Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 18:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Horen jullie ook niet tijdens het nummer; Verassing ? :P
Super dikke track trouwens, bijna geen woorden voor ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 18:48 
 
Hardtraxxer

Wat een energy zit er in deze plaat zeg.. niet normaal! zoo gruwelijk lekker! Toen ik hem voor het eerst in de set van Noisecontrollers @ Qlimax hoorde was ik echt verkocht! Zo gruwelijk lekker neemt deze track je mee.

Toen ik hem hoorde op Qountdown en XQ Noisecontrollers is ie live nog veel vetter! Zoveel energy komt erin los.. ik ga dan echt helemaal uit mn naad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grudgie schreef:
Wat een energy zit er in deze plaat zeg.. niet normaal! zoo gruwelijk lekker! Toen ik hem voor het eerst in de set van Noisecontrollers @ Qlimax hoorde was ik echt verkocht! Zo gruwelijk lekker neemt deze track je mee.

Toen ik hem hoorde op Qountdown en XQ Noisecontrollers is ie live nog veel vetter! Zoveel energy komt erin los.. ik ga dan echt helemaal uit mn naad!

Volgens mij vind jij hem goed :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 18:51 
 
Hardtraxxer

BuzzLightyear schreef:
Grudgie schreef:
Wat een energy zit er in deze plaat zeg.. niet normaal! zoo gruwelijk lekker! Toen ik hem voor het eerst in de set van Noisecontrollers @ Qlimax hoorde was ik echt verkocht! Zo gruwelijk lekker neemt deze track je mee.

Toen ik hem hoorde op Qountdown en XQ Noisecontrollers is ie live nog veel vetter! Zoveel energy komt erin los.. ik ga dan echt helemaal uit mn naad!

Volgens mij vind jij hem goed :P


Wat heeft het verraden? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grudgie schreef:
BuzzLightyear schreef:
Grudgie schreef:
Wat een energy zit er in deze plaat zeg.. niet normaal! zoo gruwelijk lekker! Toen ik hem voor het eerst in de set van Noisecontrollers @ Qlimax hoorde was ik echt verkocht! Zo gruwelijk lekker neemt deze track je mee.

Toen ik hem hoorde op Qountdown en XQ Noisecontrollers is ie live nog veel vetter! Zoveel energy komt erin los.. ik ga dan echt helemaal uit mn naad!

Volgens mij vind jij hem goed :P


Wat heeft het verraden? :lol:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 18:54 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een topplaat! :worship:
Valt niks meer over te zeggen ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

superheerlijke plaat, kan er niets anders van maken :love: :drool: :thumbsup: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 19:12 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Geweldig nummer :worship: Heerlijke sfeer, heerlijke gevoelsplaat. Zit voor mij net onder het niveau van E=NC2 en Universe Was Born.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een inspiratieloze melodie seg :/
hihi
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 19:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De beste plaat van Noisecontrollers ooit als je het mij vraagt :worship: . Geweldige melodie en heel veel energie zit er in deze track :loving: . Ik had eigenlijk gedacht dat deze op een van de album samplers zou komen, maar hij komt verrassend vroeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 20:24 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Episch (L)

Heb nog nooit zo genoten van een track op een feest als van deze op Fusion of Dance afgelopen december, toen ik hem voor het eerst hoorde, zelfs verschillende keren Who Wants This of D.O.N.K.E.Y. om maar wat te noemen konden er niet tegen op :worship:

Maar zelfs als ik hem thuis luister krijg ik nog net niet de tranen in m'n ogen, echt geweldig gewoon. En voor alle rebellen die dit kut vinden: Ik heb medelijden met jullie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Maar zelfs als ik hem thuis luister krijg ik nog net niet de tranen in m'n ogen, echt geweldig gewoon.

Geen tranen? :list: :list:

Huilen zal je!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 20:31 
 
Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
Maar zelfs als ik hem thuis luister krijg ik nog net niet de tranen in m'n ogen, echt geweldig gewoon.


Haha dat herken ik ook bij deze track, wat een gevoel zeg, onbeschrijfelijk (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 20:35 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Pommer schreef:
Maar zelfs als ik hem thuis luister krijg ik nog net niet de tranen in m'n ogen, echt geweldig gewoon.

Geen tranen? :list: :list:

Huilen zal je!!

*zet so high op* weeeeeeh weeeeeeh :cry:

Ik vind het trouwens wel jammer van de vocals in de intro, daar begin ik me nu toch echt een beetje aan te irriteren. Eigenlijk het enige minpuntje aan deze track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 21:12 
 
Hardtraxx Elite

Heeeerlijk nummer dit, en komt ook nog snel uit. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 21:19 
 
Hardtraxxer

In 1 woord: Geweldig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 21:32 
 

Heerlijk, krijgen we zeker elke week een release? :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 21:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik mag wel hopen trouwens dat de Wildstylez releases dan ook komen, want Lonely en Shadow duren wel heel lang nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 00:20 
 
Hardtraxxer

Wat een track!!! :love: :thumbsup:.
Op Qountdown gehoord, en hoe episch was dat :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 08:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 08:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Te vet :D!
Komt in men Top 10 van melodieuze platen van dit jaar dat staat vast :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

verrassend :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 12:26 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Na al dat in de hemel geprijs toch even luisteren, maar ik snap niet wat hier zo geweldig aan is. Happy Hardcore achtige vocalen, zo maar een trance melodietje en kicks die goed hoog gaan. Dan vind ik Pillars Of Creation toch echt 10x sterker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 12:30 
 
Hardtraxx Elite

Lyst schreef:
Na al dat in de hemel geprijs toch even luisteren, maar ik snap niet wat hier zo geweldig aan is. Happy Hardcore achtige vocalen, zo maar een trance melodietje en kicks die goed hoog gaan. Dan vind ik Pillars Of Creation toch echt 10x sterker.


ik ben het gewoon voor het eerst een beetje met je eens denk . altans, ik vind het een goed nummer. Maar veel meer ook niet . (kan ook komen omdat ik hem te vaak heb gehoord) maar ik denk dat die wel erg gehypt wordt. die melodie vindt ik goed maar niet heel bijzonder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Na al dat in de hemel geprijs toch even luisteren, maar ik snap niet wat hier zo geweldig aan is. Happy Hardcore achtige vocalen, zo maar een trance melodietje en kicks die goed hoog gaan. Dan vind ik Pillars Of Creation toch echt 10x sterker.

Agreed.

emmerick schreef:
ik ben het gewoon voor het eerst een beetje met je eens denk . altans, ik vind het een goed nummer. Maar veel meer ook niet . (kan ook komen omdat ik hem te vaak heb gehoord) maar ik denk dat die wel erg gehypt wordt. die melodie vindt ik goed maar niet heel bijzonder.

Vooral dit inderdaad. Zoals ik al eerder zei vind ik het wel een erg fijne plaat (qua melodie), maar zó extreem geweldig vind ik hem nou ook weer niet.. Daarnaast heb ik hem al best vaak te horen gekregen dus het 'speciale' is er voor mij alweer af :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle