijk helemaal niet gepast hadden in deze mid. Ben juist wel blij dat het op deze manier is aangepakt. Die hele trance-melodie is sowieso episch en het hele cinematische er omheen vind ik ook echt fantastisch.
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Wat een sfeer :worship: Kicks zijn ook maar matig, alleen in de eerste climax vind ik ze prima. Al met al vind ik dit weer zo'n typische plaat die perfect is bij een show, maar verder hoef ik dit niet te horen. Breaks duren mij allemaal veel te lang.
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Die Cinematic Version, wat een bizar vette sfeer zit daar in :worship: Hele gave plaat dit zeg!
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Mwah, KELTEK is het een beetje aan het kwijt raken. Niet zo interessant meer helaas
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Fantastisch, Keltek heeft het helemaal te pakken met deze track, heerlijke trance invloeden. :worship: :loving:
L
Hardtraxxer
92 posts member since 2019
last seen 9 days ago
de cinematic version wist me niet te bekoren, dus blij dat ze die radio edit (van 4.5 min ongeveer) hadden geupload.

helaas voor korte duur, die werd online gehaald, en de cinematic version werd ervoor in de plaats gezet. erg zonde.

"de cinematic edit vertelt het hele verhaal" aldus KELTEK. vind er niks aan.