Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2020 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KELTEK - The Alignment (Chapter Soundtrack Qlimax 2020) (Q258)

Label: Q-Dance
WEB release: 14/01/2021

Tracks:
KELTEK - The Alignment (Chapter Soundtrack Qlimax 2020)

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2020 16:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

https://q-dancerecords.ffm.to/the-alignment
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2020 14:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

AboveColin schreef:
https://q-dancerecords.ffm.to/the-alignment


Leg mij nou eens uit wat het voor nut heeft om in elk topic deze link te plaatsen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2020 15:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Leg mij nou eens uit wat het voor nut heeft om in elk topic deze link te plaatsen?


Als je op de spotify link klikt, verschijnt de release datum; voor deze plaat is dat 14/01/2021.
Elke donderdag komt er een plaat van The Source uit (behalve met de feestdagen). Beginnend deze donderdag met die van SZP.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2020 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trance vibes (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2020 12:29 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2020 15:13 
 
Hardtraxx Veteran

Ben KELTEK toch een beetje saai gaan vinden. Zijn tracks zijn voor mij de exacte definitie van 'standaard'. Qua sfeer en gevoel dan, productieniveau is natuurlijk wel hoog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2020 18:21 
 
Hardtraxxer

Pedaalemre schreef:
Ben KELTEK toch een beetje saai gaan vinden. Zijn tracks zijn voor mij de exacte definitie van 'standaard'. Qua sfeer en gevoel dan, productieniveau is natuurlijk wel hoog.


Same here, maar deze plaat is wel een hap frisse lucht vanuit keltek
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2020 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die trance-invloeden zijn zo vet gedaan :surrender: Daarnaast vind ik deze melodie ook weer wat meer een Dark Sun stijltje hebben dan het zeurderige stijltje wat hij daarna vaak uit heeft gebracht. Samen met Wolf of Warrior de eerste interessante plaat sinds Dark Sun wat mij betreft :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2020 09:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Die trance-invloeden zijn zo vet gedaan :surrender: Daarnaast vind ik deze melodie ook weer wat meer een Dark Sun stijltje hebben dan het zeurderige stijltje wat hij daarna vaak uit heeft gebracht. Samen met Wolf of Warrior de eerste interessante plaat sinds Dark Sun wat mij betreft :)


Ik ben ook benieuwd, vond het een erg vette plaat en vooral benieuwd of de track ook daadwerkelijk 15minuten zal zijn of bestaan uit meerdere nummers? :) Vooral die tweede climax die je hoorde vond ik erg dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2020 11:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

https://open.spotify.com/track/0bT3hZLu ... 8xsS9QqIpw

Eeuwig zonde van die kicks in de mid :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2020 11:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zal wel een aantal B-Front fans tegen de schenen aan trappen, maar voor mij is dit toch wel echt de beste track van het album. Dat hele bombastische van de midintro, de trance invloeden en dan die typische Keltek melodie maken het voor mij echt een hitje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2021 00:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind dit echt een hele lekkere track! :love: Intro heerlijk, climax ook prima! :loving:
extended bijna van 10 minuten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2021 09:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldige plaat dit :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2021 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
https://open.spotify.com/track/0bT3hZLuOJGdMAmiBxRdYk?si=05PfAcXCRjKa8xsS9QqIpw

Eeuwig zonde van die kicks in de mid :cry:


Ik denk/vind dat volle, ronde kicks zoals in de climax eigenlijk helemaal niet gepast hadden in deze mid. Ben juist wel blij dat het op deze manier is aangepakt. Die hele trance-melodie is sowieso episch en het hele cinematische er omheen vind ik ook echt fantastisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2021 19:16 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een sfeer :worship: Kicks zijn ook maar matig, alleen in de eerste climax vind ik ze prima. Al met al vind ik dit weer zo'n typische plaat die perfect is bij een show, maar verder hoef ik dit niet te horen. Breaks duren mij allemaal veel te lang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2021 13:58 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Die Cinematic Version, wat een bizar vette sfeer zit daar in :worship: Hele gave plaat dit zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2021 02:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwah, KELTEK is het een beetje aan het kwijt raken. Niet zo interessant meer helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2021 11:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fantastisch, Keltek heeft het helemaal te pakken met deze track, heerlijke trance invloeden. :worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2021 21:21 
 
Hardtraxxer

de cinematic version wist me niet te bekoren, dus blij dat ze die radio edit (van 4.5 min ongeveer) hadden geupload.

helaas voor korte duur, die werd online gehaald, en de cinematic version werd ervoor in de plaats gezet. erg zonde.

"de cinematic edit vertelt het hele verhaal" aldus KELTEK. vind er niks aan.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle