Hardtraxx Addict

Wat geweldig weer, wat kan die man toch gruwelijke muziek maken :worship:

Deze man behoord tot de top van deze aardkloot :worship:
Hardtraxx Elite

Wat een geniale plaat, ben benieuwd naar de preview :bomb:
Hardtraxxer

http://youtu.be/hi_svYJl7rw

Betere kwaliteit + Langere versie. Vind het een betere plaat dan Immortal maar had toch iets meer verwacht van de combinatie Nc en Qlimax. :(
Hardtraxx Veteran

Sounddesign 2.0, ongelofelijk wat gaaf gemaakt!

De intro heeft een wat duistere Qlimax sfeer. Dat dubstep gedeeldte is lekker creatief gedaan, eindelijk wat anders dan een minuut vol met koren. En die melodie is prima, misschien iets te vrolijk maar hij kan er mee door. Duidelijk het beste anthem van de laatste 4 jaar.
Hardtraxx Addict

zo dik die break met die vrouwen stem :drool:
Hardtraxx Elite

Leuke plaat :) maar krijg er geen Qlimax anthem gevoel bij.
Hardtraxx Veteran

Fluxion schreef:
Leuke plaat :) maar krijg er geen Qlimax anthem gevoel bij.

Hmm ik wel, zeker weer met die Qlimax stem erbij die ook daadwerkelijk 'Qlimax' zegt,

Mijn god wat een track, Noisecontrollers :worship:
Hardtraxx Veteran

Laatste qlimax anthem wat echt blijft hangen is Next dimensional world. Alles daarna anthems daarna zijn doorsnee platen.
Hardtraxx Addict

Kepro schreef:
Laatste qlimax anthem wat echt blijft hangen is Next dimensional world. Alles daarna anthems daarna zijn doorsnee platen.

Ik hoop toch dat je dit geen doorsnee plaat vindt. Ongelofelijk goed zeg :).
Hardtraxx Elite

Kwisniks schreef:
Kepro schreef:

Ik hoop toch dat je dit geen doorsnee plaat vindt. Ongelofelijk goed zeg :).

Was dit nu weer voor een gezeik'video is niet beschikbaar in je land' :mad: En gisteren wel, nou ja.

Luistert weer erg lekker weg. break top, climax top, sounds top.
Noiscontrollers is toch wel degene die op het moment de standaard bepaalt. Wat produceert die man toch goed :worship:
Hardtraxx Veteran

Topic kan wel weer dicht? Tenminste, geen sample meer beschikbaar :(
Hardtraxx Veteran

Is nog wel beschikbaar, maar niet in dit land. xd
Hardtraxxer

JeftaElachouri schreef:
Topic kan wel weer dicht? Tenminste, geen sample meer beschikbaar :(

https://www.facebook.com/video.php?v=78 ... =2&theater

Kepro schreef:

Nature of Our Mind?

Die vind ik persoonlijk enorm vet.
Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Kepro schreef:

Nature of Our Mind?

Die was ook eerder hè. Maar inderdaad een dikke plaat.
Ik vind deze plaat van NC ook heel vet tot nu toe wat ik kan horen in LQ, maar heeft toch niet echt een episch anthem gevoel ofzo. Ja het klinkt tot nu toe als een vette plaat, maar toch niet als een qlimax anthem.. Wacht een HQ af..
Hardtraxx Veteran

Next Dimensional World was 2008, Nature Of Our Mind 2009. :P Ik vind de Qlimax anthems altijd een leuk sfeertje hebben. Het moet niet duister zijn imo, vind dat mysterieuze veel fijner. ^^
Hardtraxx Newbie

Noisecontrollers :worship:
Hardtraxx Veteran

Dit klinkt al veelbelovend! Maar ik wacht liever even op een officiële preview of de release tot ik er echt een oordeel over kan geven.
Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
Next Dimensional World was 2008, Nature Of Our Mind 2009. :P Ik vind de Qlimax anthems altijd een leuk sfeertje hebben. Het moet niet duister zijn imo, vind dat mysterieuze veel fijner. ^^

Amaii potdorie je hebt gelijk :(
Ja mysterieus is bruut.
Hardtraxxer

Meh, prima plaat maar imo absoluut geen qlimax anthem. Had gehoopt op een plaat als Samara/Night After Night/Gaia 2008 oid..

Dit had beter een zomerfestival anthem kunnen zijn.
Hardtraxx Veteran

Intro, break en dubstep/koor is vet. Climax valt daarentegen compleet buiten de boot.
Donateur

stefaneke schreef:
Kepro schreef:

Nature of Our Mind?

No Way Back was ook vet hoor :)
Dit trekt me tot nu toe niet.
Hardtraxxer

Super vet! Vind bijna alle anthems tot nu toe wel vet.. behalve Immortal essence en Alternate reality waren niet anthem waardig vind ik ..
Hardtraxx Veteran

MelodicArtDJ schreef:
Super vet! Vind bijna alle anthems tot nu toe wel vet.. behalve Immortal essence en Alternate reality waren niet anthem waardig vind ik ..

kan niet vaak genoeg herhalen hoe goed ik het Psyko Punkz anthem van 2 jaar terug vond :$ ben vgm wel de enige :P
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle