Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 12:55 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Dan vind ik Pillars Of Creation toch echt 10x sterker.


Jup. So High is leuk, maar om deze nou de hemel in te prijzen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 13:32 
 
Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
En voor alle rebellen die dit kut vinden: Ik heb medelijden met jullie.

Dit doe je gewoon express :cry: Ik vind het dus helemaal niks. Smurfen vocals met een simpel piano riedeltje in de intro. Melodie vind ik maar saai. Zo als al gezegt, POC vind ik technisch sterker en die vind ik ook veel meeslepender. Ben wel blij dat deze snel gereleased wordt, zijn we er snel vanaf :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 13:39 
 
Hardtraxx Veteran

ik heb respect voor deze plaat, als je deze melodie op je 14e bedenkt en nu eindelijk kan uitwerken tot een track , echt vet gedaan bas!! , dus de releases op digi gaan weer verder :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Na al dat in de hemel geprijs toch even luisteren, maar ik snap niet wat hier zo geweldig aan is. Happy Hardcore achtige vocalen, zo maar een trance melodietje en kicks die goed hoog gaan. Dan vind ik Pillars Of Creation toch echt 10x sterker.


Omdat het niet zomaar een trance melodietje is. Ik ken echt maar weinig melodieen zo sterk. Overigens brengen happy hardcore achtige vocals ook een bepaald gevoel mee dat je niet vaak in hardstyle tegenkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 14:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het zou wel belachelijk zijn als deze track alleen gereleased zou worden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 14:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijke track :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beter komen die wildstylez releases ook snel dan. Ik wacht al zo lang op lonely binnenkort hoeft het niet meer..
Pillars of creation mogen ze dr ook wel bij doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 15:55 
 

Grandioze plaat! Als ik deze hoor stijg ik op :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.djshop.de/Download-Noisecont ... tails.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 14:02 
 

Is die er al dan? Kan de link niet openen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 14:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Is die er al dan? Kan de link niet openen...

Nee, releasedatum staat er duidelijk bij: 14-02-2012. Overmorgen dus ;) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 15:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 15:53 
 
Hardtraxx Veteran

zelf ge edit? vorige zagen dr zo uit Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 16:12 
 
Hardtraxxer

Wildstylerz schreef:
zelf ge edit? vorige zagen dr zo uit


Als je ff op die link van djshop.de had geclicked had je kunnen zien dat ze de art veranderd hebben en de bovenstaande album art gewoon de goeie is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 16:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aep schreef:
Wildstylerz schreef:
zelf ge edit? vorige zagen dr zo uit


Als je ff op die link van djshop.de had geclicked had je kunnen zien dat ze de art veranderd hebben en de bovenstaande album art gewoon de goeie is :P

@Wildstylerz
Zou jij toch moeten weten, het is tenslotte je eigen label...

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 16:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Na al dat in de hemel geprijs toch even luisteren, maar ik snap niet wat hier zo geweldig aan is. Happy Hardcore achtige vocalen, zo maar een trance melodietje en kicks die goed hoog gaan. Dan vind ik Pillars Of Creation toch echt 10x sterker.

Helemaal met je eens. Gister weer gehoord maar ik kan echt helemaal niets met dit nummer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 18:14 
 
Hardtraxx Veteran

lui :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Lyst schreef:
Na al dat in de hemel geprijs toch even luisteren, maar ik snap niet wat hier zo geweldig aan is. Happy Hardcore achtige vocalen, zo maar een trance melodietje en kicks die goed hoog gaan. Dan vind ik Pillars Of Creation toch echt 10x sterker.

Helemaal met je eens. Gister weer gehoord maar ik kan echt helemaal niets met dit nummer...

Ik vind 't wel een leuk nummer, maar dat ontzettende speciale gevoel en alles merk ik ook nog niet zo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 20:16 
 
Hardtraxxer

YEAAAAHHH!! Eindelijk!

Voor zover ik me kan herinneren schoten de eerste 5 platen wel op met releasen op Digital Age.
Hopelijk gaat het ook zo met het Album en de laatste paar Wildstylez tracks :bomb: :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 21:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tienus schreef:

Voor zover ik me kan herinneren schoten de eerste 5 platen wel op met releasen op Digital Age.



10 weken lang elke week 1 plaat :p (volgens mij)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 22:28 
 
Hardtraxx Elite

roberttt schreef:
Tienus schreef:

Voor zover ik me kan herinneren schoten de eerste 5 platen wel op met releasen op Digital Age.



10 weken lang elke week 1 plaat :p (volgens mij)


Vanwege vertraging in het proces ;) Negatief dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelofelijk goede plaat. Ontzettend meeslepend, knap in elkaar gestoken.

Wil ik heel graag hebben!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ongelofelijk goede plaat. Ontzettend meeslepend, knap in elkaar gestoken.

Wil ik heel graag hebben!


Ik ook nog 1 dagje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 11:17 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Lyst schreef:
Na al dat in de hemel geprijs toch even luisteren, maar ik snap niet wat hier zo geweldig aan is. Happy Hardcore achtige vocalen, zo maar een trance melodietje en kicks die goed hoog gaan. Dan vind ik Pillars Of Creation toch echt 10x sterker.


Omdat het niet zomaar een trance melodietje is. Ik ken echt maar weinig melodieen zo sterk. Overigens brengen happy hardcore achtige vocals ook een bepaald gevoel mee dat je niet vaak in hardstyle tegenkomt.

Meen je dat echt? Ik ken alleen een deel van de hardtrance, maar ik kan daar al zo tig melodieën opnoemen die sterker zijn dan deze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
PNXRMX schreef:
Lyst schreef:
Na al dat in de hemel geprijs toch even luisteren, maar ik snap niet wat hier zo geweldig aan is. Happy Hardcore achtige vocalen, zo maar een trance melodietje en kicks die goed hoog gaan. Dan vind ik Pillars Of Creation toch echt 10x sterker.


Omdat het niet zomaar een trance melodietje is. Ik ken echt maar weinig melodieen zo sterk. Overigens brengen happy hardcore achtige vocals ook een bepaald gevoel mee dat je niet vaak in hardstyle tegenkomt.

Meen je dat echt? Ik ken alleen een deel van de hardtrance, maar ik kan daar al zo tig melodieën opnoemen die sterker zijn dan deze.


Smaak blijft altijd een rol spelen, ik denk dat melodieeen aan de kazige kant mij een stuk meer doen dan jou en andersom met simpele melodieeen. Maar toch, als je er een paar weet te noemen, graag ^^
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle