Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 23:08 
 
Hardtraxx Newbie

Ik vond deze release echt helemaal niets totdat ik beyond my power op de radio hoorde. Echt de melodie blijft in me hoofd en de kicks blijven stuiteren xd ik vind het nu vet maar morgen zal ik me er aan irriteren denk ik :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 06:59 
 
Hardtraxx Addict

Beyond My Power :loving: !!

Electric City vind ik ook wel wat hebben :) Correctie: Is ook echt heel vet :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 07:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Wtf Electric City :lol: Hebben ze die onder invloed van paddo's gemaakt ofzo? Beetje random op die toetsen rammen.

Die ander gaat nog wel btw.


Dat heb je altijd bij mensen die geen piano spelen, die drukken wat toetsen in en wanneer het een beetje lekker klinkt in hun oren dan is het een gelikte melodie.

Net zoals kinderen met zo'n kinderpianootje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 10:07 
 
Hardtraxx Veteran

hoebedoelje schreef:
Pommer schreef:
Wtf Electric City :lol: Hebben ze die onder invloed van paddo's gemaakt ofzo? Beetje random op die toetsen rammen.

Die ander gaat nog wel btw.


Dat heb je altijd bij mensen die geen piano spelen, die drukken wat toetsen in en wanneer het een beetje lekker klinkt in hun oren dan is het een gelikte melodie.

Net zoals kinderen met zo'n kinderpianootje.


Pff, haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 10:08 
 
Hardtraxx Veteran

Maximumraver schreef:
Electric City Is ook echt heel vet :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 10:45 
 

Ofnie zeg, je kan echt veel over deze release zeggen maar niet dat het superwillekeurig is. Die bassline in EC is dan misschien wat raar omdat ie in de kick zelf omlaag gaat, maar verder? De mid-intro heeft echt veel drive, vette geluidjes en de kick gaat best ermee door. De melodie is prima te volgen. Eerst wordt er door iedereen gejankt dat er teveel 13/12 melodietjes zijn, is er een keer een iets minder standaard melodie en dan is het nog steeds een zakdoekenfestijn door al dat gejank van jullie :')

Oh na wat meer lezen vallen de reacties best mee. Goed zo. Vooral pommer die de plank misslaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 11:21 
 
Hardtraxx Veteran

Nazale schreef:
De melodie is prima te volgen. Eerst wordt er door iedereen gejankt dat er teveel 13/12 melodietjes zijn, is er een keer een iets minder standaard melodie en dan is het nog steeds een zakdoekenfestijn door al dat gejank van jullie :')


Juist. Tenslotte ligt het aan jezelf als je een melodie niet kan volgen, niet aan de artiest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 18:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Nazale schreef:
De melodie is prima te volgen. Eerst wordt er door iedereen gejankt dat er teveel 13/12 melodietjes zijn, is er een keer een iets minder standaard melodie en dan is het nog steeds een zakdoekenfestijn door al dat gejank van jullie :')


Juist. Tenslotte ligt het aan jezelf als je een melodie niet kan volgen, niet aan de artiest.


Mee eens.
Als ik een kromme Nederlandse zin niet begrijp van een asielzoeker die een tekstje heeft geschreven, dan ligt het aan mijzelf en niet aan de schrijver.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 19:07 
 
Hardtraxx Veteran

westlife schreef:
Duruz schreef:
Nazale schreef:
De melodie is prima te volgen. Eerst wordt er door iedereen gejankt dat er teveel 13/12 melodietjes zijn, is er een keer een iets minder standaard melodie en dan is het nog steeds een zakdoekenfestijn door al dat gejank van jullie :')


Juist. Tenslotte ligt het aan jezelf als je een melodie niet kan volgen, niet aan de artiest.


Mee eens.
Als ik een kromme Nederlandse zin niet begrijp van een asielzoeker die een tekstje heeft geschreven, dan ligt het aan mijzelf en niet aan de schrijver.


Er zijn genoeg anderen die de melodie makkelijk kunnen volgen en het een lekker nummer vinden dus aan wie zal het dan liggen? Grotendeels blijft het gewoon smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 19:28 
 

Ik was het ook niet helemaal eens met "Tenslotte ligt het aan jezelf als je een melodie niet kan volgen, niet aan de artiest.", maar ik denk dat het voor deze melodie wel geldt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 20:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
westlife schreef:
Duruz schreef:

Juist. Tenslotte ligt het aan jezelf als je een melodie niet kan volgen, niet aan de artiest.


Mee eens.
Als ik een kromme Nederlandse zin niet begrijp van een asielzoeker die een tekstje heeft geschreven, dan ligt het aan mijzelf en niet aan de schrijver.


Er zijn genoeg anderen die de melodie makkelijk kunnen volgen en het een lekker nummer vinden dus aan wie zal het dan liggen? Grotendeels blijft het gewoon smaak.

Waarom is dit onderwerp überhaupt ter sprake gekomen?
Ik bepaal nu ook niet of het wel te volgen is of niet.
Bij een goed lopende melodie zonder twijfels bij iedereen, zegt toch wat over de kwaliteit van de melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 21:06 
 
Hardtraxx Veteran

westlife schreef:
Waarom is dit onderwerp überhaupt ter sprake gekomen?
Ik bepaal nu ook niet of het wel te volgen is of niet.
Bij een goed lopende melodie zonder twijfels bij iedereen, zegt toch wat over de kwaliteit van de melodie.


Omdat er mensen zijn die zeggen dat ze deze melodie niet kunnen volgen.

Naar mijn mening is dit een melodie van een goede kwaliteit, anderen denken hier anders over; smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 12:22 
 

Je kan je op een gegeven moment afvragen waar de lijn is westlife. Ik bedoel, melodieën van brennan heart zijn ALTIJD goed te volgen, die van headhunterz al ietsje minder, dan bv wildstylez en dan een frontliner. Waar trek je de grens dat het nog aan de artiest ligt? Ik denk ik dit geval dus nog niet bij de artiest. De melodie bestaat uit 3x 4 maten in hetzelfde ritme, dan een 4e maat met een klein verschil. Ook qua hoogte gaat hij ongeveer hetzelfde omhoog/omlaag. Daarnaast veranderd hij per 32 blokken niet eens.

De bassline is ook niet mega raar, op die pitchdown in de kick zelf na. Beetje a la TMU als je het mij vraagt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 14:05 
 
Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
heavy death metal

Heavy death metal bestaat niet. Het is óf heavy metal, óf death metal. :)
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle