Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 16:37 

Hardtraxx Veteran

Hij heeft ook wel wat weg van Weekend Warriors :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 16:38 

Hardtraxx Addict

:worship:

Top anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 16:38 

Hardtraxx Veteran

3:22 met die kicks en dat koor is beestachtig vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 16:40 

Hardtraxx Veteran

Ik mis alleen die mega dikke kickswitch in het eerste stuk (LQ live gefilmde Youtube filmpje @01:04) dus ik denk dat dit een short edit is voor de trailer! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 16:41 

Hardtraxx Elite

Hijs vet :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 16:50 

Hardtraxx Addict

Break :worship: Echt een episch gevoel, iets wat ik wil in anthem. Vind ook de melodie heel erg vet, lang geleden dat ik echt kippenvel kreeg bij een melodielijn. NC kicks ben ik alleen sinds z'n laatste album geen fan meer van, vind ze hier ook niet echt lekker klinken.

De tweede climax had van mij niet gehoeven, past niet echt bij de rest en het neigt me te veel naar de huidige raw, vind het te lomp. Qua sfeer in ieder geval wel veruit het beste Qlimax anthem sinds Next Dimensional World.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 17:14 

Hardtraxx Elite

Vette anthem, maar bij de 1ste climax zijn de kicks volledig verkeerd gepitched.. Alle kracht uit de kick is weg, klinkt alsof je bass eq helemaal leeg draait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 17:15 

Wat. Een. Anthem :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 17:21 

Hardtraxx Veteran

Leuk, tot de lead erin komt, dan niks meer aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 17:26 

Hardtraxx Crew

bloemkool schreef:
Wat. Een. Anthem :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 17:30 

Hardtraxx Veteran

Melo is vrij random, deed me niks totdat die tweede kick erin kwam :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 17:30 

Hardtraxx Veteran

Meh, is toch wel een erg vette plaat. Maar niet echt een Qlimax anthem. Het lijkt of er Qlimass wordt gezegd voor de 1ste climax. 2de climax daarintegen is mega vetjes, als de eerste nou ook zo'n climax had was het wel een lekker anthem geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 17:34 

Hardtraxxer

Wat een heerlijk anthem. Beste anthem in jaren imo. Die choirs geven me telkens kippenvel :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 17:41 

Hardtraxx Veteran

Heel erg vet anthem! Sfeer wordt perfect uitgezet en alles werkt prima!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 17:49 

Hardtraxx Crew

De melodie is echt ontzettend lekker!! Kicks zijn oke, behalve wanneer ze in de climax beginnen te pitchen. Vind die breaks eigelijk best het tempo uit de plaat halen, maar zorgen wel voor heel veel sfeer. Vind het eigenlijk wel een geslaagd anthem, maar doet me niet zo veel als bijvoorbeeld een Ctrl.Alt.Del.

EDIT: heb hem nu een flink aantal keren opgezet; hij is toch wel echt ontiegelijk dik zeg :worship: Veruit het beste anthem sinds Technoboy
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 17:50 

Hardtraxxer

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 17:56 

Hardtraxx Veteran

Wtf ik mis ook de derde doorlopende climax? Die vond ik dus echt heeeel erg vet :/ Verder is 147 bpm heel raar, is de intro echt een heel stuk minder zonder het transformation gedeelte en is de outro wel heel vet maar is die ook nog niet te horen. Als dit allemaal even gefixt wordt is het voor mij toty.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 18:20 

Hardtraxxer

Sorry doet me niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 18:32 

Hardtraxx Veteran

Wat een verschrikking met die dubstep sounds. Vreselijke (pitch)kicks. Nog slechter dan die van vorig jaar. :sick: :sick: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 18:49 

Hardtraxx Addict

Ik vind de sounds in de intro heel vet en mysterieus, vind de mid-intro ook wel erg lekker (juist die gepitchte kicks), zit een goede drive in.. Dan de break :yay: Hele fijne sfeer.

De melodie in de climax vind ik te vrolijk. Kicks missen ook wat kracht, maar het wordt allemaal goed gemaakt in dat laatste stukje met dat koor dat door die climax heen komt, wat vet! :woot:

Al met al een album wat gewoon goed in elkaar zit, originele sounds en met name in de break en de outro een in mijn ogen een echte Qlimax-sfeer.. Ik ben er blij mee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 20:16 

Hardtraxx Addict

Maestro N schreef:
Break :worship: Echt een episch gevoel, iets wat ik wil in anthem. Vind ook de melodie heel erg vet, lang geleden dat ik echt kippenvel kreeg bij een melodielijn.

De tweede climax had van mij niet gehoeven, past niet echt bij de rest en het neigt me te veel naar de huidige raw, vind het te lomp. Qua sfeer in ieder geval wel veruit het beste Qlimax anthem sinds Next Dimensional World.

dit dus, wat een sfeer zit er in die hele track! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 21:02 

Hardtraxx Addict

Wat een sounddesign.. Bas bewijst hier overduidelijk tot de allerbeste producers te horen. Toch vind ik de melodie helemaal niet passen bij Qlimax. Voor mij meer een Decibel Anthem oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 21:06 

Wat een held! :worship: Heerlijke plaat. Kicks in de 2e climax echt top. En die dubbstep stukjes :cry: :drool: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 21:19 

Hardtraxx Elite

Al geeft het niet helemaal de sfeer en het thema van Qlimax weer, het is een ontzettend goede mainstream track! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 21:34 

Hardtraxxer

Analoxx schreef:
Wat een sounddesign.. Bas bewijst hier overduidelijk tot de allerbeste producers te horen. Toch vind ik de melodie helemaal niet passen bij Qlimax. Voor mij meer een Decibel Anthem oid.

melodie vind ik ook een beetje los staan van de rest van het nummer kwa sounds, als ik heel kritisch ben :P

Maar wat een track! :worship:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle