Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 23:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Omegatypez - Beyond My Power / Electric City (FUSION167)

Label: Fusion Records
WEB release: 01/04/2013

Tracks:
01. Beyond My Power
02. Electric City


Samples:
Beyond My Power

Electric City

Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 23:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

CatID? Bron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 00:18 
 
Hardtraxx Veteran

Bron: http://www.fusionbv.com/images/records/244_normal.png
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 00:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
CatID? Bron?

Deze komt na Undiscovered met de linkcode 243 en deze kwam daarna.
Ik heb die links dus gewoon veranderd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 11:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 13:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beyond My Power vind ik echt heerlijk. Sinds ik die voor het eerst hoorde vind ik die alleen nog maar beter geworden.

Die ander vind ik niks aan. Die kick vliegt ook alle kanten op
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 13:14 
 
Hardtraxxer

Nike schreef:
Beyond My Power vind ik echt heerlijk. Sinds ik die voor het eerst hoorde vind ik die alleen nog maar beter geworden.

Die ander vind ik niks aan. Die kick vliegt ook alle kanten op

en dat doet ie in beyond my power niet???
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 13:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Luxion schreef:
Nike schreef:
Beyond My Power vind ik echt heerlijk. Sinds ik die voor het eerst hoorde vind ik die alleen nog maar beter geworden.

Die ander vind ik niks aan. Die kick vliegt ook alle kanten op

en dat doet ie in beyond my power niet???


Daar vind ik um minder storend... had ik er wel bij moeten zetten eigenlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 13:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Standaard Omegatypez. Onnavolgbare melodieën en volledig willekeurig gepitchte kicks waar je epilepsie van krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 13:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Beyond My Power vind ik eigenlijk best goed klinken. Sterke sounds en ook al vliegen de kicks soms wat te veel stoor ik me er niet super aan. Electric City moet ik nog maar eens luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 13:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ordinary Joe schreef:
Standaard Omegatypez. Onnavolgbare melodieën en volledig willekeurig gepitchte kicks waar je epilepsie van krijgt.

Deze melodieen niet te volgen? is er tog echt iets mis met je..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 14:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Venice13 schreef:
Ordinary Joe schreef:
Standaard Omegatypez. Onnavolgbare melodieën en volledig willekeurig gepitchte kicks waar je epilepsie van krijgt.

Deze melodieen niet te volgen? is er tog echt iets mis met je..


Kan kloppen, want ik hou niet van melodieën.
Maar oke deze release kon erger wat de melodie betreft, maar luister naar eens The Spirit, nou dat gevoel heb ik dus ook (in lichtere mate) bij deze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 14:40 
 
Hardtraxxer

Ik vind Beyond My Power echt heel vet, nummer doet me op een of andere manier iets. Eerste track sinds Calling die ik vanaf het begin vet vind :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Venice13 schreef:
Ordinary Joe schreef:
Standaard Omegatypez. Onnavolgbare melodieën en volledig willekeurig gepitchte kicks waar je epilepsie van krijgt.

Deze melodieen niet te volgen? is er toch echt iets mis met je..


Toch schrijf je met ''ch'' ;)

Dat je er epilepsie van krijgt gaat te ver, maar ik snap Ordinary Joe zijn punt heel goed. Er zit namelijk totaal geen samenhang in die melodiën van Omegatypez, en dan heb ik het niet alleen over deze platen. Het is gewoon storend om naar te luisteren in plaat van dat je van een melodie zou moeten genieten. En het feit dat die kicks alleen nog maar alle kanten uit gaan maakt het er alleen maar minder op.

En met alle respect, Omegatypez laten naar mijn mening precies zien hoe je een hardstyle plaat NIET moet maken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 16:07 
 
Hardtraxx Veteran

Nike schreef:
Beyond My Power vind ik echt heerlijk. Sinds ik die voor het eerst hoorde vind ik die alleen nog maar beter geworden.

Inderdaad. Sterke melodie. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 16:41 
 
Hardtraxx Addict

Beyond My Power is een ijzersterke melodie wat mij betreft en is nog niet een klein beetje moeilijk te volgen. Lekkere kick ook, maar er had wel iets meer punch bij gemogen van mij. Maar dat maakt deze plaat er niet minder fijn op, mooi werk weer eens een keer van Omegatypez :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 18:09 
 
Hardtraxx Veteran

Beide prima platen met strakke melo's! :thumbup:

Cat ID is op Fusionbv.com nog TBA, dus misschien komt er eerst nog wel een andere track :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 18:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Beide niks aan. Zit totaal geen tempo in, 3 kwart van de track is break. Ook de kicks zijn verschrikkelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 19:48 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wtf Electric City :lol: Hebben ze die onder invloed van paddo's gemaakt ofzo? Beetje random op die toetsen rammen.

Die ander gaat nog wel btw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 19:52 
 
Hardtraxx Veteran

Beyond My Power is hun beste track tot nu toe. :)

Electric City :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 20:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

beide goeie plaatjes, geen idee waarom mensen deze melodieen niet kunnen volgen vind ze meestal erg sterk bij omegatypes. en over de pitch ik weet niet maar vind hem er best goed uit komen bij deze beide platen en heb sowieso meestal geen problemen met pitchkicks(een uitzondering daar gelaten) al met al vind ik het beide wel lekkere plaatjes voor tussendoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik moest gniffelen toen ik het pitchen hoorde in Electric City.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beyond my Power zijn vocals en melo leuk maar ik moet deze plaat niet te vaak horen ben bang dat ik hem heel snel zat word. Net als bij Calling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 23:12 
 
Hardtraxx Addict

De melodie van Beyond My Power is echt heerlijk! Maar de plaat an sich is veel te chaotisch. Mid intro komt er te plotseling in, net zoals de outro. Als ze dit een beetje op elkaar hadden afgestemd dan was het een prachtige track geweest, en dan nog normale kicks eronder...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot nu toe was de enige track van hun die bij me voldoende scoorde Calling. Nu Beyond My Power er nu nog bij. Wel een nipte voldoende (6-) melodie is best lekker, intro doet me niet veel, kicks vallen mee. Moet wel zeggen dat er een soort van zomers sfeertje in zit imo. :)
Electric City is vre-se-lijk. Het lijkt net alsof ze op hun keyboard hebben zitten slaan en met die kick hebben ze zitten spelen. Echt drama, intro is ook vreselijk. Ook heb ik hier, net zoals bij The Spirit, dat ik van deze track erg agressief word, als ik deze track hoor heb ik echt zin om de pc uit het raam te gooien of om iemand met een koekenpan te gaan slaan ofzo, dat is in ieder geval een heel slecht teken. >.<
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle